|
Gil Shwartz - Live @ City 21-12-01 - DD!
|
View this Thread in Original format
| eXeTik |
סבבה... הלכתי להוריד
Correct Link
//edit:
אני רואה תיקנת את לינק :) |
|
|
| Gil Shwarts |
הנה רשימת הטראקים...
01. MONM - Devine (Club Mix).
02. La Rissa - I do both jay & Jane (Kaycee Remix).
03. Skynetuk - Holdinon (Black Ice Mix).
04. Pale - X-Shiver.
05. Wavescope - Closer.
06. Twisters Silence - Listen to me mama (DJ Scot Project Mix).
07. Ayumi Hamasaki - M (Above & Beyond Mix).
08. Liquid DJ Team - Liquidation (Marco V Mix).
09. Ralphie B - Massive.
10. Wavescope - Emotion.
11. Marco V - Godd (Dub Mix).
12. Dirty - Dirty (Original Mix).
13. Iio - Rapture (Riva Mix).
14. Marco V - Simulated (Marco Vision Mix).
15. DJ Tiesto - Urban Train (Wippenberg Mix).
16. Lange - Drifting Away (Original Mix).
17. Bassriders - Preper to qualify (Elephant Mix).
18. Avalanche - Friend Zone (Original Mix). |
|
|
| MoSH_MaN |
נשמע נחמד אני סוף סוף ישמע אותך
בונאה אתה חולה על DJ Tiesto - Urban Train (Wippenberg Mix) |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
נשמע נחמד אני סוף סוף ישמע אותך
בונאה אתה חולה על DJ Tiesto - Urban Train (Wippenberg Mix) |
זמעת את הטראק הזה במסיבה???
אתה יודע מה הוא עושה לאנשים? זה פשוט מדהים! :) |
|
|
| MoSH_MaN |
ואללה?
לדעתי רימיקס חלש |
|
|
| Gil Shwarts |
| לא בווליום גבוה עם אווירה של חגיגה :) |
|
|
| MoSH_MaN |
לא יודע מה אתכם אבל אני הרבה יותר נהנה לשמוע במסיבות שירים חזקים
ACID,TECHNO,HARD TRANCE,HARDHOUSE
שילוב של זה עם אפליפטינג גם טוב
אבל שזה לא יהיה הכל שירים ממוחזרים של אירופה.... |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
לא יודע מה אתכם אבל אני הרבה יותר נהנה לשמוע במסיבות שירים חזקים
ACID,TECHNO,HARD TRANCE,HARDHOUSE
שילוב של זה עם אפליפטינג גם טוב
אבל שזה לא יהיה הכל שירים ממוחזרים של אירופה.... |
New Energy - Apple Juice (Dj Vortex & A. Ribeca Mix)
טראק חדש שיצא אני בטוח שיש לך אותו
מדהים לשמוע אותו במסיבות |
|
|
| Agent-Fire |
| תודה אחי, אני יוריד בלילה... ;) |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
New Energy - Apple Juice (Dj Vortex & A. Ribeca Mix)
טראק חדש שיצא אני בטוח שיש לך אותו
מדהים לשמוע אותו במסיבות |
ברור שיש לי אותו
לא אמרת שהנוי נראג אידר? |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
ברור שיש לי אותו
לא אמרת שהנוי נראג אידר? |
שניהם פשוט ק-ט-ל-נ-י-ם אחי |
|
|
|
|