|
Trance energy
|
View this Thread in Original format
| cyberia |
| Spijtig geneog kan ik er ni hene,dus als degene die er naartoe geweest zijn ,zo vriendelijk wille zijn om ons toch een beetje van de sfeer daar te laten opsnuiven,en achteraf zo een mooi verslagje brengen :D thx |
|
|
| djiwan |
Het was een super feest, lekker sfeer lekkere beats!!!!!
Rank 1: Echt een trance set, een echte eerste act, lekkere trance maar niet echt opzwepend
Mark Spoon : Hele mooie opening, maar hij gaat volgens mij niet goed met zijn platen om, hij heeft sowieso 2 platen doormideen gebroken omdat ze continue over sloegen (plubliek vond het prachtig dat ie dat deed). Hij draaide wel lekkere nummers
Push : Was wel een goede liveset die zeker insloeg.
ATB : Hij draaide zeer hard en snel, hij kreeg dus ook het publiek goed aan de gang, en draaide een prima set.
Johan Gielen : Men verwachte een echte trance set maar, daarentegen draaide hij lekker stevig met nummers zoals Public Domain etc.
Safri Duo : een genot om naar te kijken, ook heel goed hun nieuwe single gepresenteerd.
Mauro Picotto : Draaide absoluut zijn eigen stijl, lekkere hard house met de wel bekende picotto dreun. MIJN FAVORIET VAN DE AVOND!!!!! (volgens mij ook in het algemeen de grote favoriet, aangezien het applaus)
Jean : IK vond het niet geweldig (ik vind jean sowieso niet veel aan) maar hij draaide zoals we van em gewend zijn. |
|
|
| Bellie |
Ja ik ben het helemaal met djiwan eens.Deze Trance Energy was echt super PHATT!!Ik vond dees ook veel beter da in Heerenveen.Hier werdt echt heel lekker gestampt.Als de live setjes te downloaden zijn zal ik degene aanraden die niet geweest zijn meteen te downloaden.En vooral voor degene die zeggen dat TE een soft kinderfeestje vinden.Die zijn niet goed bij hun hoofd want ten 1ste het was niet soft,er werdt gewoon flink hard gebeukt.Vooral Mauro Picotto heeft echt een geweldige set neergezet.Ik moet wel zeggen dat Mark Spoon hoeft voor mij niet meer terug te komen.niet vanwege het skippen van die platen want dat gebeurde echt bij iedereen wel een keer.En het was ook heel toevallig steeds op die linkerdraaitafel dus volgens mij was er iets flink mis met dat ding,maar vanwege het feit dat ie niet KAN draaien.bijna alle overlopen van hem sloegen nergens op.maar ja dat is mij mening.Ik weet wel dat ik zeker dat ik 29-09-2001 zeker weer van de party ben in Heerenveen.
!!!!!!!TRANCE ENERGY WAS VET!!!!!!! |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by Bellie
Ik moet wel zeggen dat Mark Spoon hoeft voor mij niet meer terug te komen.niet vanwege het skippen van die platen want dat gebeurde echt bij iedereen wel een keer.En het was ook heel toevallig steeds op die linkerdraaitafel dus volgens mij was er iets flink mis met dat ding,maar vanwege het feit dat ie niet KAN draaien.bijna alle overlopen van hem sloegen nergens op.maar ja dat is mij mening. |
100 % hiermee eens, Mark Spoon kan niet mixen, steeds gewoon pats boem de volgende plaat. En klote dat gezeik bij Delerium-Silence....
|
|
|
| cyberia |
| Ok thank you guys voor het verslag,kheb echt spijt dak er ni hene geweest ben,ma kweet al aan wa mij verwachten me de livesets,thanx |
|
|
| Sandman |
Ik baal der ok van dat ik niet ben geweest. Had best willen gaan. Maar ja, wanneer is de volgende? dan is het toch een outdoor feest?
Ik zit te wachten totdat we livesets kunnen downloaden van internet van Trance Energy.... :) |
|
|
| Gekhous |
ik heb wat stukkies op de radio gehoord (tussen 8 en half 11 ongeveer), en ik heb 2x een dj in de fout horen gaan, 4x een scheve beat & een heleboel ontzettend droge techtrance ala Sven Vath...
kortom: blij dat ik het uit kon zetten!! wel jammer dat ik niet naar Impulz kon |
|
|
| Bellie |
EEEUUHHH?? Ik weet niet wat jij geluisterd hebt dan hoor maar TE begon pas echt om 22:00 want toen begon Rank1 en pas toen ATB begon te draaien werdt er flink op los gebeukt.
Dus wat jij gehoord hebt mag joost weten. |
|
|
| WTB |
| quote: | Originally posted by Gekhous
ik heb wat stukkies op de radio gehoord (tussen 8 en half 11 ongeveer), en ik heb 2x een dj in de fout horen gaan, 4x een scheve beat & een heleboel ontzettend droge techtrance ala Sven Vath...
kortom: blij dat ik het uit kon zetten!! wel jammer dat ik niet naar Impulz kon |
Van 8 tot 9 draaide Wessel van Diepen, van 9 tot 10 DJ Jean en van 10 tot 11 STORM, dit was in Van Diepens Dance Department en kwam wel vanuit het Jaarbeursgebouw in Utrecht maar het had verder niets met Trance-Energy te maken. Hier was inderdaad geen ruk aan (wat wil je met dj jean), maar Trance-Energy zelf was wel erg tof aan daar ging het om.
WTB. |
|
|
| moogwai |
Rank 1 is niet uitgezonden door 538... en de Mark Spoon Set begon met Time To Burn.
Dus we zullen een deel moeten missen van de live-sets :confused: |
|
|
| Bellie |
| dat is wel zwaar klote want Rank 1 (eigenlijk alleen Piet Bervoets want Benno had niet gedraaid)draaide wel een goede set.Ze hadden beter die uit kunnen zenden i.p.v. die Kut Mark spoon die geeneens kan draaien.Ik draai nog beter dan die flapdrol.En die Delerium plaat had ie wel aan mij mogen geven i.p.v. hem in tweeen te breken. |
|
|
| cyberia |
| Over radio 538 gesproken ,da lukt mij ni van op hunne site binne te geraken, iemand ?thx |
|
|
|
|