|
סליחה...
|
View this Thread in Original format
| Glenn-Holmes |
לכל משפגעתי בו
אם במתכוון ואם לא
אני מבקש סליחה
ממש כואב לי שיש פה טרד אחד שמזהם כל חלקה טובה של מצפון בנשמתי ובנשמת רבים שקוראים אותו...בבקשה
אני מתחנן
אם אין סיכוי להסכמה
תפתחו דף חדש
תודה
אני סולח לכל משחש שבמקרה יכול להיות שפגע בי גם אם מתישהו במהלך השנה נפגעתי מדבר זה או אחר הדבר נסלח ואני מצפה שכולנו נתעלה מעל הריבים ונדע לקחת את עצמנו לשנה טובה יותר |
|
|
| KrazyDJs |
סליחה אם נשכתי, בעטתי, הכיתי....:p
סתם נו..
באמת, מנתצל מעומק ליבי אם פגעתי פה אי פעם במישהו...
ובאווירה קודרת זו,
צום קל וגמר חתימה טובה לכולם :) |
|
|
| yaman |
סליחה מכולם
שיהיה צום קל וגמר חתימה טובה |
|
|
| Shahar |
סולח יגאל
(המצווה זה שמי שמבקשים ממנו יסלח..לא רק להגיד סליחה באוויר)
וגם אני מבקש מכל מי שנפגע או אמרתי משהו לא במקום
סליחה כולם
וזה רק פורום צריך לקחת הכל בפרופורציות |
|
|
| Sniper |
ח'ברה..
מצטער.. סליחה..
שיהיה לכולם צום קל..
אוהב אותכם! |
|
|
| Segev |
גם אני יצטרף לסליחות אני מבקש סליחה מכל מי שפגעתי בו או הרגיש משהו שקשור...
צום קל וגמר חתימה טובה.. |
|
|
| coby |
סליחה לכולם.. שיהיה צום קל
צום שורף שריר :( |
|
|
| Hell_Copter |
סליחה
צום קל וגמר חתימה טובה |
|
|
| TTman |
סליחה.
שיהיה לכולם צום קל וגמר חתימה טובה.
כל הזין לצום
:D |
|
|
| bekol ram |
אפילו שאני די חדש פה יש מצב שפגעתי במישהו, אם כן סליחה
שתהיה שנה טובה לכולנו |
|
|
|
|