|
wippenberg mix
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
בבקשה תרשמו פה את כל הרמיקסים שהוא / הם עשו
לשירים חדשים, או אם אתם חושבים של שירים גדולים גם לרשום פה
תודה
חן |
|
|
| MoSH_MaN |
dj_tiesto-urban_train__wippenberg_remix
לדעתי הוא לא משהו... |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
dj_tiesto-urban_train__wippenberg_remix
לדעתי הוא לא משהו... |
דווקא את זה יש לי
עוד לא שמעתי אותו דר"א
נשמע אותו כבר מחר,
למישהו יש עוד משהו ? |
|
|
| Hell_Copter |
blank_and_jones-nightclubbing__wippenberg_remix-mtc
Dance Nation - Sunshine [Wippenberg Remix]
הבלנק אנד ג'ונס זה עצבני בטירוף
אבל זה לא כל כך חדש...כמה חודשים |
|
|
| eXeTik |
ATB- Let U Go (Wippenberg Remix)
Ian Van Dhal- Castles in the sky (Wippenberg Remix)
blank & jones- Nightclubbing (Wippenberg Remix)
dance nation- sunshine (wippenberg remix)
Tukan- Light A Rainbow (Wippenberg Mix)
dj tiesto- Urban Train (Wippenberg Remix)
airheadz- stanley (wippenberg remix)
fiocco- the spirit (wippenberg remix)
brainvibe- it's hot (wippenberg mix) |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by eXeTik
ATB- Let U Go (Wippenberg Remix)
Ian Van Dhal- Castles in the sky (Wippenberg Remix)
blank & jones- Nightclubbing (Wippenberg Remix)
dance nation- sunshine (wippenberg remix)
Tukan- Light A Rainbow (Wippenberg Mix)
dj tiesto- Urban Train (Wippenberg Remix)
airheadz- stanley (wippenberg remix)
fiocco- the spirit (wippenberg remix)
brainvibe- it's hot (wippenberg mix) |
תודה גבר |
|
|
| DJ-Energy |
לפי דעתי וויפנברג הוא אחלה של רימיקסר
הוא מפיק מיקסים אכותיים
אם אני לא טועה הוא חלק מ
Aquagen |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
לפי דעתי וויפנברג הוא אחלה של רימיקסר
הוא מפיק מיקסים אכותיים
אם אני לא טועה הוא חלק מ
Aquagen |
תודה על המידע אחי, גם אני אוהב את המוזיקה שלו, בגלל זה בניתי את הטרד הזה
בניתי... עשיתי... איך שלא תקראו לזה |
|
|
| oDrori |
כן וויפנברג באמת נהדר ותוך זמן די קצר הוציא יחסית כמות גדולה של רמיקסים וזה כנראה כי הוא לא עסוק בטראקים משלו או תיקלוט
וזה מוביל אותי לכמה שאלות:::
-יש למישהו מושג מתי ועם הוא יוציא טראק משלו?
-למרות שהוא מפיק רמיקסים משובחים, הוא סובל ממונוטוניות בצלילים המרכזיים ובמבנה וזה גורם לי לפקפק ביכולת שלו להוציא מגוון של טראקים... אולי הוא פוחד לבנות טראק במבנה דו-פזמוני?
נ.ב. הרמיקס לבלאנק אנד ג'ונס זה אחד הדברים הכי משובחים שנוצרו בשנים האחרונות ונורא חבל שזה כ"כ נדיר!!! מקום שני לא יודע עם שני הכי טוב אבל בטוח שני הכי רגשי או מרגש או משהו כזה זה הרמיקס לטוקאן (!!!) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by oDrori
יש למישהו מושג מתי ועם הוא יוציא טראק משלו? |
דווקא נראה לי שיש לו טראק משלו
Wippenberg - Neurodancer
הוא גם עשה רמיקס ל
Ian van dahl - castles in the sky |
|
|
| oDrori |
כן הרמיקס לאיין ואן דהל טוב אבל אני אוהב בעיקר את הברייק וה"פזמון".
בקשר לטראק שלו- שמעתי את זה ואני חושב שזה לא באמת שלו... זה לא נשמע ממש הסטייל שלו ואני אישית ממש לא אוהב את הטראק... |
|
|
| DjChook |
משום מה לא מצאתי את הטירות בשמיים להורדה
מישהו יכול לשלוח ? |
|
|
|
|