|
סיפורים שמוכיחים כמה שהעולם קטן
|
View this Thread in Original format
| Glenn-Holmes |
טוב חשבתי על הטרד הזה היום כי יש לי סיפור מצחיק עליו שקשור למישהו מהפורום שאוהב את טיאסטו (מעניין מי זה) בקיצור אתם מוזמנים להוסיף סיפורים של צירופי מקרים כאלה שפגשתם מישהו במקום בלתי צפוי לחלוטין שהראה לכם כמה שהעולם הזה קטן
אז הנה הסיפור שלי
יש לי חבר ממש טוב שהיה גר ברמלה עד לפני קצת יותר מחצי שנה
ההורים שלו התגרשו והוא עבר עם אבא שלו לראשון לציון ביחד עם אחותו
בקיצור היום הגעתי אליהם לבית (תאמת די התנחלתי שם כל סוכות) והגיעה אחרי זה חברה של אחותו שמסתבר שמכירה אותי מהפורום הקט הזה
בקיצור מפה לשם מסתבר שזו לא אחרת מאשר חברה של גל (טיטימאן) שאפילו היתה רשומה פה פעם
הכי מצחיק שהיא אומרת לי שהיא בדיוק לובשת תחולצה שהיא לבשה בטיאסטו כשהם הלכו ואחרי זה היא אמרה שהם היו גם בארמין אז אמרתי לה "עכשיו את מדברת" ואז היא עושה לי טוב נו אני יודעת שבשבילך מרקוס שולץ זה בכלל מעל שתיהם
:haha: :haha: :haha:
הסיפור הזה הצחיק אותי לגמרי! |
|
|
| Sm0keMachine |
| אבל שחר אומר שטיטימאן הוא ילד כאפות שלא יכול להשיג בנות אז איך יש לו חברה ??? :conf: |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
אבל שחר אומר שטיטימאן הוא ילד כאפות שלא יכול להשיג בנות אז איך יש לו חברה ??? :conf: |
אולי הם בקטע של סאדו מאזו? :conf: |
|
|
| Scorchio |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
אבל שחר אומר שטיטימאן הוא ילד כאפות שלא יכול להשיג בנות אז איך יש לו חברה ??? :conf: |
מה קורה לך בנאדם אם שחר אמר את זה אז זה נכון בדוק פרוק ונצור סגור בטון... |
|
|
| Sm0keMachine |
| quote: | Originally posted by Scorchio
מה קורה לך בנאדם אם שחר אמר את זה אז זה נכון בדוק פרוק ונצור סגור בטון... |
מה ששחר אומר קדוש. :rolleyes: |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Scorchio
מה קורה לך בנאדם אם שחר אמר את זה אז זה נכון בדוק פרוק ונצור סגור בטון... |
שכחת לספר איזה בנות אני משיג..
ומה הם אומרות לי כשהם מתקשרות ואני שם אותם על ספיקר..:D |
|
|
| DjChook |
שחר מתי תלמד שלא משנה מה שהן אומרות, מספיק שאתה שם אותן על ספיקר מוציא אותן כאלה קטנות... ואותך ...הדבר האחרון שזה מוציא זה גבר
אבל זו דעתי. וצח, אתה דחוף צריך לחזור לטירונות ... |
|
|
| TTman |
כן, שמעתי את הסיפור הזה לפני כמה ימים, שאתה (אילן) יוצא עם.. לא חשוב
שיהיה בהצלחה גבר.
"ושחר, בנות זה "הן" ולא "הם
או שאולי הבנות שאתה יוצא איתן זה הם, לך תדע
:D :haha: :haha:
תעזבו את שחר, מסכן עזבו אותו, הוא ילד כאפות לשעבר שעכשיו רק מתחיל לפרוח.. תנו לו זמן, הוא עוד יהיה בנאדם |
|
|
| m0sh |
| חן הסיפור שלנו מתקבל לפה? |
|
|
| LA© |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
טוב חשבתי על הטרד הזה היום כי יש לי סיפור מצחיק עליו שקשור למישהו מהפורום שאוהב את טיאסטו (מעניין מי זה) בקיצור אתם מוזמנים להוסיף סיפורים של צירופי מקרים כאלה שפגשתם מישהו במקום בלתי צפוי לחלוטין שהראה לכם כמה שהעולם הזה קטן
אז הנה הסיפור שלי
יש לי חבר ממש טוב שהיה גר ברמלה עד לפני קצת יותר מחצי שנה
ההורים שלו התגרשו והוא עבר עם אבא שלו לראשון לציון ביחד עם אחותו
בקיצור היום הגעתי אליהם לבית (תאמת די התנחלתי שם כל סוכות) והגיעה אחרי זה חברה של אחותו שמסתבר שמכירה אותי מהפורום הקט הזה
בקיצור מפה לשם מסתבר שזו לא אחרת מאשר חברה של גל (טיטימאן) שאפילו היתה רשומה פה פעם
הכי מצחיק שהיא אומרת לי שהיא בדיוק לובשת תחולצה שהיא לבשה בטיאסטו כשהם הלכו ואחרי זה היא אמרה שהם היו גם בארמין אז אמרתי לה "עכשיו את מדברת" ואז היא עושה לי טוב נו אני יודעת שבשבילך מרקוס שולץ זה בכלל מעל שתיהם
:haha: :haha: :haha:
הסיפור הזה הצחיק אותי לגמרי! |
חחח העולם בהחלט קטן.. אני אפילו עדיין רשומה לפורום :)
הפסקתי לכתוב, אבל אני פה קוראת באופן דיי קבוע
לאלו שלא מכירים, קוראים לי חן(שם ישראלי) למרות שחלקכם מכיר אותי כ-
Annie
שהוא השם השני שלי
אכן כן, אני חברה של גל כבר כמעט שנתיים ותאמינו לי שאף אחד פה לא מכיר אותו כמוני.... בייחוד לא שחר
:D
אז (למרות שהבנתי מגל שזה נרשם בהומור).. ילד כאפות הוא ממש לא.. ובקטע של סאדו אנחנו גם ממש ממש לא
:D
קיצר עניין מצחיק... עולם קטן
ואילן אולי נתראה ביום שישי... ארוחה מפנקת אצל אורן ונופר בבית!
:haha: :crazy: :tongue2 :toocool:
נ.ב -ואל תרגיז את גל או אותי.. שלא נגלה ל.... ונאסור עליך לראות אותה
סתםםם בצחוק!
אני בדיוק איתה במסנג'ר
שיהיה לכם המון בהצלחה
תשמור עליה כי היא אחת ויחידה
באמת בחורה מדהימה!!!!!!
נתראה! |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by LA© קיצר עניין מצחיק... עולם קטן
ואילן אולי נתראה ביום שישי... ארוחה מפנקת אצל אורן ונופר בבית!
:haha: :crazy: :tongue2 :toocool:
נ.ב -ואל תרגיז את גל או אותי.. שלא נגלה ל.... ונאסור עליך לראות אותה
סתםםם בצחוק!
אני בדיוק איתה במסנג'ר
שיהיה לכם המון בהצלחה
תשמור עליה כי היא אחת ויחידה
באמת בחורה מדהימה!!!!!!
נתראה! |
לגביה אני בדיוק מגלה את זה....:D
תביאי את גל מוזר שאותו אף פעם לא ראיתי... |
|
|
|
|