return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
Gil Shwartz - Live @ City 21-12-01 - DD!
View this Thread in Original format
Gil Shwarts
סוף סוף הצלחתי להפעיל את שרת הFTP שלי... והנה סט הבכורה שאני מציג בפניכם...

Gil Shwartz - Live @ City 21-12-01

תהנו!!
eXeTik
סבבה... הלכתי להוריד

Correct Link

//edit:
אני רואה תיקנת את לינק :)
Gil Shwarts
הנה רשימת הטראקים...


01. MONM - Devine (Club Mix).
02. La Rissa - I do both jay & Jane (Kaycee Remix).
03. Skynetuk - Holdinon (Black Ice Mix).
04. Pale - X-Shiver.
05. Wavescope - Closer.
06. Twisters Silence - Listen to me mama (DJ Scot Project Mix).
07. Ayumi Hamasaki - M (Above & Beyond Mix).
08. Liquid DJ Team - Liquidation (Marco V Mix).
09. Ralphie B - Massive.
10. Wavescope - Emotion.
11. Marco V - Godd (Dub Mix).
12. Dirty - Dirty (Original Mix).
13. Iio - Rapture (Riva Mix).
14. Marco V - Simulated (Marco Vision Mix).
15. DJ Tiesto - Urban Train (Wippenberg Mix).
16. Lange - Drifting Away (Original Mix).
17. Bassriders - Preper to qualify (Elephant Mix).
18. Avalanche - Friend Zone (Original Mix).
MoSH_MaN
נשמע נחמד אני סוף סוף ישמע אותך


בונאה אתה חולה על DJ Tiesto - Urban Train (Wippenberg Mix)
Gil Shwarts
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
נשמע נחמד אני סוף סוף ישמע אותך


בונאה אתה חולה על DJ Tiesto - Urban Train (Wippenberg Mix)



זמעת את הטראק הזה במסיבה???
אתה יודע מה הוא עושה לאנשים? זה פשוט מדהים! :)
MoSH_MaN
ואללה?

לדעתי רימיקס חלש
Gil Shwarts
לא בווליום גבוה עם אווירה של חגיגה :)
MoSH_MaN
לא יודע מה אתכם אבל אני הרבה יותר נהנה לשמוע במסיבות שירים חזקים

ACID,TECHNO,HARD TRANCE,HARDHOUSE

שילוב של זה עם אפליפטינג גם טוב


אבל שזה לא יהיה הכל שירים ממוחזרים של אירופה....
DJ-Energy
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
לא יודע מה אתכם אבל אני הרבה יותר נהנה לשמוע במסיבות שירים חזקים

ACID,TECHNO,HARD TRANCE,HARDHOUSE

שילוב של זה עם אפליפטינג גם טוב


אבל שזה לא יהיה הכל שירים ממוחזרים של אירופה....


New Energy - Apple Juice (Dj Vortex & A. Ribeca Mix)

טראק חדש שיצא אני בטוח שיש לך אותו
מדהים לשמוע אותו במסיבות
Agent-Fire
תודה אחי, אני יוריד בלילה... ;)

MoSH_MaN
quote:
Originally posted by DJ-Energy


New Energy - Apple Juice (Dj Vortex & A. Ribeca Mix)

טראק חדש שיצא אני בטוח שיש לך אותו
מדהים לשמוע אותו במסיבות


ברור שיש לי אותו

לא אמרת שהנוי נראג אידר?
DJ-Energy
quote:
Originally posted by MoSH_MaN


ברור שיש לי אותו

לא אמרת שהנוי נראג אידר?


שניהם פשוט ק-ט-ל-נ-י-ם אחי
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement