return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
במיוחד... בהתחשב בתקווה
View this Thread in Original format
DjChook
הטרור משתולל
אנשים נהרגים
חיילים נחטפים
אוטובוסים מתפוצצים

המנהיגים הבכירים
בריבים עסוקים
ובנתיים אנשים
ללכת ברחוב חוששים

"הטרור בכל מקום"
את זה מזהירים
"אין פיתרון צבאי"
ובנתיים אנחנו נהרגים!

האבטלה גואה
המספרים עצומים
הסטטיסטיקה מאיימת
אך זה לא מזיז לבכירים

לחטט בפח
אנשים נאלצים
כי לקנות אוכל
אינם יכולים

הכינרת מתייבשת
המפלסים יורדים
ובעקבות המחדל
המים נגמרים

אין מתקני התפלה
אין כמעט גשמים
ומשום מה על המזל
אנחנו מסתמכים

ולמרות כל הצרות עד כה
החברות מנותקות
המחירים בשמיים
והן אל הבנק צוחקות

המחירים עולים
בלא הרף
הצרכנים מתלוננים
אך אין מי שיעזור להם

הכבישים הרוסים
לנהוג מסוכן בעיקר בגשמים
הבניינים עומדים ליפול
ואת האשמה הלאה מעבירים

כבר קרה לנו אסון
אסון ורסאי
שהיה אזהרה
לסכנות של כל יצור חי

ואם כל הצרות
לנו לא מספיקות
גם הישראלי ונימוסיו
הורסים הזדמנויות

בכל מקום
דחיפות ומכות
אנשים מסתכסכים
על שטויות

נשאלת השאלה
מדוע זה כך?
וזה לא מפתיע שהתשובה היא:
"אני ישראלי, אל תשכח!"

על חנייה ומסטיקים
אנשים נדקרים
ובאצטדיוני כדורגל
אף מוחצים

קללות ומכות
הפכו לחלק משגרת חיינו
והגרוע מכל
הוא עוד לפנינו

לכן אני קורא לכם
הפסיקו זאת מהר
אחרת אם תמשיכו
ישראל כבר לא תישאר

צריך להסתכל
גם על הדברים החיובים
ולא לנצל הזדמנויות
כדי להשמיץ את האנשים

רק באהבה אחווה ותקווה
נוכל להחזיר את העטרה לישנה
כמו כן, באחדות ובגאווה
נשיר כולנו את "התקווה"
Dj Moriano
quote:
Originally posted by DjChook
הטרור משתולל
אנשים נהרגים
חיילים נחטפים
אוטובוסים מתפוצצים

הכינרת מתייבשת
המפלסים יורדים
ובעקבות המחדל
המים נגמרים

אין מתקני התפלה
אין כמעט גשמים
ומשום מה על המזל
אנחנו מסתמכים

על חנייה ומסטיקים
אנשים נדקרים
ובאצטדיוני כדורגל
אף מוחצים

קללות ומכות
הפכו לחלק משגרת חיינו
והגרוע מכל
הוא עוד לפנינו



מי רשם את זה????

אני מסכים עם חלק מהדברים לא עם כולם
הקטע עם הכנרת ועם המגרש כדורגל לפי דעתי לא הכי במקום....
Agent-Fire
נחמד...
מוריאנו הייתה חייב לצטט את כל הקטע :D
Dj Moriano
quote:
Originally posted by Agent-Fire
נחמד...
מוריאנו הייתה חייב לצטט את כל הקטע :D



לא היה לי כוח למחוק אבל בשבלך אני עכשיו עושה
EDIT
DjChook
מישהי שלחה לי את זה באייסיקיו

וזה כ"כ נכון הקטע עם הכדורגל !!!
Dj Moriano
quote:
Originally posted by DjChook
מישהי שלחה לי את זה באייסיקיו

וזה כ"כ נכון הקטע עם הכדורגל !!!


מה זאת אומרת אתה מסכים איתי שזה לא במקום או שאתה לא מסכים איתי???
DjChook
quote:
Originally posted by Dj Moriano


מה זאת אומרת אתה מסכים איתי שזה לא במקום או שאתה לא מסכים איתי???



מה זה לא במקום ?

וזה נכון מאד כי זה מה שקורה במגרשים!
dj alonzo
נחמד... אבל קצת ארוך מידי, מסטיקי כזה
DjChook
אני פשוט העתקתי
DJ-Energy
אני מסכים אם כל הדברים האלו אחי...

אבל בשביל מה טרד על זה?

eXeTik
quote:
Originally posted by DJ-Energy
אני מסכים אם כל הדברים האלו אחי...

אבל בשביל מה טרד על זה?


אשכרה... יזה אחד בטח היה משועמם פחד ורשם את זה
מה אנחנו אשמים?!
;)
Dj Moriano
quote:
Originally posted by DjChook



מה זה לא במקום ?

וזה נכון מאד כי זה מה שקורה במגרשים!


אני בכלל לא מסכים זה קרה פעם אחת....


בארצות אחרות זה הרבה יותר גרוע
בדרום אמריקה התפרק יציע

באנגליה וטורקיה דקרו אנשים וחלקם נהרגו

ולא עולים לי עכשיו דברים לראש.....
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement