|
[31-12-05] The Mix meets Sneakerz - PTA - Amsterdam
|
View this Thread in Original format
| ZZandirt |
[16-10-05]
"Sneakerz oud en nieuw feest in PTA Amsterdam!"
De Sneakerz crew is er erg trots op te kunnen aankondigen dat er een goot oud en nieuw "The Mix meets Sneakerz" feest zal plaatsvinden in de Passengers Terminal Amsterdam (PTA).
De programmering voor dit bijzondere feest in deze superlocatie liegt er niet om:
Fedde le Grand, Lucien Foort en de resident van de Crobar (USA) Peter Rage zullen plaatsnemen achter de draaitafels. Het supersuccesvolle House(quake) duo Erick E en Roog zal samen met MC Gee het slotspektakel van dit Sneakerz feest verzorgen! Uiteraard zullen ook Billy the Klit en William Shagspeare niet ontbreken!
Binnenkort meer nieuws over de kaartverkoop! |
|
|
| jp |
| Q-Dance geeft ook een feest in de HMH waar overigens nog niets van bekend is. En dan waarschijnlijk ook Awakenings. Plus al die die kleinere feesten. Probeer dan maar eens een keuze te maken :( |
|
|
| ZZandirt |
| tegen die tijd maar ff een polletje maken: "waar ga je heen met o&n" |
|
|
| basvh |
| humm weer een optie erbij voor oud en nieuw. Wordt lastig keuze maken |
|
|
| Freezel |
| In de Asta schijnt ook een United In Trance feest te zijn met Menno de Jong en co :) |
|
|
| DJ_Siesta |
| vette line up hoor! erick e en roog samen :eyes: . maja met oud en nieuw ben ik lekker in me eigen stadje :p |
|
|
| New Wave |
| Weet niet of er een nieuwjaars editie van Awakenings komt. Meestal was dat al rond september october bekend gemaakt. Misschien dat ze het na de volgende editie bekend maken. Maar het is stilletjes. |
|
|
| magrec |
geen awakenings volgens mij dit jaar met oud en nieuw.
Muziek van dit feest ligt mij trouwens helemaal niet..die club/groove ellende van roog :p |
|
|
| Disney |
| Maar eens in de gaten houden, best interessante optie voor oud en nieuw... |
|
|
| magrec |
| ik ga liever naar ali van deep dish in het paard. |
|
|
| ZZandirt |
appels en peren vergelijken.. zag deep dish in ewerk... errug goed en zeker een aanrader. Roog daarentegen staat garant voor een gezellig partysfeertje.. net zo'n aanrader
choices choices. |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by ZZandirt
appels en peren vergelijken.. zag deep dish in ewerk... errug goed en zeker een aanrader. Roog daarentegen staat garant voor een gezellig partysfeertje.. net zo'n aanrader
choices choices. |
juist jah, en dan samen met erick e! Dak gaat zeker af, net zoals in het paard! |
|
|
|
|