return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Norway

 
INSTINCT LØRDAG 10.12.05 @ KLUBBSCENEN (betong)
View this Thread in Original format
LeFunque
THT events er på party sporet igjen.

Etter litt velfortjent fri etter Voyage i september er nå THT events i gang igjen med nye parties.
Denne gangen er det konseptet INSTINCT som står for tur.

Instinct er tilbake igjen etter noen måneders pause, og denne gangen helt gratis !!!
Etter tre parties tidligere i år i Oslo og et i Hønefoss er det nå klart for nok en runde med INSTINCT i Oslo.
Stedet vi har valgt for dette månedlige konseptet er klubbscenen på Betong, altså kjellerlokalene på studentersammfunnet i Oslo også kalt \"Chateau neuf \" på Majorstuen.
Det er et perfekt lokale for dette partyet og mange har vel sikkert vært på noen av de legendariske festene på dette stedet. Det beste med det hele er at det er helt gratis å komme inn. Vi synes det er på tide at trance musikken igjen gjør sitt inntog i Oslo/Norge, og derfor velger vi å kjøre gratis inngang så flest mulig mennesker kan komme og bli med på festen. Musikkprofilen på konseptet er rettet mot trance, alt fra melodisk trance til tunge harde bassganger, men det vil også til tider bli innslag av flere stiler. Målet med konseptet er som nevnt å bygge opp trance scenen i Oslo igjen, men også å gi nye talenter muligheten til å spille. Så hvis du føler at du har talent og lyst på en sjanse er det bare å skrive en mail til [email protected] og beskrive deg selv litt. Det er også ventet å få inn utenlandske artister til konseptet, men dette kommer til å skje på sikt etter vi har bygget konseptet til det vi vil ha. Det vil bli 18 års aldersgrense og svært gunstige priser i baren, så alt ligger til rette for et strålende party en gang i måneden fremover. Det første partyet er 10.desember, så da satser vi på at julaften kommer noen dager tidligere i år :cool:



Lineup :

Stephano (resident, Voyage, THT)
LeFunque (Summerparade, One Floor From Heaven, Sundance)
Trancecat (THT, Instinct)
Bali (resident, Instinct, THT)


Dato : Lørdag 10.desember
Tid : 22.00- 03.00
Sted : Klubbscenen (betong)Slemdalveien 7, 0369 Oslo
Cc : 0 kr (!!!)
Id : 18 (id plikt)
euphoria_ibiza
konseptet ser greit ut og liker lokalet veldig bra :D
Soeder
Synes det er litt lenge til men jeg skal ihvertfall ta turen å dra med meg de jeg kjenner:)
LeFunque
En uke igjen til det rister i betongen :toocool:
Lokhèn
18 års aldersgrense... :(

Det er ihvertfall bra at noen prøver å gjøre noe for å få tilbake interessen for trance..
Jeg krysser fingrene for at dere holder oppe i 1 år og et par måneder til... ;)
OxyAction
Midt i eksamens-perioden jo....:(
LeFunque
Ajda, bad timing :confused: ... får håpe noen tar seg noen timer fri og fester litt allikevel :)
freeloop
Jeg er som vanlig på plass:gsmile:

Lokalet kunne ikke vært bedre...
euphoria_ibiza
for se om jeg har enough money stikker til frankfurt neste fredag ;)
LeFunque
Kun få timer igjen, vi gleder oss! :cool:

dj_alfi
var jo småmoro det :D likte spes funky groove på slutten :D
eneste som manglet var bass! og litt fler folk hadde ikke skadet..
LeFunque
Var ålreit stemning mot slutten, men fy faen som lyden sugde svære baller...bassen var fraværende og gjorde nok til at klubb-opplevelsen ikke var helt det store.

Håper gutta får snøring på dette til neste party de skal holde :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement