return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

 
Wanneer komt In Search of Sunrise III?
View this Thread in Original format
Smirnoff
Heeft ook iemand enig idee waneer "In search of sunrise III uitkomt ??

Tiësto is the best !!

HMH here we come !

http://www.tiestosolo.nl
www.dutch-dimension.nl
Flippe
k zou t echt niet weten
Partyhardy!
sjonge jonge, wanneer ik de titel van deze thread las dacht ik dat de releasedatum en tracklist bekend waren! :rolleyes: maar goed, kleine tegenvaller dus! ik zou het ook niet weten
Henkie_henk
en drom is de thread title mooi ge-edit

"mr melkert baan = out"
Partyhardy!
quote:
Originally posted by Henkie_henk
en drom is de thread title mooi ge-edit

thx henkie ;)

quote:

"mr melkert baan = out"
:p
Dj Alpha
ik hoop nooit :D
ik een tiesto beuk cd :p
DJ_Siesta
quote:
Originally posted by Flippe
k zou t echt niet weten


zoooooo wat een reply heej :)
Akira
quote:
Originally posted by DJ_Siesta


zoooooo wat een reply heej :)

jij maakt ook niet echt een bijster goede reply hoor hehehe :D:D:D

met dat soort vragen waarner uitkomt is altijd maar weer gokken enzo...en uiteindelijk klopt er toch weer geen reet van. Zoals we met zijn allen een tijdje geleden de line up van sensation gingen voorspellen...en dat het uiteindelijk ZO'n enorme tegenvaller was hehe. Okay misschien wel een slecht voorbeeld en niet te vergelijken maar wacht gewoon lekker af waarneer een press release word gegeven en je weet alles correct.Nu blijft het toch maaar een beetje gissen naar de waarheid
Smirnoff
quote:
Originally posted by Akira

jij maakt ook niet echt een bijster goede reply hoor hehehe :D:D:D

met dat soort vragen waarner uitkomt is altijd maar weer gokken enzo...en uiteindelijk klopt er toch weer geen reet van. Zoals we met zijn allen een tijdje geleden de line up van sensation gingen voorspellen...en dat het uiteindelijk ZO'n enorme tegenvaller was hehe. Okay misschien wel een slecht voorbeeld en niet te vergelijken maar wacht gewoon lekker af waarneer een press release word gegeven en je weet alles correct.Nu blijft het toch maaar een beetje gissen naar de waarheid


ben een beetje nieuw hier weet ik veel :(
tango
quote:
Originally posted by Smirnoff


ben een beetje nieuw hier weet ik veel :(


he smirnoff, akira had het niet over jouw hoor, cheer up.

En over ISOS 3.

Ik heb al verschillende geruchten gehoord over release data, eerst zou ie 22 december gerelled worden. Toen hoorde ik half januari en laatst hoorde ik dat er dit jaar geen isos 3 uitkomt ivm de drukte die tiesto tegenwoordig heeft.

Er is maar 1 antwoord op je vraag smirnoff: gewoon afwachten. (of het natuurlijk aan de master zelf vragen)

grtz,
TNG

Henkie_henk
quote:
Originally posted by Smirnoff


ben een beetje nieuw hier weet ik veel :(


ah joh.. Akira zeek jou nie af ofzow :P

TIs wel redelijk normaal hiero om dat wel te doen..

W8 maar tot je zo iemand als new_wave tegengekomt..
je maatje? !_PetRuS_! heeft ook wel redelijk grote bek d8 ik zo :)

L@terZz
Smirnoff
quote:
Originally posted by Henkie_henk


ah joh.. Akira zeek jou nie af ofzow :P

TIs wel redelijk normaal hiero om dat wel te doen..

W8 maar tot je zo iemand als new_wave tegengekomt..
je maatje? !_PetRuS_! heeft ook wel redelijk grote bek d8 ik zo :)

L@terZz



Ow ik dacht al ¿¿¿
Ik lees zo af en toe wel erg vage dingen hier dus vandaar :)
misverstand.

Greetzzz
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement