return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Innercity Kaartje Te Koop
View this Thread in Original format
BlaiR.WitcH
Wie wil mijn innercity kaartje kopen?
Kan zelf helaas niet gaan.
Wil jij em hebben?
Stuur dan een email naar
[email protected]
met je bod.

Veel plezier alvast!
Boss
Stuur maar gewoon op naar mij..... verkoop 'k 'm wel aan de deur... krijg jij je 100 piek terug... en de rest hou ik, voor de moeite zegmaar.. :D
BlaiR.WitcH
Nou .. in dat geval ga ik liever zelf nog ;)
het bod moet me overhalen om niet te gaan nl.
kheb van ut weekend me neus gebroken..
en nu is de vraag; ga ik wel of niet.
khebter geen last van, maar als iemand ertegenaan stoot
dan ben ik nog wat verder naar huis.
Dus als ik een leuk bod krijg, dan vin ik ut best..
Komt dat bod niet dan tot zaterdag !!!
AFTERNATIVE
quote:
Originally posted by BlaiR.WitcH

kheb van ut weekend me neus gebroken..



Zieje dr nu zouit dan??
Jesse
scheelt niet veel ;)
BlaiR.WitcH
zo ongeveer ja , dus wat denken jullie?
moet ik me niet aanstellen en gewoon gaan ?
dj_highforce
quote:
Originally posted by AFTERNATIVE



Zieje dr nu zouit dan??



Whahahahahahahahahahah
Flippe
Als je er zo uit ziet dan zou ik zeker gaan, je zal geen last hebben dat er iemand tegen je aanstoot. Iedreen zla voor je aan de kant gaan, je hebt alle ruimte.

Genoeg redenen om te gaan!
Gurian
Nou als je er zo uit ziet ga dan ma niet

Ma als je het ff zo houd heb je wel een super orgineel
masker voor carnaval :D
Blik
ik begin te bieden op 25 piek

eenmaal andermaal verkocht :p

NiTro
voor € 12 neem ik hem mee :D :D :D
Blik
quote:
Originally posted by NiTro
voor € 12 neem ik hem mee :D :D :D


de gexte mijn € teken werkt ook opeens :p

maar in euro's telt nog niet, is pas na 1 januari natuurlijk
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement