return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
wippenberg mix
View this Thread in Original format
DjChook
בבקשה תרשמו פה את כל הרמיקסים שהוא / הם עשו

לשירים חדשים, או אם אתם חושבים של שירים גדולים גם לרשום פה

תודה
חן
MoSH_MaN
dj_tiesto-urban_train__wippenberg_remix


לדעתי הוא לא משהו...
DjChook
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
dj_tiesto-urban_train__wippenberg_remix


לדעתי הוא לא משהו...



דווקא את זה יש לי
עוד לא שמעתי אותו דר"א

נשמע אותו כבר מחר,

למישהו יש עוד משהו ?
Hell_Copter
blank_and_jones-nightclubbing__wippenberg_remix-mtc

Dance Nation - Sunshine [Wippenberg Remix]

הבלנק אנד ג'ונס זה עצבני בטירוף
אבל זה לא כל כך חדש...כמה חודשים
eXeTik
ATB- Let U Go (Wippenberg Remix)

Ian Van Dhal- Castles in the sky (Wippenberg Remix)

blank & jones- Nightclubbing (Wippenberg Remix)

dance nation- sunshine (wippenberg remix)

Tukan- Light A Rainbow (Wippenberg Mix)

dj tiesto- Urban Train (Wippenberg Remix)

airheadz- stanley (wippenberg remix)

fiocco- the spirit (wippenberg remix)

brainvibe- it's hot (wippenberg mix)
DjChook
quote:
Originally posted by eXeTik
ATB- Let U Go (Wippenberg Remix)

Ian Van Dhal- Castles in the sky (Wippenberg Remix)

blank & jones- Nightclubbing (Wippenberg Remix)

dance nation- sunshine (wippenberg remix)

Tukan- Light A Rainbow (Wippenberg Mix)

dj tiesto- Urban Train (Wippenberg Remix)

airheadz- stanley (wippenberg remix)

fiocco- the spirit (wippenberg remix)

brainvibe- it's hot (wippenberg mix)

תודה גבר
DJ-Energy
לפי דעתי וויפנברג הוא אחלה של רימיקסר
הוא מפיק מיקסים אכותיים

אם אני לא טועה הוא חלק מ
Aquagen
DjChook
quote:
Originally posted by DJ-Energy
לפי דעתי וויפנברג הוא אחלה של רימיקסר
הוא מפיק מיקסים אכותיים

אם אני לא טועה הוא חלק מ
Aquagen



תודה על המידע אחי, גם אני אוהב את המוזיקה שלו, בגלל זה בניתי את הטרד הזה

בניתי... עשיתי... איך שלא תקראו לזה
oDrori
כן וויפנברג באמת נהדר ותוך זמן די קצר הוציא יחסית כמות גדולה של רמיקסים וזה כנראה כי הוא לא עסוק בטראקים משלו או תיקלוט
וזה מוביל אותי לכמה שאלות:::

-יש למישהו מושג מתי ועם הוא יוציא טראק משלו?

-למרות שהוא מפיק רמיקסים משובחים, הוא סובל ממונוטוניות בצלילים המרכזיים ובמבנה וזה גורם לי לפקפק ביכולת שלו להוציא מגוון של טראקים... אולי הוא פוחד לבנות טראק במבנה דו-פזמוני?

נ.ב. הרמיקס לבלאנק אנד ג'ונס זה אחד הדברים הכי משובחים שנוצרו בשנים האחרונות ונורא חבל שזה כ"כ נדיר!!! מקום שני לא יודע עם שני הכי טוב אבל בטוח שני הכי רגשי או מרגש או משהו כזה זה הרמיקס לטוקאן (!!!)
Hell_Copter
quote:
Originally posted by oDrori
יש למישהו מושג מתי ועם הוא יוציא טראק משלו?


דווקא נראה לי שיש לו טראק משלו
Wippenberg - Neurodancer

הוא גם עשה רמיקס ל
Ian van dahl - castles in the sky

oDrori
כן הרמיקס לאיין ואן דהל טוב אבל אני אוהב בעיקר את הברייק וה"פזמון".
בקשר לטראק שלו- שמעתי את זה ואני חושב שזה לא באמת שלו... זה לא נשמע ממש הסטייל שלו ואני אישית ממש לא אוהב את הטראק...
DjChook
משום מה לא מצאתי את הטירות בשמיים להורדה
מישהו יכול לשלוח ?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement