return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
סליחה...
View this Thread in Original format
Glenn-Holmes
לכל משפגעתי בו
אם במתכוון ואם לא
אני מבקש סליחה

ממש כואב לי שיש פה טרד אחד שמזהם כל חלקה טובה של מצפון בנשמתי ובנשמת רבים שקוראים אותו...בבקשה
אני מתחנן

אם אין סיכוי להסכמה
תפתחו דף חדש

תודה

אני סולח לכל משחש שבמקרה יכול להיות שפגע בי גם אם מתישהו במהלך השנה נפגעתי מדבר זה או אחר הדבר נסלח ואני מצפה שכולנו נתעלה מעל הריבים ונדע לקחת את עצמנו לשנה טובה יותר
DjChook
סליחה.
KrazyDJs
סליחה אם נשכתי, בעטתי, הכיתי....:p
סתם נו..

באמת, מנתצל מעומק ליבי אם פגעתי פה אי פעם במישהו...

ובאווירה קודרת זו,
צום קל וגמר חתימה טובה לכולם :)
yaman
סליחה מכולם

שיהיה צום קל וגמר חתימה טובה
Shahar
סולח יגאל
(המצווה זה שמי שמבקשים ממנו יסלח..לא רק להגיד סליחה באוויר)

וגם אני מבקש מכל מי שנפגע או אמרתי משהו לא במקום
סליחה כולם
וזה רק פורום צריך לקחת הכל בפרופורציות
Sniper
ח'ברה..
מצטער.. סליחה..

שיהיה לכולם צום קל..

אוהב אותכם!
Segev
גם אני יצטרף לסליחות אני מבקש סליחה מכל מי שפגעתי בו או הרגיש משהו שקשור...
צום קל וגמר חתימה טובה..
coby
סליחה לכולם.. שיהיה צום קל


צום שורף שריר :(
Hell_Copter
סליחה
צום קל וגמר חתימה טובה
TTman
סליחה.

שיהיה לכולם צום קל וגמר חתימה טובה.

כל הזין לצום
:D

bekol ram
אפילו שאני די חדש פה יש מצב שפגעתי במישהו, אם כן סליחה
שתהיה שנה טובה לכולנו
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement