|
פרוייקט : קידום מוזיקה אלקטורנית בישראל (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
| אנשים לא מכירים את TA כי זה אתר באנגלית. |
|
|
| omergunr |
| אז אתם אומרים לרדת מהרעיון? |
|
|
| KrazyDJs |
מבחינה טכנית זה לא קשה...דורש קצת זמן אבל לא קשה..
רעיון טוב..
אבל זה פשוט לא יעבוד... |
|
|
| YoraY |
דבר ראשון שבוע טוב לכולם :) חזרתי לעוד שבוע פנאן..
הרעיון הזה יכול לבוא לידי הצלחה רק בנוסחה אחת:
אתר מוזיקה אלקטרונית איכותי ישראלי
עמוד? - תמנסה ליחצן עמוד עם מוזיקה שאף אחד לא אוהב ועוד לאלץ אנשים להקשיב למשהו שהם לא מבינים
אחי עם כל הכבוד לרעיון המבורך באמת על הכיפק אבל זה נועד להתפתחות..
בככה זו תהיה נפילה אחת גדולה |
|
|
| Rising |
זה בדיוק כמו שרצינו לעלות את
ILTA
יא צעירים. נפתחו על זה 3 טרדים ובכל אחד 100 עמודים ושום דבר לא יצא מזה בסוףף |
|
|
| YoraY |
| quote: | Originally posted by omergunr
אז אתם אומרים לרדת מהרעיון? |
אחי תחשוב ככה.....
אני בא ברעיון לאתר מושקע ומושלם
שזה בכלל בגדר פנטזיה...
וגם כשמסתכלים על הפנטזיה הזאת, אפשר לחשוב כככככמה האתר הזה יכול לעניין אנשים יש ביליוני אתרים וכדי לתת משהו ממממש ממממממש מוצלח זה צריך להיות מעל ומעבר למה שאנחנו מסוגלים וזה דורש ים עבודה.. |
|
|
| -AP- |
| אם זה יצא לפועל בתור פורטל טראנס ישראלי שבו יהיו לינקים לסטים חוקיים באינטרנט מכל מיני מקומות וחדשות טראנס וכל מה שהזכרתם למעלה אני מוכן לתרום איכסון. למרות שבלי השקעה והתמדה זה פשוט לא ילך וחבל. זה יהיה טראנסאדיקט2 ואף אחד לא יכיר. |
|
|
| DjChook |
וואו, מזל שלא כולם מכירים את טראנסאדיקט1
-AP-
זה שני דברים שונים לגמרי |
|
|
| Phxia |
קצת שאלה אוף טופיק שקשורה רק לנושא קידום מוזיקה בארץ..
אני זוכר בזמנו שהייתי במשתמש אחר פה הייתי מבקר כאן מידי פעם וראיתי יוצרים ישראלים.. אז יש לי פורום יוצרים ישראלי חדש שהוא די טוב עם כתבות נהדרות וגם אם אפשר להגיד חח אחלה אנשים מוכרים..
לא רציתי לפרסם לינק כי לא ידעתי אם מותר או אסור..
אבל מי שיוצר מוזיקה או רוצה ליצור מוזיקה..
ומחפש כתבות טובות בעברית ובתדרוך קל.. עם תמיכה מפורום שיפנה אליי..
Main-Production.tk |
|
|
| yaman |
| יש חדש בנושא של קידום המוזיקה? |
|
|
| bekol ram |
[QUOTE]Originally posted by yaman
יש חדש בנושא של קידום המוזיקה?
[QUOTE]
מתקדם פרוגרסיב
;) לאט ובטוח
!תמשיכו להריץ רעיונות ולהאמין
בקשר לאתר העתידי, אני אשמח לעזור בעניין
תנו לי יום יומיים לישון על זה. |
|
|
| bekol ram |
| ooOOPS :nervous: |
|
|
|
|