return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
TODAY 19:00 Global Energy - Energy Times (Episode 001) Oct-23-2005
View this Thread in Original format
Shahar
תוכנית ראשונה שלי ב
SenseGenerate.fm
תוכנית של שעתיים מ 7 בערב עד 9 בערב
הפעם זה סט שעתיים שלי
מהתוכניות הבאה והלאה אני יארח סטים של דיג'יים אחרים כמו שמואל פלאש וחברים מהפורום ואחרים..
מנגן מפרוגרסיב עד טק טראנס

אני אישית לא הייתי מרוצה מהסט כי היו כמה פשלות בגלל החוסר בזמן אבל נקווה שבתוכנית הבאה ההתרגשות תרד והכל יהיה טוב

אני ישים פה את הטראקליסט ומי שרוצה יוכל למצוא את זה בפורום טראקליסטים בשידור חי

טראקליסט:
1. Deepsky ft Yilmaz - 80's Ghosts (AvB Mashup)
2. Hawk - Need For Cognition
3. Markus Schulz - Without You Near (Coldharbour Mix)
4. Funabashi - Daylight
5. Tilt - New Day (Perry O'Neill Remix)
6. Keenan and Anderson - Jericho (Steve Porter Mix)
7. Filterheadz - Catagena
8. Matti Kotala - Aedena
9. FB ft. Edun - Who's Knockin' (Ferry Corsten Mix)
10. Way Out West - Don't Forget Me (Riley and Durant Mix)
11. Peaktwins - Dreamer (ALT+F4 Remix)
12. Marco V - False Light (Original Mix)
13. Sophie Sugar - Call Of Tomorrow (John O'Challaghan Remix)
14. Aalto - Resolution
15. Way Out West - Killa (Orkidea Remix)
16. Kuffdam and Plant - Summer Dream (Paul van Dyk Remix)
17. Randy Katana - Play It Loud
18. Fred Baker vs. Greg Nash - Electro Shok
19. Factoria - Kissed By An Angel (Arksun Remix)
20. Sander van Doorn - A.K.A (Sander Mix)
omergunr
המוןןןן בהצלחה :>>>

זה רק אצלי או ששומעים חזק רצח והאיכות על הפנים?
Shahar
quote:
Originally posted by omergunr
המוןןןן בהצלחה :>>>

זה רק אצלי או ששומעים חזק רצח והאיכות על הפנים?


זה לא רק אצלך
שמעו חזק רצח והאיכות על הפנים
הסט הוקלט חזק וחשבו שאם ישדרו את זה על 96 אז זה יסתדר
אני אמרתי מההתחלה להוריד לו תווליום אפילו שהפשלה הייתה שלי בהקלטה
bekol ram
אחלה טראקליסט :)
מתי הסט הבא?
Shahar
quote:
Originally posted by bekol ram
אחלה טראקליסט :)
מתי הסט הבא?


יום ראשון הבא
ויש אורח שבקרוב אני יפרסם את השם שלו
תודה ליגאל שעזר
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Shahar
יום ראשון הבא
ויש אורח שבקרוב אני יפרסם את השם שלו
תודה ליגאל שעזר


בכיף אחי
היה נחמד להקשיב

בקרוב הפתעות נוספות הנוגעות לתחנה הנ"ל :eyes:
bekol ram
נשמע פיצוץ :toocool: .
איך יש מצב לנגן סט,
מה התנאי קבלה, איך משדרים,
עושים מיקס במחשב או על פלטה ?
Shahar
quote:
Originally posted by bekol ram
נשמע פיצוץ :toocool: .
איך יש מצב לנגן סט,
מה התנאי קבלה, איך משדרים,
עושים מיקס במחשב או על פלטה ?


אם יש לך פלטה שלח לי הודעה פרטית
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement