return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
אפשרות: שוטרי מג"ב יאבטחו מועדונים
View this Thread in Original format
ngl
בעקבות העליה המדאיגה במספר הקטטות במרכזי הבילוי, במשטרה שוקלים לגייס את לוחמי מג"ב להגברת הביטחון באזור.

http://news.msn.co.il/news/Criminal...51018103400.htm


לא יודע אם יצא לכם לצפות בכתבה ששודרה ביום שישי בערוץ 2 על חיי הלילה

של העיר חיפה, דיברו שם בעיקר עם האלימות, על אלה שלא עוברים סלקציה ..

והנה שוב ראשי המדינה הנאורה והחכמה שלנו הביאו אותה בבדיחת השנה,

לוחמי מג"ב, (עכשיו בלי הכללות ונסיון לפגוע במישהו)

יאבטחו את המסיבות, רציתי לשמוע מה דעתכם בכלל על מה שקורה בארץ בשנתיים

שלוש האחרונות ? כבר נהייה ממש מוגזם ומגעיל.

איך זה לרקוד שיס"מ מטיילים לך בין הרגליים ? ומה נהפוך להיות מקסיקו ?

חיילים עם אמ-16 ילכו במועדון ויקטלו אנשים ? ..
omergunr
בטעות ראיתי את הכתבה.. :o

והיו את ה 3 אנשים האלה שנשארו בחוץ שהסלקציה לא הכניסה.. אחר איך הם דיברו והיתנגהו זה רק אומר שטוב שיש סלקיציה..
עדיף שהם יתנהגו ככה בחוץ ולא בתוך המועדון..



אני לא הולך למסיבות אז מצידי שיהיה טנקים בתוך המועדון :stongue:
Shahar
וואלה שמע
NGL

מצד אחד אתם בוכים שאתם מפחדים לדרוך על בנאדם במועדון
מצד שני אתם לא רוצים שישמרו עליכם
אז חלאס סע לשוויץ אף אחד יפריע לך ללכת ברחוב או לרקוד או להתחיל עם בחורות

תגידו תודה שאנשים רוצים לעזור לכם וככה לפחות תפסיקו לבכות שאתם מפחדים לדרוך על אנשים
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Shahar
מצד אחד אתם...
מצד שני אתם...אז חלאס סע לשוויץ...תגידו תודה ש...רוצים לעזור לכם... תפסיקו לבכות ש...


:rolleyes:

you are not part israel mr.?
Shahar
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
:rolleyes:

you are not part israel mr.?


אני כן אבל אנלא חלק מהאנשים ש"מפחדים ללכת למסיבה בגלל ערסים" ואני יודע שאם הייתי כזה הייתי אומר תודה שנותנים לאנשים לאבטח תמסיבה
בגלל זה אמרתי אתם ואתם
ngl
quote:
Originally posted by Shahar
אני כן אבל אנלא חלק מהאנשים ש"מפחדים ללכת למסיבה בגלל ערסים" ואני יודע שאם הייתי כזה הייתי אומר תודה שנותנים לאנשים לאבטח תמסיבה
בגלל זה אמרתי אתם ואתם


לא הבנתי איך הבנת שאני מפחד ללכת למסיבות מסיבה כלשהי..

אז לא אני לא מפחד.

ובאתי לדבר פה על הקהל במועדונים בשניםה אחרונות איזה שינוי הוא עבר
Shahar
quote:
Originally posted by ngl
לא הבנתי איך הבנת שאני מפחד ללכת למסיבות מסיבה כלשהי..

אז לא אני לא מפחד.

ובאתי לדבר פה על הקהל במועדונים בשניםה אחרונות איזה שינוי הוא עבר


סבבה אתה לא מפחד אני מדבר על אלה שכל פעם רושמים שהם מפחדים לדרוך על מישו ולאכול מכות

ועדיין אם אתה אומר שהקהל עבר שינוי הנה באים לעזור לך ולהוסיף אבטחה
גם זה לא טוב לך?
Dj Alex (ISR)
אני בעד המגבניקים אולי זה באמת ירגיע..
סתכלו משחקים של ביתר.. אם המגבניקים יכולים לעשות סדר שם, הם יכולים לעשות סדר במקום מקום..
אני בעד.
Sm0keMachine
בואנה לא חשבתם על המג"בניקים המסכנים שיאלצו לעשות שבתות בשמירה על מועדונים במקום לצאת למועדונים ???

זה נראה לי קצת עצוב... מג"בניקים מסכנים :(
TTman
ראיתי את הכתבה בערוץ 2, אחלה כתבה.
כתבה שנועדה לזעזע את העם, ואת האנשים שיושבים למעלה ומחליטים החלטות.

