|
beste dj binnen en buitenland (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| DJ_Massive |
| quote: | Originally posted by Chicane
Mauro Picasso was dat toch? :D |
lollll woeii chicaneman! sanka! @: )
by the way waarom staat PIET BERVOETS er niet in???? me number one deejay!
anywayz ik hebt dan maar op Arminia gestemz0rd, na Piet is ie za best!!
aiiiii! |
|
|
| Flippe |
| k heb toch maar op Zjesto gevote |
|
|
| raoel |
Ik zat heel erg te twijfellen tussen
Mauro
Tiesto
Marco V
Nou draait Tiesto wat zachter dan Mauro en Marco V. Dus die valt af, al is ie wel geweldig.
En eigenlijk kan ik niet kiezen tussen Marco V en Mauro. Mauro is meer techno. Marco V draait verschillend.
Daarom uiteindelijk toch maar Marco V omdat hij eigenlijk alles wel draait.
Waarom staat Lady Dana er niet bij, anders had ik daarvoor gekozen denk ik. Al vind ik Hennes & Cold ook super. |
|
|
| Partyhardy! |
Ik heb op Armin van Buuren gestemd door zijn perfecte platenkeuzes altijd en zijn super sets! :D
2de keus zou bij mij net als bij DJ_Massive Piet Bervoets zijn :) |
|
|
| serialkillah |
| zekerz op marco V gestemd:) |
|
|
| John |
MARCO V!!! en piet bervoets 2 maar die stond er niet bij zoals dj_massive al zei :) maar dat boeit toch niet als ie 2 is :D
mzzzzls |
|
|
| moogwai |
Armin van Buuren :)
Daarna komen Ferry Corsten, DJ Tiesto, Marco V, Johan Gielen, Piet Bervoets, Scott Bond en Judge Jules en Paul van Dyk pas aan de beurt |
|
|
| TimeportE |
| ik heb weer voor carl cox gekozen.. ook al ben ik dan in het algemeen een vet tiesto addict, toch ga ik voor carl cox omdat deze gast gewoon zoooo goed kan mixen, het is gewoon super vet om hem 3 platen door elkaar te zien mixen).. maar ja ik zal vast wel weer in de minderheid zijn .. |
|
|
| The Groove |
| Uiteraard gestemd voor Marco V. Hoewel Lady Dana ook erg goed, maar helaas staat ze er niet tussen :( |
|
|
| rellivisit |
| quote: | Originally posted by The Groove
Hoewel Lady Dana ook erg goed (is?), maar helaas staat ze er niet tussen :( |
Idd, er is te weinig aan de techno en hardstyle addicts gedacht, maar ja, het is dan ook een trance forum he. Ik heb maar voor warmduscher gekozen, hij draait niet super, maar wel het meest mijn style samen met kai. Dana en Pila(piel) :toothless hadden erbij gemoeten. Ach ja. 3 votes voor hardstyle dan maar he. (en Raoel waar is dj the white he?) :D :D |
|
|
| Robvef |
| quote: | Originally posted by TimeportE
ik heb weer voor carl cox gekozen.. < > maar ja ik zal vast wel weer in de minderheid zijn .. |
Ik doe met je mee, ben zelf ook helemaal gek van Carl Cox, alleen jammer dat bijv. Michel de Hey of Tom Harding er niet bijstaan. |
|
|
| Oxygen |
| Armin toch maar......tja, hij heeft het verdiend dit jaar!!:D |
|
|
|
|