return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
De groeten uit Egypte!
View this Thread in Original format
Flipper01
Eeeej,
Allemaal de groeten vanuit Aswan, Egypte!!!
Het is hier supper lekker weer, 26 graden en heeeel veel zon!
Allemaal veel plezier bij IC, dat zal ik zekers gaan missen... :(



Zodra ik nog een internetcafeetje tegenkom zal ik nog wel ff wat posten!!
Boss
fock, 26 graden ! :eyes:
hier (natte) sneeuwt 't gdvrdomme ! :mad:

fijne vakantie nog !
John
leuk dat et daar 26 graden is en heel mooi weer...hier regent et zoals gewoonlijk....hehehe :P
fijne vakantie verder daaro, (zal wel lukke denk ik :D) en ook alvast een gelukkig nieuwjaar :)
mzzzzzls
Ruben_Dubbink
Ja hoor, Egypte.......grrr,
wij hier in de sneeuw rondhuppelen, terwijl jij lekker ligt te bakken.....de wereld is oneerlijk verdeeld ;)

Have fun out there!

GreetZ RubDub
Flippe
terwijl wij hier sneeuballen zitten te maken ligt hij daar te bakken
TranceFool
Cool man, lekker weer daarzo. Veel plezier daar zo he en jij ook alvast een gelukkig nieuw jaar :D. Oja als je Bintje toevallig tegenkomt doe em de groeten van me :p
Jukx
quote:
Originally posted by Flippe
terwijl wij hier sneeuballen zitten te maken ligt hij daar te bakken


Hmmmzzz :rolleyes:
Dit is dus bijna letterlijk wat Ruben_Dubbink voor jou in deze thread zei... sorry hoor Flippe, maar wat heeft zo een post nou voor waarde? :o
arno
quote:
Originally posted by Jukx


Hmmmzzz :rolleyes:
Dit is dus bijna letterlijk wat Ruben_Dubbink voor jou in deze thread zei... sorry hoor Flippe, maar wat heeft zo een post nou voor waarde? :o


helemaal gelijk, ik irriteer me ook al een tijdje aan zulk soort posts, want daar zijn er de laatste tijd echt veel van(niet alleen van flippe hoor, ik noem verder geen namen). Dat is ook de reden dat ik hier bijna nooit meer post.

[edit] ow ja, veel plezier in egypte natuurlijk, flipper ;)[/edit]
Blik
ik zie hier alleen maar blauwe lucht hoor :p

the sun is shining
Dj Alpha

Ruben_Dubbink
ook de hartelijke groeten!
je hebt alleen het verkeerde bier.....Grolsch moet je hebben :D
Little Theseus
.. Hehe Alpha! You FAKER!!
Volgens mij wil je maar al te graag in Salau zitten :D
O enne RubDub: Grolsch is echt disgusting bier; je hebt bier en je hebt grolsch--> zegt voor mij genoeg; grolsch is geen bier :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement