|
Wie moet de IC compilatie CD voor 2001 maken?? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| DJ_Massive |
| quote: | Originally posted by Chicane
Ben ik de enige die op Benny Rodrigues hoopt? :D |
im with you :D
een beetje afwisseling is ook wel op zn plaats, ik zie et al helemaal voor me, funky housy cdthe :p |
|
|
| Yarnie |
| ach het maakt mij allemaal niet zo veel uit wie m maakt............ |
|
|
| Raymond |
Jongens volgens mij zitten jullie allemaal in de verkeerde richting HeHe
Ten eerste zullen ze geen BUITENLANDSE artiest de cd laten mixen., kijk maar Tiesto, Ferry Corsten en Marco V zijn doorgebroken dankzij hun spetterende act op Innercity en dit zijn allemaal Hollandse jongens......
Dus ik ga voor Benny Rodriquez, deze jongen verdiend het ook om door te breken, en zo een grote schare fans achter zich te krijgen!!! |
|
|
| Blik |
| BOEIEND!!!!!!! wat maakt het allemaal uit als ik er niet bij ben :p |
|
|
| K.nattick |
| Kga voor Sven Väth...in m'n ceedeerek prijkt Innercity@Brussel van Sven V. bovenaan...hop in de ceedeespeler ceequu discman en springen maar! |
|
|
| tango |
Marco gaat hem 100% zeker NIET doen dit jaar,dat heeft ie me zelf gezegd, dus daar ga ik wel van uit.
Verder is het inderdaad elk jaar een nederlander, maar toch denk ik dat mauro heb gaat maken dit jaar. Maar een benny of een sven lijkt me cooler.
grtz,
TNG |
|
|
| HaZZa |
hebben de mensen al op de ic site gekeken?
ut wordt een cd met DVD + ofsow
hoe was die sensation dvd? Misschien dat ut er wel op gaat lijken.
En voor wie um gaat maken, tsja, ik sluit me aan bij de rest. Maakt weinig uit, ik koop um tog wel |
|
|
| New Wave |
| Chris Liebing gaat hem maken...die gozer die beukt boven de main uit....... |
|
|
| Boss |
| als mauro 'm maakt wordt 't vast zo'n Maximal-FM-achtig cd'tje.... en die heb 'k al.. dus van mij hoeft 'ie 'm niet te maken... 'k hoop op Marco... maar 'n andere dj waar 'k niet zoveel van ken, liebing of rodrigues, zal ook wel leuk zijn |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by Raymond
Jongens volgens mij zitten jullie allemaal in de verkeerde richting HeHe
Ten eerste zullen ze geen BUITENLANDSE artiest de cd laten mixen., kijk maar Tiesto, Ferry Corsten en Marco V zijn doorgebroken dankzij hun spetterende act op Innercity en dit zijn allemaal Hollandse jongens......
Dus ik ga voor Benny Rodriquez, deze jongen verdiend het ook om door te breken, en zo een grote schare fans achter zich te krijgen!!! |
ik dacht precies hetzelfde..
toch zou ik het cooler vinden als meneer mauro een lekkere harde techno set neer zet..
(1) dan kan ik des te meer genieten op IC zelf!! :):)
(2) zodat al die mensen die de illusie hebben dat mr komodo/proximus picoto een echte trance man is, die cd zullen kopen en ipv trance een super vette techno cd gekocht te hebben!! :D:D |
|
|
| magrec |
x press 2
waarom:
zijn al genoeg mix albums van die andere dj's (ook benny rodriquez niet zoveel)
en x-press 2 gaat zwaar knallen op innericty.. |
|
|
| !_PeTrUs_! |
Ik denk dat ik m dan maar moet gaan mixen. Hier is geen touw aan vast te knopen.
BTW, die CD zal al wel klaarligge... |
|
|
|
|