return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: [1] 2 3 4 
Highstreet weer een jaartje ouder...
View this Thread in Original format
Antony
Veel te doen in Hoogstraten binnenkort... Dat dj f.r.a.n.k. komt enzo boeit me ni... maar 12 november intresseert me wel! 'performance by a world famous artist' al iemand enig idee?
Jasperovitsj
TIESTO!!!!???!!1!oneone!!1 :eyes: :eyespop: :crazy: :toothless
Vadro
Gertje Verheyen zal ook aanwezig zijn, samen met zijn vrouw natuurlijk
Xilver
Tmag der misschien over 't algemeen platte kakmuziek zijn, maar ik vind de inrichting daar echt wel sjiek. De lasers toen met Cosmic Gate waren echt vet.
diddi
Hmz... niet echt mijn beste ervaringen met Highstreet (naast de space in Kapelle op den Bos en Dibango in Merchtem). Vol NL'ers die er staan te zuipen tot ze er bij neervallen (inbegrepen de luide geschreeuw). Verder is Highstreet vergaven van de trapjes en daarenboven is de dansvloer nogal ongelukkig gekozen en ingericht. Mij zien ze daar ni meer! ;)

Geef mij in dat gamma discotheken maar Carré ofzo :D
mellow_head
quote:
Originally posted by Antony
'performance by a world famous artist' al iemand enig idee?







:stongue: :stongue:
Hydra
Kan best Tiesto zijn. Hij heeft er een half jaar terug gedraaid in HI25, op een privé feestje voor de vaste 'klanten'. Naar't schijnt heeft een van de mannen bij Highstreet (heel) goeie connecties met Tiesto.
Kaidreas
^ik had in toff gehoord dat alles was uitverkocht en dat het weer een "via via ticket-verkoop" was.

anyways, den hijgstreet sucked wel serieus tegenwoordig.
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Xilver
Tmag der misschien over 't algemeen platte kakmuziek zijn, maar ik vind de inrichting daar echt wel sjiek. De lasers toen met Cosmic Gate waren echt vet.

Kvind het ook één van de gezelligste clubs waar ik al ben geweest. Sure, kakvolk en schijtmuziek, maar een méér dan deftige locatie voor een trancefeestje! :)
Nyah
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
méér dan deftige locatie voor een trancefeestje! :)


true

Antony
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Kvind het ook één van de gezelligste clubs waar ik al ben geweest. Sure, kakvolk en schijtmuziek, maar een méér dan deftige locatie voor een trancefeestje! :)


ook mee eens hoor. ma den bass vink daar wa bijzonder (of ligt da enkel aan de muziek die daar gespeeld word...)

Illusion = boem boem
Highstreet = Bats Bats
diddi
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
een méér dan deftige locatie voor een trancefeestje! :)


You must de kidding... :o
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement