return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Norway

 
Tiesto + Phynn & Ton TB. Heineken Music Hall Amsterdam. 3-12-2005
View this Thread in Original format
Junta
Noen som har tenkt seg dit?

Første tiesto set i nederland siden mai i år :D Phynn skal varme opp og Ton TB skal avlsutte. Konserten begynner 22.00.

Billettene skal visst alerede være utsolgt, men man finner hvis man leter. Jeg og noen venner har tenkt oss dit, og har alerede sikret oss billetter :happy2:
moore
Hadde nå ikke dratt til Nederland for å høre de, men det er nå min mening ;)
euphoria_ibiza
quote:
Originally posted by moore
Hadde nå ikke dratt til Nederland for å høre de, men det er nå min mening ;)


vel noen foretrekker å komme litt ut av landet[norge] ;) :tongue3

forresten skal dit selv :D

og for folk som ikke vært innom holland ennå ta turen dit !
moore
Har vært der tre ganger på ett år faktisk. Første gangen dro jeg på Dance Valley 2004, det var helt sinnsykt. Alt mulig av artister, James Holden, Sasha, Matthew Dekay, Paul Oakenfold +++. Andre turen var i Desember, på ett lite party som het Arise, med Perry O`Neil, Ozgur Can og noen andre. Helt greit egentlig..
euphoria_ibiza
en dag igjen er det flere som skal dit ;)?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement