|
Wanneer komt In Search of Sunrise III?
|
View this Thread in Original format
| Flippe |
| k zou t echt niet weten |
|
|
| Partyhardy! |
| sjonge jonge, wanneer ik de titel van deze thread las dacht ik dat de releasedatum en tracklist bekend waren! :rolleyes: maar goed, kleine tegenvaller dus! ik zou het ook niet weten |
|
|
| Henkie_henk |
en drom is de thread title mooi ge-edit
"mr melkert baan = out" |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
en drom is de thread title mooi ge-edit
|
thx henkie ;)
| quote: |
"mr melkert baan = out" | :p |
|
|
| Dj Alpha |
ik hoop nooit :D
ik een tiesto beuk cd :p |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by Flippe
k zou t echt niet weten |
zoooooo wat een reply heej :) |
|
|
| Akira |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
zoooooo wat een reply heej :) |
jij maakt ook niet echt een bijster goede reply hoor hehehe :D:D:D
met dat soort vragen waarner uitkomt is altijd maar weer gokken enzo...en uiteindelijk klopt er toch weer geen reet van. Zoals we met zijn allen een tijdje geleden de line up van sensation gingen voorspellen...en dat het uiteindelijk ZO'n enorme tegenvaller was hehe. Okay misschien wel een slecht voorbeeld en niet te vergelijken maar wacht gewoon lekker af waarneer een press release word gegeven en je weet alles correct.Nu blijft het toch maaar een beetje gissen naar de waarheid |
|
|
| Smirnoff |
| quote: | Originally posted by Akira
jij maakt ook niet echt een bijster goede reply hoor hehehe :D:D:D
met dat soort vragen waarner uitkomt is altijd maar weer gokken enzo...en uiteindelijk klopt er toch weer geen reet van. Zoals we met zijn allen een tijdje geleden de line up van sensation gingen voorspellen...en dat het uiteindelijk ZO'n enorme tegenvaller was hehe. Okay misschien wel een slecht voorbeeld en niet te vergelijken maar wacht gewoon lekker af waarneer een press release word gegeven en je weet alles correct.Nu blijft het toch maaar een beetje gissen naar de waarheid |
ben een beetje nieuw hier weet ik veel :( |
|
|
| tango |
| quote: | Originally posted by Smirnoff
ben een beetje nieuw hier weet ik veel :( |
he smirnoff, akira had het niet over jouw hoor, cheer up.
En over ISOS 3.
Ik heb al verschillende geruchten gehoord over release data, eerst zou ie 22 december gerelled worden. Toen hoorde ik half januari en laatst hoorde ik dat er dit jaar geen isos 3 uitkomt ivm de drukte die tiesto tegenwoordig heeft.
Er is maar 1 antwoord op je vraag smirnoff: gewoon afwachten. (of het natuurlijk aan de master zelf vragen)
grtz,
TNG |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by Smirnoff
ben een beetje nieuw hier weet ik veel :( |
ah joh.. Akira zeek jou nie af ofzow :P
TIs wel redelijk normaal hiero om dat wel te doen..
W8 maar tot je zo iemand als new_wave tegengekomt..
je maatje? !_PetRuS_! heeft ook wel redelijk grote bek d8 ik zo :)
L@terZz |
|
|
| Smirnoff |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
ah joh.. Akira zeek jou nie af ofzow :P
TIs wel redelijk normaal hiero om dat wel te doen..
W8 maar tot je zo iemand als new_wave tegengekomt..
je maatje? !_PetRuS_! heeft ook wel redelijk grote bek d8 ik zo :)
L@terZz |
Ow ik dacht al ¿¿¿
Ik lees zo af en toe wel erg vage dingen hier dus vandaar :)
misverstand.
Greetzzz |
|
|
|
|