תשמעו, זה לא הגיוני שהגענו למצב שבגלל כל מיני סוגים של אנשים שבאים למסיבות בשביל לעשות בלאגן, בעלי המועדונים מחליטים לסגור את המועדון.

ישבתי בבית וראיתי את הכתבה ופשוט הצדקתי כל דבר בכתבה הזו.
האנשים משחקים אותה בסדר והכל אבל איך שמתחילים לעקב אותם בכניסה למועדון, אז כל הערסיות שלהם יוצאת החוצה..
מתחילים לאיים על הסלקטור המסכן שבא לעשות את העבודה שלו, מתחילים לאיים על בעל המועדון שישרפו לו אותו.

אז למה בכלל אתם מתפלאים שלא מכניסים אנשים כאלה למועדון, זה הרי סיכון של 100 אחוז שיהיו מכות במועדון והאנשים האלה יהיו מעורבים במכות.


-נקווה לימים טובים יותר-

Shahar
quote:
Originally posted by Sm0keMachine
בואנה לא חשבתם על המג"בניקים המסכנים שיאלצו לעשות שבתות בשמירה על מועדונים במקום לצאת למועדונים ???

זה נראה לי קצת עצוב... מג"בניקים מסכנים :(


לדעתי זה טוב להם
במקום לשמור בשגרירות ארה"ב בטיילת (במקרה הטוב) וסתם להסתכל על הרוח הם ישמרו בתוך מועדון ויהנו מהמוזיקה לפחות
זה לא שמוסיפים להם שמירות..תאמין לי שהם היו עושים תשמירה הזאת..פשוט במקום יותר משעמם
אז באמת עדיף שיעשו את זה כבר במועדון ויהנו

quote:
Originally posted by TTman
ראיתי את הכתבה בערוץ 2, אחלה כתבה.
כתבה שנועדה לזעזע את העם, ואת האנשים שיושבים למעלה ומחליטים החלטות.

תשמעו, זה לא הגיוני שהגענו למצב שבגלל כל מיני סוגים של אנשים שבאים למסיבות בשביל לעשות בלאגן, בעלי המועדונים מחליטים לסגור את המועדון.

ישבתי בבית וראיתי את הכתבה ופשוט הצדקתי כל דבר בכתבה הזו.
האנשים משחקים אותה בסדר והכל אבל איך שמתחילים לעקב אותם בכניסה למועדון, אז כל הערסיות שלהם יוצאת החוצה..
מתחילים לאיים על הסלקטור המסכן שבא לעשות את העבודה שלו, מתחילים לאיים על בעל המועדון שישרפו לו אותו.

אז למה בכלל אתם מתפלאים שלא מכניסים אנשים כאלה למועדון, זה הרי סיכון של 100 אחוז שיהיו מכות במועדון והאנשים האלה יהיו מעורבים במכות.


-נקווה לימים טובים יותר-


הסלקטורים לא כאלה מסכנים אל תשחק אותה ראש קטן....
לא חסר סלקטורים שעושים דאווינים כי יש לידם מאבטח
תראה במסיבה הקודמת של אילטה
הסלקטור אומר שזה 21+ וגילי מראה לו חוגר ובאמת רואים שהוא בן 21
אז מה הסלקטור אומר לו
"אבל אתה חייל זה לא מסיבת חיילים"
תרוצה להגיד לי זה לא ידליק אותך?
זה 21+ אז זה לא משנה אם הוא חייל או לא
עובדה שבסוף גילי אמר לו טוב אני יצא על 21 ..והסלקטור הכניס אותו אפילו שהוא התחכם
אז למה לעשות פוזות ?
TTman
quote:
Originally posted by Shahar
הסלקטורים לא כאלה מסכנים אל תשחק אותה ראש קטן....
לא חסר סלקטורים שעושים דאווינים כי יש לידם מאבטח
תראה במסיבה הקודמת של אילטה
הסלקטור אומר שזה 21+ וגילי מראה לו חוגר ובאמת רואים שהוא בן 21
אז מה הסלקטור אומר לו
"אבל אתה חייל זה לא מסיבת חיילים"
תרוצה להגיד לי זה לא ידליק אותך?
זה 21+ אז זה לא משנה אם הוא חייל או לא
עובדה שבסוף גילי אמר לו טוב אני יצא על 21 ..והסלקטור הכניס אותו אפילו שהוא התחכם
אז למה לעשות פוזות ?



חחח איזו דוגמה מעפנה הבאת..
כי אין לך מה להגיד, אתה חייב להגיד משהו אבל פשוט אין לך אז שוב אתה מתחיל לזיין את השכל.
אתה משווה בין מה שגילי אמר לסלקטור ובין הדברים שהאנשים בכתבה אמרו לסלקטור ולבעל המועדון???

עזוב, לא ראית את הכתבה, אז אתה לא יודע על מה מדובר..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement