return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
החיקוי של זומביניישן
View this Thread in Original format
Hell_Copter
יום שישי הזה הייתי בבלקוני חורף
זה דווקא מקום כזה נחמד
אבל צפוף שם ובקושי יש מקום לרקוד
לא משנה... אני יגיע עכשיו לעניין

שמעתי שם איזה טראק שממש אבל ממש דומה ל
zombie nation - kernkraft 400
אולי מישהו יכול לעזור לי??
DJ-Energy
RBA - No Alternative
Hell_Copter
לא אחי...
אני מדבר על טראק חדש יותר מזה

הוא מזכיר את נו אלטרנטיב
אבל זה לא זה
MoSH_MaN
ברוקלין בואנס רימיקס?
Hell_Copter
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
ברוקלין בואנס רימיקס?


לא אחי...

אני יודע לזהות את נו אלטרנטיב
לא משנה איזה רמיקס
אבל הוא שם גם את נול אלטרנטיב וגם עוד משהו שזה מה שאני מחפש
§chop¥
אחי איזה נחמד היה בבאלקוני הא ?
גם אני הייתי שם ...

בכל מקרה השיר שאתה מחפש זה
DJ Digress - Follow Up (Club Mix)
אחלה של טראק ...

ותגידו מישהו פה במקרה מרחובות ?
DjChook
ודר"א הוא ממש לא חדש

היה לי אותו בחופש הגדול
warpedd_
quote:
Originally posted by §chop¥
אחי איזה נחמד היה בבאלקוני הא ?
גם אני הייתי שם ...

בכל מקרה השיר שאתה מחפש זה
DJ Digress - Follow Up (Club Mix)
אחלה של טראק ...

ותגידו מישהו פה במקרה מרחובות ?


מה פתאום
אין שום דמיון בינהם
DjChook
שלושת השירים זה אותו כיוון של עיקרון השיר

והם כן מזכירים אחד את השני

במיוחד זומבי ואלטרנטיב
Dj-2TaLL
באמת מזל טוב אחייייייייייייייי
עד 120000000000 (אולי יהיה איזה חידוש או משהו)
and may all the beats in your life match them selves in to sync'
:D :D :D

DJ-Energy
quote:
Originally posted by §chop¥
אחי איזה נחמד היה בבאלקוני הא ?
גם אני הייתי שם ...

בכל מקרה השיר שאתה מחפש זה
DJ Digress - Follow Up (Club Mix)
אחלה של טראק ...

ותגידו מישהו פה במקרה מרחובות ?


איך הגעת??
ממש אין דימיון בין הטראקים!!!..
§chop¥
זה בול זומבינישון !!!
עוד מעט תגידו שגם
Dj Gius - Degeneration (hardkickremix)
לא מזכיר את זומבי .....
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement