|
מה קורה אנשים
|
View this Thread in Original format
| Dj Black |
חחח קפצתי לבקר
לא יודע אם מישהו זוכר אותי, בכל מקרה שלום
:happy2: |
|
|
| Segev |
שלום שלום ולקאם באק..
זוכרים לפחות אני..
איפה נעלמת צבא? |
|
|
| m0sh |
| אני זוכר אחי...ואללה לאן נעלמת אחי |
|
|
| TTman |
וואי וואי שניםםםםםםם
איפה נעלמת?
האם התקופה הטובה והאיכותית של הפורום חוזרת???
האם כל האנשים הישנים שנעלמו מתחילים לחזור???
הלוואי |
|
|
| KrazyDJs |
| וואלה זוכר..וולקאם אחשלה... |
|
|
| Dj Black |
כיף לראות שעוד זוכרים אותך
צבא עוד לא..
אני הייתי מהקטינים של הפורום, עכשיו כתה יא :toothless |
|
|
| m0sh |
כיתה י"א ?
וואי וואי איזה כיף |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Dj Black
כיף לראות שעוד זוכרים אותך
צבא עוד לא..
אני הייתי מהקטינים של הפורום, עכשיו כתה יא :toothless |
חחחחח אני זוכר שהיית באיזה כיתה ז-ח ככה :) |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
חחחחח אני זוכר שהיית באיזה כיתה ז-ח ככה :) |
אני זוכר שהיינו מדברים על הבגרות במתמטיקה ;) |
|
|
|
|