|
Klote quicktime
|
View this Thread in Original format
| magrec |
:whip: :whip: elke keer als ik itunes installeer dan krijg ik die klote plugin van quicktime er ook bij.
Voor de itunes installatie krijg ik als ik een mp3 wil downloaden/afspelen netjes de vraag openen of afspelen maar nu krijg ik een nieuw scherm waarin de mp3 wordt afgespeeld met quicktime (zo'n browser plugin) ik heb alle bestand extensies al uitgeschakeld in het voorkeuren scherm van quicktime en alle mp3's die op me harde schijf staan worden netjes door winamp afgspeeld...alleen alle online mp3's lopen te kutten...erg irri bij een site als juno als je ff een korte sample wil luisteren.
Iemand die weet hoe ik dit ongedaan kan krijgen zonder quicktime te uninstallen want dan loopt me itunes weer te kutten :whip: :whip: |
|
|
| jp |
Moet je daar een topic voor openen? :whip: :whip: :whip:
:p |
|
|
| ZZandirt |
in QT:
bewerken--> voorkeuren-->QTvoorkeuren
tabje bestandstypen kan je e.e.a. aanvinken. let op meer dan één niveau diep....bij mij staat vrijwel alles uit... (hebberdus ook geen last van:-))
e.e.a. kan je allemaal voorkomen door dat soort ongein niet automatisch te installeren, maar "advanced" kan je zelf vtv kiezen wat je aanvinkt. swelzoprettig.... |
|
|
| magrec |
| zoals ik al zei staan alle extensies uitgeschakeld (behalve die je niet kunt uitschakelen, die qt extensensies enzo) helaas zit er bij itunes geen advanced install....en quicktime is niet meer apart van itunes te downloaden via apple.com :mad: |
|
|
| ZZandirt |
workaround dan maar...:-)
de-installeren die hap en winamp via preferences de desegnated player maken (enz. (dit is belangrijk, vooral voor je registryentries...)
opnieuw installeren, maar dan niet automatic, maar custom, en kijk dan elke stap gewoon goed wat de installer standaard vindt, maar die jij niet wilt.....
requires reboot :whip: :whip: lang leve windhoos.
succes! |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by ZZandirt
lang leve windhoos.
|
Click |
|
|
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by basvh
Click |
i should agree here...
of linux.
of dos...:D |
|
|
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by Chicane
of ponskaarten.. |
geloof het of niet... die zijn pas afgeschaft in 1988.... |
|
|
| Chicane |
| Wordt nogsteeds gebruikt in digitale vorm, bij ziekenhuizen bv :) Je klantgegevens staan in een zwart/witte blokjes die een gaatje of geen gaatje representateren. |
|
|
|
|