|
Insanty Test !!!!!
|
View this Thread in Original format
| nimrod levi |
לא הצלחתי רון....
:D |
|
|
| TranceGiant |
| i started sooo good...but its just became more and more..i exploded eventually |
|
|
| Dj-2TaLL |
חחחחחחחחחחחחחחחחחח
החזקתי מעמד דיי טוב...
:) |
|
|
| Agent-Fire |
איזה ענק זה!!!
חחחחחחחחחחחח
נישברתי מהר! |
|
|
| nesher |
לא מצחיק בגרוש
עברתי את זה בכיף
אני הנורמלי היחיד פה |
|
|
| Hell_Copter |
ממממממממ.... אוקיי
אני לא יודע מה איתכם...
אבל בשניה הראשונה חשבתי שזה מעלה לי חיוך... ורק חשבתי
לא צחקתי מזה בגרוש
אז ישבתי מול זה לפחות 2 דקות
ואז זה התחיל לעצבן אותי אז סגרתי את זה
כנראה שאני לא משוגע |
|
|
| MoSH_MaN |
העלתי חיוך עפ הפנים ואז התרכזתי בתמונה
ולא צחקתי... |
|
|
| DjChook |
גדוללללללל פשוט ענק
עכשיו אני יודע לאן להיכנס שאני מבואס |
|
|
| DJ-Energy |
עברתי את זה
חמוד
:) |
|
|
| Izzy |
that thing is a riot!
i held tough with only a smile until they had the two voices doing it, i exploded :stongue: |
|
|
| eXeTik |
| ישןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן... |
|
|
|
|