return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Norway

Pages: [1] 2 
Furry Music pres. Greg Vickers @ Sika 5.Nov
View this Thread in Original format
EspenW


Mine damer og Herrer!

Furry Music slår til igjen etter suksessen med Jody Wisternoff (Way Out West) i September!

Greg Vickers, kjent fra mix compilation på Underwater Recordings og Mixmag samt sin Essential Mix på BBC1 Radio, er månedens gjest på Furry Music konseptet. Greg har i det siste remixet store artister som Steve Lawler, King Unique og Nic Fanciulli, noe som resulterte i residency på Ibiza i sommer, samt spillejobber i Brasil, Uruguay og Hawaii. Han spiller en voksen blanding av house, minimal, tech house og electro, så her blir det full fart i svingene - snacks!

Stian Klo og Thomas Nøkling har vært svært produktive i det siste, noe som toppet seg i en opptreden på Nick Warren’s Global Underground mix compilation fra Shanghai. Låtene deres (under aliaser som Seyton, Furry Nipples og Manipura) er å finne i platebagene til storkanoner som John Digweed, Hernan Cattaneo, James Zabiela, Pete Tong, Fergie, Nick Warren, Anthony Pappa, Deep Dish og Eric Prydz.

Zama og Espen W står for oppvarmingen. Disse to karene spiller funky electro og sexy house - svinger som bare juling!

Lineup:
Greg Vickers (UK)
Stian Klo & Thomas Nøkling (Seyton)
Zama & Espen W

Sted:
Sikamikanico, Møllergata 2, Oslo
5. November 2005, 22:00 - 03:30
60 kr før midnatt / 80kr etter

God musikk samt 19kr for en kjølig flaske sølevann gir god grunn til å starte tidlig!!

Ønsker du en plass på gjestel

ista eller annen info er du velkommen til å sende noen linjer til [email protected]

Så håper vi dere blir observert på dansegulvet med en kald en i hånden!

Greg Vickers promomix fra Juli finner du her
http://www.gregvickers.net/audio/extrapromo.mp3

Relaterte linker:
www.gregvickers.net
www.furry-music.com
www.stianklo.com
www.manipura-music.com
www.seyton.org
LikWit
her er en liten mix for å gi en smakebit hva sånn cirkus vi (jeg og thomas) blir å spille ..

http://www.stianklo.com/music/Furry..._By_ Seyton.mp3

01. John Dahlbäck - Girls Sing [Systematic]
02. On An Ocean Amp - New Clicky (Dumb Dan Remix) [Bevlar]
03. Zoo Brazil - My Personal Jesus [Systematic]
04. Holmar Filipsson - Shining Hamburger [Dirt Crew]
05. Kamisshake - Unknown [CDR]
06. Rouzbeh Delavari - Two (Seyton Edit) [CDR]
07. Pryda - Aftermath [Pryda]
08. Ian Carey & Mochico - Say What You Want (Dub Mix) [Nero]
09. ID
10. John Dahlbäck - It Feels So Good [Systematic]
11. DK7 - Where's The Fun? (Jesper Dahlbäck Remix) [Output]
12. Frost Morgan - Unknown [CDR]
13. Axwell feat. Steve Edwards - Watch The Sunrise (Instrumental) [Axtone]
14. Röyksopp - What Else Is There? (Trentemöller Remix) [Wall Of Sound]

skåååål

-Stian :)
moore
Ser bra ut det her! Men det er altfor lite aktivitet på forumet :(

quote:
Originally posted by LikWit
03. Zoo Brazil - My Personal Jesus [Systematic]


Er dette en cover av depeche mode sin låt el?
djmushi
linken funker ikke
moore
Denne funker

http://www.stianklo.com/music/Furry...d_By_Seyton.mp3
zama
nei dra meg baklengs inn i loppekassa..dette blir frekt..
:whip:
EspenW
Slapt på forumet ja, men får satse på at folk fortsatt leser litt her! :)

Gjestelista fylles sakte men sikkert opp så send en mail om dere ønsker en plass.
Adressen er [email protected] - Dont be shy :)


19kr for halvliteren og glad house servert av megselv og zama burde være god nok grunn til å komme seg opp av sofaen og ut av huset! :gsmile:
DJ_Audun
20 års grense på sikamikanico, er det ikke?:(
LikWit
jeppa, stemmer nok det!
esKEBAB
Ich komme ja.....
:whip:

zama
quote:
Originally posted by esKEBAB
Ich komme ja.....
:whip:



you betta nazi per..
Redd
Jody var jo en suksess, men tror jeg skal jobbe. Helvete heller :(
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement