|
טוב סתם משהו בלי קשר לטראנסים אבל ראיתי שמדברים על צחוקים אז (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
חזרתי עכשיו מהמופע
היה ממש טוב!!
היו גם קטעים מפלטפוס ומהקלטת של ילדים סורגים
אבל עדיין... היה מצחיק
היו דברים כל כך קורעים שחבל על הזמן
והקטע הכי טוב הוא שזה היה על חשבון הבית ספר שלי |
|
|
| DJentlman |
מה שאני הולך להגיד עכשיו , נאמר מקנאה!
מנייאקים:!) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DJentlman
מה שאני הולך להגיד עכשיו , נאמר מקנאה!
מנייאקים:!) |
חחחחחח
זה בסדר אחי
אז מה אם אני בכיתה שנחשבת כיתת ספורט עם 90% מהבנים כדורסל
זה לא אומר שאנחנו לא יכולים להפסיד ביום ספורט...
(כן בטח)
כולה קיבלנו את הפרס שלנו
מה שמגיע לנו |
|
|
| DjChook |
אני קבוע הולך לצילומים של קיציס
זה לא מסובך.... |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by DjChook
אני קבוע הולך לצילומים של קיציס
זה לא מסובך.... |
אלק שלחתי אי מייל ולא עונים לי
אני רוצה ללכת עם חברים! |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
אני קבוע הולך לצילומים של קיציס
זה לא מסובך.... |
זיייין
איך???
יש מצב אתה מכניס אותי גם? |
|
|
| DjChook |
טוב אז ככה
הצילומים נערכים ברחוב הברזל 5 או 4 אני חושב
(זה בשיכון דן בערך)
זה באיזור של דן דיזיין סנטר / קיניון איילון,
כאילו קצת אחרי עם באים מרמת גן..
בכל מקרה, הם בקשר עם חבר שלי, אני יכול להתקשר לשם ולשאול מתי הצילומים הבאים
אני בעיקרון אומר כמה מקומות אני רוצה והם שומרים מקום, אני בא לשם עם האנשים ונכנסים בלי בעיות...
אם אני לא טועה זה בימי שני
מדי פעם |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
טוב אז ככה
הצילומים נערכים ברחוב הברזל 5 או 4 אני חושב
(זה בשיכון דן בערך)
זה באיזור של דן דיזיין סנטר / קיניון איילון,
כאילו קצת אחרי עם באים מרמת גן..
בכל מקרה, הם בקשר עם חבר שלי, אני יכול להתקשר לשם ולשאול מתי הצילומים הבאים
אני בעיקרון אומר כמה מקומות אני רוצה והם שומרים מקום, אני בא לשם עם האנשים ונכנסים בלי בעיות...
אם אני לא טועה זה בימי שני
מדי פעם |
איזה פצצה
יאללה מתארגנים פה והולכים לשם!!
מי בפנים...?
אני יודע שמוש יבוא ואני וחן
עוד מישהו רוצה? |
|
|
| DJ_BoN |
כן זה לא בעיה אחותי הלכה כבר כמה פעמים..
אבא של חבר שלי הוא המנהל של האולפנים (מימד) אז כבר לפני איזה כמה שנים נכנסנו לצילומים של פלטפוס (נדמה לי שככה קראו לזה... ישן ישן ישן). |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
איזה פצצה
יאללה מתארגנים פה והולכים לשם!!
מי בפנים...?
אני יודע שמוש יבוא ואני וחן
עוד מישהו רוצה? |
אני אברר מחר... |
|
|
| nesher |
מה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
לא ראיתי עד עכשיו
אתה יכול להכניס אותי לצילומים של קיציס???????????
בבקשה בבקשה בבקשה |
|
|
|
|