return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
טוב סתם משהו בלי קשר לטראנסים אבל ראיתי שמדברים על צחוקים אז (pg. 2)
View this Thread in Original format
MoSH_MaN
אה לא........:(
Hell_Copter
חזרתי עכשיו מהמופע

היה ממש טוב!!
היו גם קטעים מפלטפוס ומהקלטת של ילדים סורגים

אבל עדיין... היה מצחיק
היו דברים כל כך קורעים שחבל על הזמן
והקטע הכי טוב הוא שזה היה על חשבון הבית ספר שלי
DJentlman
מה שאני הולך להגיד עכשיו , נאמר מקנאה!



מנייאקים:!)
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DJentlman
מה שאני הולך להגיד עכשיו , נאמר מקנאה!



מנייאקים:!)


חחחחחח

זה בסדר אחי
אז מה אם אני בכיתה שנחשבת כיתת ספורט עם 90% מהבנים כדורסל
זה לא אומר שאנחנו לא יכולים להפסיד ביום ספורט...
(כן בטח)
כולה קיבלנו את הפרס שלנו
מה שמגיע לנו
DjChook
אני קבוע הולך לצילומים של קיציס

זה לא מסובך....
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by DjChook
אני קבוע הולך לצילומים של קיציס

זה לא מסובך....


אלק שלחתי אי מייל ולא עונים לי

אני רוצה ללכת עם חברים!
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
אני קבוע הולך לצילומים של קיציס

זה לא מסובך....


זיייין
איך???
יש מצב אתה מכניס אותי גם?
DjChook
טוב אז ככה

הצילומים נערכים ברחוב הברזל 5 או 4 אני חושב

(זה בשיכון דן בערך)

זה באיזור של דן דיזיין סנטר / קיניון איילון,

כאילו קצת אחרי עם באים מרמת גן..

בכל מקרה, הם בקשר עם חבר שלי, אני יכול להתקשר לשם ולשאול מתי הצילומים הבאים

אני בעיקרון אומר כמה מקומות אני רוצה והם שומרים מקום, אני בא לשם עם האנשים ונכנסים בלי בעיות...

אם אני לא טועה זה בימי שני

מדי פעם
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
טוב אז ככה

הצילומים נערכים ברחוב הברזל 5 או 4 אני חושב

(זה בשיכון דן בערך)

זה באיזור של דן דיזיין סנטר / קיניון איילון,

כאילו קצת אחרי עם באים מרמת גן..

בכל מקרה, הם בקשר עם חבר שלי, אני יכול להתקשר לשם ולשאול מתי הצילומים הבאים

אני בעיקרון אומר כמה מקומות אני רוצה והם שומרים מקום, אני בא לשם עם האנשים ונכנסים בלי בעיות...

אם אני לא טועה זה בימי שני

מדי פעם


איזה פצצה

יאללה מתארגנים פה והולכים לשם!!

מי בפנים...?
אני יודע שמוש יבוא ואני וחן
עוד מישהו רוצה?
DJ_BoN
כן זה לא בעיה אחותי הלכה כבר כמה פעמים..

אבא של חבר שלי הוא המנהל של האולפנים (מימד) אז כבר לפני איזה כמה שנים נכנסנו לצילומים של פלטפוס (נדמה לי שככה קראו לזה... ישן ישן ישן).

DjChook
quote:
Originally posted by Hell_Copter


איזה פצצה

יאללה מתארגנים פה והולכים לשם!!

מי בפנים...?
אני יודע שמוש יבוא ואני וחן
עוד מישהו רוצה?



אני אברר מחר...
nesher
מה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
לא ראיתי עד עכשיו
אתה יכול להכניס אותי לצילומים של קיציס???????????
בבקשה בבקשה בבקשה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement