return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
קורס לדי גייז
View this Thread in Original format
Dj Black
קורס דיגיים?....כדאי?...שווה?...מישהו היה
ספרו חוויות

התלבטתי ללכת ל
www.djschool.co.il

כדאי ללכת??....אם מישהו היה שיספר
או חברים של מישהו

הצעות....תגובות
;)
Agent-Fire
כל מי שדיבר על זה אמר שזה לא שווה...
סתם ביזבוז של כסף ועדיך להשקיע בציוד...
Dj-2TaLL
quote:
Originally posted by Dj Black

הצעות....תגובות
;)


אני יודע שהסוגייה עלתה...
אני חושב שמה שנאמר לסיכום היה שבעקרון כל מה שמלמדים אותך שם אתה יכול ללמוד לבד, זה עולה הרבה מאוד כסף מה שאמרת האתר זה בסביבות 5000 שקל אם אני זוכר נכון, וגם הדבר הממש טוב בזה זה שאם אתה ממש טוב, הכי טוב במחזור אז אתה מקבל פווווול קשרים!!!
eXeTik
חחחחחחחחחח!
"קורס לדי גייז" :p

זה לא נשמע טוב כשמשמיטים את הצ'ופצ'יק מה-ג...
Dj Black
quote:
Originally posted by eXeTik
חחחחחחחחחח!
"קורס לדי גייז" :p

זה לא נשמע טוב כשמשמיטים את הצ'ופצ'יק מה-ג...


חחחחחחחח
:toothless
oDrori
טוב, אני הולך לאחד כזה,
(ג'ייז, לא גייז!!!)

ואני לא יודע עד כמה זה ייתפוס, כי אני מקבל אותו בחינם.

בעיקרון, לאחד כמוני שאין ציוד, זה לא רע כי אתה יכול להתאמן שם על מיקסוס חופשי.
הייתי בשני קורסים:
אחד מתמקד במיקסוס, ומה שתלמד שם זה ביט מיקס ומה עושה כל כפתור בציוד...
וזה שאני עכשיו זה מה שהיה בראשון, פלוס היסטוריה ובניית סט...

U DECIDE!
nimrod levi
איך אתה מקבל קורס דיג'יים בחינם?
ואיזה קורסים עשית?
כאילו איפה עשית אותם כמ עלה?
תספר...
MoSH_MaN
חינם או שאבא שלך רק אומר לך את זה?
DJ-Energy
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
חינם או שאבא שלך רק אומר לך את זה?


חחחחחחחחחחחחחחחחחחח
:stongue: :stongue: :stongue:

שמע אחי אם זה היה חינם גם אני הייתי הולך
אם זה לא אז
לא אל תלך!!
זה סתם בזבוז כסף וכמו שנמרוד אמר אתה יכול ללמוד הכל בבית!!!

אבל צריך לקנות ציוד קודם
TranceGiant
Mosh and Energy once again not going to school? :D
Whats the matter with the Israeli school system lol

Dj-2TaLL
quote:
Originally posted by TranceGiant
Mosh and Energy once again not going to school? :D
Whats the matter with the Israeli school system lol

muuuuuuaaaaaaaaaaahhhhhhhhh!!!!!!!!!!!
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue:
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
:):):):)
באמת תן קצת יותר פרטים!!!
ODRORI
DJ-Energy
quote:
Originally posted by TranceGiant
Mosh and Energy once again not going to school? :D
Whats the matter with the Israeli school system lol


hehhe.. i came early at 11:45 cause its a FRIDAY

which means PARTY!!! (i hope..)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement