|
Tiesto + Phynn & Ton TB. Heineken Music Hall Amsterdam. 3-12-2005
|
View this Thread in Original format
| Junta |
Noen som har tenkt seg dit?
Første tiesto set i nederland siden mai i år :D Phynn skal varme opp og Ton TB skal avlsutte. Konserten begynner 22.00.
Billettene skal visst alerede være utsolgt, men man finner hvis man leter. Jeg og noen venner har tenkt oss dit, og har alerede sikret oss billetter :happy2: |
|
|
| moore |
| Hadde nå ikke dratt til Nederland for å høre de, men det er nå min mening ;) |
|
|
| euphoria_ibiza |
| quote: | Originally posted by moore
Hadde nå ikke dratt til Nederland for å høre de, men det er nå min mening ;) |
vel noen foretrekker å komme litt ut av landet[norge] ;) :tongue3
forresten skal dit selv :D
og for folk som ikke vært innom holland ennå ta turen dit ! |
|
|
| moore |
| Har vært der tre ganger på ett år faktisk. Første gangen dro jeg på Dance Valley 2004, det var helt sinnsykt. Alt mulig av artister, James Holden, Sasha, Matthew Dekay, Paul Oakenfold +++. Andre turen var i Desember, på ett lite party som het Arise, med Perry O`Neil, Ozgur Can og noen andre. Helt greit egentlig.. |
|
|
| euphoria_ibiza |
| en dag igjen er det flere som skal dit ;)? |
|
|
|
|