return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 [2] 3 4 5 
Producer Top 5 (pg. 2)
View this Thread in Original format
IgnazZio
1. Fred Baker (Eigen stijl, slaat bij ongeveer iedereen aan)
2. M.I.K.E. (voor z'n Massive Motion alleen al :eyes: Blijft goed)
3. Marco V (Lekkere Tech-Trance, al is z'n nieuwe album slechts voor 50% goed)
4. Rank 1 (Altijd innoverend)
5. Rouzbeh Delavari (Hoort precies niet thuis in dit rijtje, maar dit is wel DE progressive producer voor mij)
IgnazZio
Op 5 kan ook Matthew Dekay (Voor Bad, The Deep Show en Digifruitella)
The_G0dfather
G&D zouden hier winnen voor mij, dit jaar toch, overall wss MIKE aka so many more
dj Zevan
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Op prog-gebied en recent dan:

MADOKA
Pole Folder (& CP)
Yunus Güvenen
Moshic
Luke Chable
Noel Sanger
16 Bit Lolitas
Matthew Dekay
The Proluctors
Derek Howell
Micah


daar moogt ge zeker nog de volgenden aan toevoegen

Digital Witchcraft
Infusion
Hybrid
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by dj Zevan
daar moogt ge zeker nog de volgenden aan toevoegen

Digital Witchcraft
Infusion
Hybrid

Absoluut :)

Ik heb het bewust alleen bij producers gehouden die recent (het laatste jaar zelfs) veel hebben uitgebracht wat mij kon bekoren. Als we naar all-time kijken komen er nog een hoop namen bij :)
Blue Sky 99
1. Terje Bakke: volg hem op de voet sinds hij een jaar geleden de bedroomdj-contest van de globaldjbroadcast heeft gewonnen, heeft ondertussen al enkele fantastische producties op zijn naam geschreven (Bakke & Ljunqvist - Fanatic, Bakke & Code - Magnificence, Skooma - Intervention, Skooma - Mephala, Terje - Tenerife Pearl, ...)

2. Stian Klo: nog zo'n Scandinavisch supertalent die dit jaar met enkele goeie projecten voor de dag kwam (Espen & Stian, Seyton)

3. Nikola Gala: weinig woorden aan vuil te maken, stelt zelden teleur

4. Pole Folder: kwam al erg sterk voor de dag in 2005

5. Shiloh, Rouzbeh Delavari, Steve May, Eric Prydz, Axwell en ik vergeet hoogstwsl weer iemand :o
Icone
Goh, dat vind ik echt veel te moeilijk... Da's zo'n beetje hetzelfde als vragen 'wat zijn uw 5 favoriete platen allertijde' - kan ik echt ni aan beginnen :)
Shadowkid
Enorm moeilijk om het bij 5 namen te houden, but here goes:

1. M.I.K.E.
2. Airwave

3. Mirco De Govia
4. Signum
5. Fred Baker

De onderste 3 zijn variabel, de eerste 2 niet :)

Ook Ferry Corsten, Phynn, Gareth Emery, Niklas Harding, Joni Ljungqvist, Estuera, Icone, Michael Feihstel, Way out west, Aerodrome, Gabriël&Dresden, Girl Nobody, Dogzilla, Arctic Quest, vind ik heel goed. Sommigen hebben nog maar weinig uitgebracht, maar wat ze uitgebracht hebben vind ik dan ongelooflijk goed. En voeg Riley&Durrant daar ook maar aan toe.
Buoyant
Er is bij mij een verschil voor als ik trance thuis luister(dan mag het vooral rustig en uplifting zijn) en op een feestje ( waar ik liever wat lekker "trancegeboenk" hoor, het stevigere werk dus).

Danjo & Styles (ook onder Primer, stevige uplifting trance zou ik het noemen)
Fred Baker ( lekker stevig, misschien niet het meest gevarieerd maar altijd goed om op te gaan)
Gabriel & Dresden ( maken een sound die niet meteen in een hokje te plaatsen is, ze doen gewoon hun eigen ding en dat werkt)
Airwave DUH
Estuera ( meer voor thuis en dan op een fuif)
Jonathan Grant, Paavo Siljamäki, Tony McGuinness (van Above & Beyond, OceanLab, Rollerball, Tranquility Base, Jono Grant, P.O.S. waar ze allemaal wel ergens tussen zaten en veel goeds uitbrachten.)
NU-NRG ( Je moet er van houden, ik ben er gek van. Ik draai hun Orgasmatron setjes nu nog wel eens)
MIKE ook uiteraard maar het is al even geleden dat hij mij nog echt heeft kunnen bekoren kwa producties behalve Massive Motion.

Dan nog wat "kleinere" producers zal ik ze maar noemen:
Vincent De Moor (vooral voor Questia - Crystal Clouds waar ik helemaal weg van ben en en de catchy tune Flashbang - Energy Reflect die me doet terugdenken aan afgelopen Trance Energy)

Super 8 ( voor hun uplifting stuff zoals Alba, Cre8, hun remix van Voller Sterne)
diddi
Heeft er iemand trouwens nog iets opgevangen van Johan Gielen of Svenson? Tis daar zo stil precies? Of vergis ik mij? :conf:

djcresto
quote:
Originally posted by diddi
Heeft er iemand trouwens nog iets opgevangen van Johan Gielen of Svenson? Tis daar zo stil precies? Of vergis ik mij? :conf:

gelukkig
Xilver
quote:
Originally posted by djcresto
gelukkig


+1

Twisted vond ik nog goed, maar de rest van die hun producties zijn maar diarree zene.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement