TranceAddict Forums Archive
>
Archives
>
Classic old threads / Inactive Forums
>
Retired Forums
>
Europe - Sweden
Xibalba / Yotopia stil
View this Thread in Original format
candyraver
Tjena, har totalt fastnat för dessa två stilar som dessa herrar släpper, sjukt nice musik! Någon som kan rekommendera artiser i samma stil?
mvh micke
NooN
Och hur låter dom då? :conf:
RebeL9
Yotopia gör varm progpsy. Släppte sitt debutalbum i våras på Flow Recordings:
http://www.psyshop.com/shop/CDs/flr/flr1cd514.html
Vill du ha andra producenter i samma stil så rekommenderar jag:
Andromeda
http://www.psyshop.com/shop/CDs/yse/yse1cd046.html
FREq
http://www.psyshop.com/shop/CDs/ibo/ibo1cd022.html
Antix
http://www.psyshop.com/shop/CDs/ibo/ibo1cd029.html
SBK
http://www.psyshop.com/shop/CDs/avr/avr1cd003.html
Jaïa
http://www.psyshop.com/shop/CDs/dig/dig1cd016.html
Vibrasphere
http://www.psyshop.com/shop/CDs/dig/dig1cd010.html
snart släpps ett remixalbum med Antix:
http://www.psyshop.com/shop/CDs/ibo/ibo1cd034.html
ser riktigt nice ut att dömma av tracklisten. :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Privacy Statement