|
Innercity Kaartje Te Koop
|
View this Thread in Original format
| BlaiR.WitcH |
Wie wil mijn innercity kaartje kopen?
Kan zelf helaas niet gaan.
Wil jij em hebben?
Stuur dan een email naar
[email protected]
met je bod.
Veel plezier alvast! |
|
|
| Boss |
| Stuur maar gewoon op naar mij..... verkoop 'k 'm wel aan de deur... krijg jij je 100 piek terug... en de rest hou ik, voor de moeite zegmaar.. :D |
|
|
| BlaiR.WitcH |
Nou .. in dat geval ga ik liever zelf nog ;)
het bod moet me overhalen om niet te gaan nl.
kheb van ut weekend me neus gebroken..
en nu is de vraag; ga ik wel of niet.
khebter geen last van, maar als iemand ertegenaan stoot
dan ben ik nog wat verder naar huis.
Dus als ik een leuk bod krijg, dan vin ik ut best..
Komt dat bod niet dan tot zaterdag !!! |
|
|
| AFTERNATIVE |
| quote: | Originally posted by BlaiR.WitcH
kheb van ut weekend me neus gebroken..
|
Zieje dr nu zouit dan?? |
|
|
| Jesse |
| scheelt niet veel ;) |
|
|
| BlaiR.WitcH |
zo ongeveer ja , dus wat denken jullie?
moet ik me niet aanstellen en gewoon gaan ? |
|
|
| dj_highforce |
| quote: | Originally posted by AFTERNATIVE
Zieje dr nu zouit dan??
|
Whahahahahahahahahahah |
|
|
| Flippe |
Als je er zo uit ziet dan zou ik zeker gaan, je zal geen last hebben dat er iemand tegen je aanstoot. Iedreen zla voor je aan de kant gaan, je hebt alle ruimte.
Genoeg redenen om te gaan! |
|
|
| Gurian |
Nou als je er zo uit ziet ga dan ma niet
Ma als je het ff zo houd heb je wel een super orgineel
masker voor carnaval :D |
|
|
| Blik |
ik begin te bieden op 25 piek
eenmaal andermaal verkocht :p |
|
|
| NiTro |
| voor € 12 neem ik hem mee :D :D :D |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by NiTro
voor € 12 neem ik hem mee :D :D :D |
de gexte mijn € teken werkt ook opeens :p
maar in euro's telt nog niet, is pas na 1 januari natuurlijk |
|
|
|
|