|
די-גיי - סט מוקלט באולפן Vs. סט לייב במועדון
|
View this Thread in Original format
| Glenn-Holmes |
אוקיי זה טופיק שאנשים כמו אלי וצח במיוחד יוכלו לתרום לנו בו
והשאלה היא כזו
ברור שבמועדון התנאים פחות נוחים...מה גם שרוב הפעמים צריך להתמודד עם תנאים לא נוחים כאלה ואחרים שנכפים על הדי גיי
השאלה היא עם כל הדברים האלה
כמה גדולה יכולה להיות הנפילה בין די גיי מצוין באולפן לבין די גיי שמפשל טיפה יותר מדי בלייב במועדון?
אני לא שואל האם זה נסלח הפאשלות במועדון אלא עד כמה די גיי שבאמת עובד טוב ונכון בביתו יכול להיות באופן יחסי כשלון כשזה מגיע לסטים לייב.?
שמעתי סטים של מרקוס מספטמבר ואחרי ששמעתי אותו גם בארץ אני אומר אחד משתיים
1. מישהו מזייף את הסטים ומשחרר אותם ברשת
2. כנראה אפשרות סבירה יותר - משהו רע עובר עליו...עם כל הכבוד אפילו בדום הנורא לא שמעתי כאלה בריחות כמו בסטים הנ"ל...ובטי אל וי הוא נתן סט דווקא טוב כך שאני די אובד עצות לגבי השאלה הזו...ואני בכלל לא מדבר על כך שבתוכניות רדיו הוא בדרך כלל שומר על רמה גבוהה |
|
|
| Vortex_SA |
| זה תלוי במלא דברים, הציוד באולפן מוכר לך ויש לך זמן לפני להכיר אותו, את מה שאתה מתכנן לשים ואם אתה מפשל אתה יכול גם לתקן... במועדון הכל לא ידוע, אתה לא יודע על איזה קהל תיפול, איזה סידי יתקלקל לך באמצע, איזה תקליט פתאום ידפוק את הקפיצה של החיים בגלל בחור שנתן מכה על העמדה... ימבהל'ה דברים שיכולים לקרות, אבל זה כל הקטע בלתקלט, לדעת להתמודד, להתגמש ולהיות טבעי עם הקהל ולבוא בטוב... בגלל זה אני אישית תמיד יעריך פי 10 סט במועדון מאיזה תכנית רדיו או סט מאולפן... |
|
|
| Shahar |
הדבר שהכי עושה את ההבדל פה זה שבסט מוקלט באולפן אתה תמיד יכול להקליט שוב..
מה חשבת שעל הפעם הראשונה יוצא להם כזה סט מושלם!? אתה בחיים לא תדע כמה פעמים הם שינו את הטראקליסט וכמה פעמים הם הקליטו תסט
ואל תשכח שיש דיג'יים שממקססים עם תוכנות
את האוסף
ASOT
האחרון ארמין מיקסס באבלטון
יש הרבה דברים שמקלים עליך באולפן
אבל זה מה שכיף כשמתקלטים במועדון
הכל אמיתי
ואם יש פשלה אז יש פשלה.. |
|
|
| YuVaL |
בוא נסתכל על איזה ככה אילן...
שאתה מתקלט בבית.. אתה כאילו חיי את החיים שלך עכשיו בכדור הארץ הזה.. ביקום הזה
אבל ברגע שאתה יוצא למועדון.. אתה עובר אל העולם הרוחני.. או במילים אחרות "עולם הלא נודע".. שהרי אתה מגיע למועדון אתה לא יודע עם מה תצטרך להתמודד.. ציוד לא טוב.. חוסר במוניטור.. נובים של איקיו שלא עובדים...
המון בעיות נוצרות לפניך.. ולא לשכוח את האווירה והקהל וכל הרעש מסביב..
אבל לפי דעתי אילן.. אפילו אחד שבא ונותן סט פצצות.. מבחינת מוסיקה.. יכול להיות שהמקסוסים שלו הם לא משו.. אבל בחירת המוסיקה שלו וההתאמה לקהל .. אתה יכול להגיע לרמות מטורפות.. כי כמו שחכמים ממני אמרו לפני
בערך 80% אם לא יותר מהקהל לא באמת יודע מה אתה עושה שם.. הוא לא שומע דאבלים קטנים במקסוס או קטילה מהירה מדי של מיד או ההי.. שהרי הוא בא להשתכר ולהנות מהמוסיקה :P
אז אם ככה.. כל עוד יש לך את החומר הנכון והאנשים הנכונים.. כבר יש לך התחלה טובה
כמובן שבמידה והמקסוסים שלך גם טובים אז זה עוזר מאוד מאוד לזרימה היפה של הסט.. אבל גם אם לא
זה לא סוף העולם.. לפחות ככה אני רואה את זה |
|
|
| Glenn-Holmes |
תודה יובל אהבתי גם תמטאפורה :D
בכל מקרה כמו שכבר אמרתי השאלה היתה פחות בהיבט האישי לפחות כרגע זה יותר עניין אותי בהיבט של באמת די גיים גדולים ובעלי ניסיון כבר...
ושחר...נראה לך שלארמין באמת יש זמן אם יש לו פאשלה להקליט סט מחדש?
ועוד כמה וכמה פעמים?! נו פאקין וואי! |
|
|
| SPL |
אני חושב שהמון סטים שמנוגנים בתוכניות רדיו מוכנים על ידי תוכנה
וההבדל בין לנגן בבית לבין לנגן במועדון הוא פשוט ענק, לפחות בפעמים הראשונות. פה אתה כבר לא מנגן לעמצך אתה מנגן מול אנשים ואתה צריך לחשוב כמה פעמים לפני כל מהלך צריך להיות מאוד מרוכז למרות כל הרעש מסביב.
וכמו ששגיא אמר בכל מקום יש ציוד אחר אז צריך לדעת ללמוד את הציוד תוך כדי הסט.
או שהכי טוב להיות כמו עופר ניסים - פשוט לא למקסס וזה רק מוכיח שלקהל פשוט אין מושג מה זה דיי ג'יי טוב ומה זה חרא. בודדים האנשים שיודעים להעריך מה זה די גיי טוב, וכולם נמצאים פה בפורם!
אני לא מבין מה קרה לו בניצנים נראה לי שהוא שכח את הסט המוקלט בבית!!! |
|
|
| ROBERTO |
| quote: | Originally posted by SPL
אני חושב שהמון סטים שמנוגנים בתוכניות רדיו מוכנים על ידי תוכנה
וההבדל בין לנגן בבית לבין לנגן במועדון הוא פשוט ענק, לפחות בפעמים הראשונות. פה אתה כבר לא מנגן לעמצך אתה מנגן מול אנשים ואתה צריך לחשוב כמה פעמים לפני כל מהלך צריך להיות מאוד מרוכז למרות כל הרעש מסביב.
וכמו ששגיא אמר בכל מקום יש ציוד אחר אז צריך לדעת ללמוד את הציוד תוך כדי הסט.
או שהכי טוב להיות כמו עופר ניסים - פשוט לא למקסס וזה רק מוכיח שלקהל פשוט אין מושג מה זה דיי ג'יי טוב ומה זה חרא. בודדים האנשים שיודעים להעריך מה זה די גיי טוב, וכולם נמצאים פה בפורם!
אני לא מבין מה קרה לו בניצנים נראה לי שהוא שכח את הסט המוקלט בבית!!! |
חחיחיחיחי עופר בא עם סט מוכן מהבית...
הוא סתם היה שם עם האוזניות,זה בדוק חחח
אתה רואה אותו שם את האוזניות באוזניים שנייה לפני המיקס נו באמת...
עזובתך הבן אדם מגעיל את התחת יאלה :( |
|
|
| omergunr |
| לפי מה שהבנתי רוב הסטים של סאשה נעשים בתוכנה MixMeister.. |
|
|
| SPL |
ומכאן אפשר לקחת את הטרד למקום אחר
האם עוד איזה 10 שנים כולם ינגו עם מחשב או שתמיד זה ישאר קלאסי לנגן עם פטיפונים? |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
ושחר...נראה לך שלארמין באמת יש זמן אם יש לו פאשלה להקליט סט מחדש?
ועוד כמה וכמה פעמים?! נו פאקין וואי! |
קודם כל אני בטוח שלא כל סט שארמין מקליט באולפן יצא לו מושלם כמו שהוא נשמע בדיסק על הפעם הראשונה
דבר שני בגלל זה הוא כנראה החליט להשתמש באבלטון...
| quote: | Originally posted by omergunr
לפי מה שהבנתי רוב הסטים של סאשה נעשים בתוכנה MixMeister.. |
abelton live! |
|
|
| ROBERTO |
| וואלה..שחר תודה על המידע |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by SPL
ומכאן אפשר לקחת את הטרד למקום אחר
האם עוד איזה 10 שנים כולם ינגו עם מחשב או שתמיד זה ישאר קלאסי לנגן עם פטיפונים? |
לא יודע אם יהיו תקליטים אבל קומפקטים ישארו עוד הרבה זמן לדעתי
ותכלס כשאתה מנגן במחשב אתה לא מפעיל שום כישרון חוץ מקצת יצירתיות בבחירת טראקים
לדעתי כל הכיף במיקסוס זה המיקסוס עצמו...כשאתה מגדיר לתוכנה שני טראקים ולוחץ על
"MIX"
זה לא מיקסוס לדעתי
ואני בתור דיג'יי לא יהנה מזה בחיים |
|
|
|
|