return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
מה קורה אנשים
View this Thread in Original format
Dj Black
חחח קפצתי לבקר
לא יודע אם מישהו זוכר אותי, בכל מקרה שלום
:happy2:
Segev
שלום שלום ולקאם באק..
זוכרים לפחות אני..
איפה נעלמת צבא?
m0sh
אני זוכר אחי...ואללה לאן נעלמת אחי
TTman
וואי וואי שניםםםםםםם

איפה נעלמת?

האם התקופה הטובה והאיכותית של הפורום חוזרת???

האם כל האנשים הישנים שנעלמו מתחילים לחזור???

הלוואי
KrazyDJs
וואלה זוכר..וולקאם אחשלה...
Dj Black
כיף לראות שעוד זוכרים אותך

צבא עוד לא..
אני הייתי מהקטינים של הפורום, עכשיו כתה יא :toothless
m0sh
כיתה י"א ?
וואי וואי איזה כיף
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Dj Black
כיף לראות שעוד זוכרים אותך

צבא עוד לא..
אני הייתי מהקטינים של הפורום, עכשיו כתה יא :toothless


חחחחח אני זוכר שהיית באיזה כיתה ז-ח ככה :)
DjChook
quote:
Originally posted by Hell_Copter
חחחחח אני זוכר שהיית באיזה כיתה ז-ח ככה :)


אני זוכר שהיינו מדברים על הבגרות במתמטיקה ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement