|
חדשותתתת חדשותתתתת חדשותתתתת (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by DjChook
ואלה אולי תקרא לי אפס מניאק או אנטיפט
אבל אני כבר ממזמן לא מקבל דפיקות לב שאני שומע על אנשים נהרגים
אולי בגלל שאני גר בבועה שלי שניקראת שיכון
אבל אני מפחד שיא להיפגע
אז אין מה לעשות המצב חייב להשתנות,
פירסמתי טרד כי זה פשוט קטע יפה כולו ביחד
אז זהו.. |
שמע אחי לא התכוונתי לפגוע אני מוחק את הפוסט....
גם גר במעין בועה לא היה כלום אף פעם בהרצליה.... |
|
|
| DjChook |
סבבה
נסחפתי קצת, לא נורא :)
בכל מקרה, עכשיו באמצע קיציס ואחרי אלתרמן
אני צוחק :) :) |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by DjChook
סבבה
נסחפתי קצת, לא נורא :)
בכל מקרה, עכשיו באמצע קיציס ואחרי אלתרמן
אני צוחק :) :) |
חחחחחח גם אני רואה
הוא הביא פרסים למנצחים..... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Dj Moriano
חחחחחח גם אני רואה
הוא הביא פרסים למנצחים..... |
לא יודע...
אני חולה על קיציס
אבל פשוט בזמן האחרון זה הפך להיות על הפנים
זה בקושי מעלה לי חיוך עכשיו
מה שכן גרייניק ואלתרמן היו גדולים היום
לוקחים את כל הכיתה שלי חינם על חשבון הבית ספר להופעה שלהם ביום שבת
:D |
|
|
| DjChook |
ראסמי הם גדולים
אבל אני עדיין יותר אוהב את קיציס
נהג! אל תחצה חיים! |
|
|
| Dj-2TaLL |
לא אוהב קיציס!!!
זה לא בעיה לתקן קפיצות אם יש לך את התוכנה המתאימה,
cool edit 2000
(אני מחפש את פרו פרוץ אז למי שיש שיגיד לי בבקשה..)
:)
זה התוכנה הכי טובה לדעתי לעריכה... |
|
|
| dj alonzo |
קיציס ענקים... אבל בזמן האחרון הם נהיו יותר מידי ממוסחרים והם טוחנים חומר בטירוף!
ואלתרמן וגרייניק באמת כלים! הם קורעים אותי כל פעם מחדש!! הם הופיעו פה במודיעין לפני איזה שנה, לא הפסקתי לצחוק שבועיים... |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by dj alonzo
קיציס ענקים... אבל בזמן האחרון הם נהיו יותר מידי ממוסחרים והם טוחנים חומר בטירוף!
ואלתרמן וגרייניק באמת כלים! הם קורעים אותי כל פעם מחדש!! הם הופיעו פה במודיעין לפני איזה שנה, לא הפסקתי לצחוק שבועיים... |
אני ראיתי את גרייניק ואלתרמן במסעדה.....
והייתי בהופעה שלהם בהאנגר ורפי כהן ישב איתי ועם חברים שלי בשולחן.... |
|
|
| DJentlman |
תשמע, בכלל לא רע , אבל משהו חסר לי :clown:
טוב סליחה הגעתי לדקה ה 4 מצאתי את זה:$#)
:D
אחלה פצצות
תודה:#> |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by DJentlman
תשמע, בכלל לא רע , אבל משהו חסר לי :clown:
טוב סליחה הגעתי לדקה ה 4 מצאתי את זה:$#)
:D
אחלה פצצות
תודה:#> |
? |
|
|
| MoSH_MaN |
| אין על קיציס ופרידמן! |
|
|
| Dj-2TaLL |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
אין על קיציס ופרידמן! |
אוווווווווף איך אני שונא את זההההההההה |
|
|
|
|