|
Innercity skin 2001 voor Winamp
|
View this Thread in Original format
| HaZZa |
Hebben jullie ff wat om op te geilen :)
Als je op of aanmerkingen hebt, tips of ander gezeik, post ut maar ik lees ut wel |
|
|
| Yarnie |
he hazza thnx voor de skin.........vindt m echt kewlll
C U @ Innercity |
|
|
| HaZZa |
Hmm...nou ja, OF iemand moet me ff uitleggen hoe ik die sjit kan posten (en me ff wat webspace geven, want ik wil geen account met spam meel ensow) OF je stuurt me ff een PM-etje voor de skin, dan stuurt deze lekkere vent hem wel over de meel
LATEX |
|
|
| Henkie_henk |
Men neme de skin als skin voor winamp..
met drukt op print screen.. men copy paste in tekenprogramma.. men slaat het UITGEKNIPTE plaatje op als .gif file.. (voor bmp krijg je klapjes)
men gaat naar uw chello?/homestead/whatver/ site..
homestead zonder spam, gratis.. doet aan forum (picture)linking etc etc..
Ken je nu eindelijk een professioneel postje neerzette he
Merry 2e kerstdag |
|
|
| HaZZa |
daarom heb ik er dus geen zin aan...
als je hem hebbe wil roept u maar :) |
|
|
| AFTERNATIVE |
| rename em naar .mp3 , en attach em hier , en zeg de goeie extensie erbij |
|
|
| John |
stur die skin naar mij en ik zet em op mn site en post de link hiero :)
[email protected]
thnx :) |
|
|
| Flippe |
| quote: | Originally posted by John
stur die skin naar mij en ik zet em op mn site en post de link hiero :)
[email protected]
thnx :) |
kijk dat is nou nog es sociaal! |
|
|
| HaZZa |
| Thx sjon, als u iets nodig hefet, roept u maar :-) |
|
|
|
|