return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
טס לפולין
View this Thread in Original format
YuVaL
טוב חבר'ס.. עוד שעתיים אני זז לביצפר... ב6 ורבע בבוקר הטיסה לפולין.. ומתחילים מסע קשה של 8 ימים.. עם כל הקושי וההתמודדות מקווה יהיו גם צחוקים במלון וכאלה.. ו..זהו חברים תשמרו על עצמיכם פה.. ונתראה עוד 8 ימים

יוב.
m0sh
תהנה אח שלי
חבל שאני לא נסעתי...לא הוציאו אותי
Glenn-Holmes
טוב לא יודע אם המילה תהנה הכי מתאימה
יהיו רגעים ויהיו רגעים
אני לצערי הייתי די מטומטם ולא נסעתי כשיכולתי ליסוע בזמנו

דבר אחד בטוח זו תהיה חוויה סביר להניח מצמררת בחחלקים המסוימים של הטיול וכמובן בתור נערים צעירים בערב תוכלו גם קצת להשתחרר מהאווירה הקודרת ולזכור שאותם אנשים שאיבדו את חייהם היו שמחים לדעת שאתם חוגגים ויכולים להנות מהחיים

אני אישית זוכר שהקבוצה שחזרה מה-8 ימים בפולין חזרה א. יותר בוגרת
ב. יותר מגובשת בינם לבין עצמם
KrazyDJs
תהנה אחי..
חברה שלי חזרה לפני כמה ימים משם, ובאמת אמרה שזו חוויה...
אני לא החלטתי עדיין אם אני נוסע או לא...6000 שקל זה לא קל...
m0sh
אל תהיה טיפש
אני מניח שההורים שלך ירצו שתסע אפילו אם זה יקר...לפחות בטוח אמא שלך

אם יש לך בעיות אז תפנה לבית ספר ואולי תוכל לקבל מלגה
בבית ספר שלי היו שתי משפחות מכפר שמריהו שתרמו 75 אלף שקל על מנת שכל מי שרוצה יוכל לנסוע
זה שווה כל אגורה


אני עדיין לא ישכח לבית ספר שלי שלא נתנו לי לצאת
מה שבטוח אם זה היה מישהו אחר מהפורום שאני לא יציין את שמו אז אני בטוח
Segev
אני גם יכול להגיד שכמו דביל וותרתי על הנסיעה למרות שיכולתי לסוע ומבחירה שלי החלטתי שלא..
אפשר להגיד שממה ששמעתי בלילה כן נהנים אבל במשך היום זאת באמת חוויה לא קלה שהיה בהצלחה..
DjChook
טוב נו הוא נסע כבר אז הוא לא יקרא את זה

מוש, גם באהל-שם הביה"ס שלי
לפני שקובעים את המחיר הסופי של הטיול לתלמידים בודקים מי רוצה לסוע ולמי אין אמצעים לשלם
ונגיד יוצא 10 אנשים שלא יכולים לשלם אבל רוצים ליסוע, אז מעלים את המחיר
(לרוב יוצאים משהו כמו 100)
ואז הם יכולים לצאת כי התלמידים האחרים כביכול שילמו עליהם.

תכלס טיול חובה, זה כמו טיול שנתי רק בחו"ל, וכמו שאילן אמר יש רגעים ויש רגעים
בתכלס אני יודע שאני בנאדם שלא לוקח ללב יותר מדי,
אין ספק שלא הייתי אדיש במחנות.. אבל שאתה יוצא מהמחנה לפחות לי, לא היה סיוטים או הרהורים, השתדלתי להעלות את מחשבותי על כתב כל פעם שחזרנו לאוטובוס, כדי שאני אוכל לנקות את הראש ולחזור לחבר'ה.
KrazyDJs
לא יודע אני צריך לשבת ולדבר עם אמא שלי על העניין..
הבעייה השניה של לצאת לפולין היא הגישה שלי לכל המסע..
יש לי חברים שיוצאים לשם כי יש להם למשל משפחה שמתה בשואה, אנשים שהמסע מעניין אותם מבחינת תוכן וזה, אותי זה לא והרצון שלי לצאת בא פשוט בקטע של וואלה להיות שבוע עם חברים בטיול שנתי כזה...

אני פשוט לא בן אדם כבד שאוהב דברים מדכאים ולא בטוח שאני אסתדר ש30 איש (משלחת קטנה חח) בוכים ואני לא מבין מה העניין...יכול להיות שאני טועה ואני אהיה מאלו שבוכים ולוקחים את זה קשה, אבל אני בספק ככה או ככה...

בקיצר יש לי עוד כמה ימים להחליט לפני שסוגרים את ההגשת מועמדות אני מניח...
Segev
יש לי משהו להגיד לך אני חשבתי בדיוק כמוך אין לי משפחה או איזה שהיא קירבה לשואה חשבתי אין לי מה ללכת לטיול כזה בשבל לעשות צחוקים כי זה לא מתאים..
ואני עוד בן אדם שדי לוקח את כל העניין הזה בקלות אפשר להגיד אבל בסופו של דבר אני נוראה התבאסתי שלא הלכתי כי הבנתי שהפסדתי את אחת החוויות הכי טובות שהיו יכולות להיות לי..
ועל אותו משקל יש לי חבר שהוא בדיוק כמוני בנושא הזה והוא החליט שכן לסוע
והוא הילד הכי אדיש בעולם בחיים לא ראיתי אותו מראה רגשות ואני חי איתו כבר 18 שנה והוא בכה שם כמו כולם והראה רגשות אז תאמין לי שגם לך יצא לבכות ולהתחבר לנושא אז אל תדאג בקשר לזה..
אני ממש ממליץ לך ללכת לשם...
coby
רוב האנשים לדעתי נוסעים לשם בשביל הטיול והצחוקים ..

עדיף כבר לבזבז את הכסף על נסיעה לאיביזה


אני אישית לא נסעתי כי אני מרגיש שכבר הפנמתי את כל הנושא הזה .. זה לא יתן לי כלום לראות איפה זה קרה אני בחיים לא ידע באמת איך הם הרגישו ואני גם לא רוצה לדעת .. מספיק לי שלמדתי לקחים מזה

אני לא מזלזל בטיול אגב זה עדין מעניין וקשור אלינו בצורה חזקה..
נראה לי אבל שילדים בגיל שלנו לא בוגרים מספיק בשביל הטיול הזה, היה איזה משלחת למשל שהזמינו חשפנית למלון ..הם רואים אתזה סתם כטיול כיף

markfeldman
אני גם נסעתי, וזו אחת החוויות הבאמת חזקות שחוויתי בחיי !

מומלץ גם במסגרת רגילה.
KrazyDJs
quote:
Originally posted by Segev
יש לי משהו להגיד לך אני חשבתי בדיוק כמוך אין לי משפחה או איזה שהיא קירבה לשואה חשבתי אין לי מה ללכת לטיול כזה בשבל לעשות צחוקים כי זה לא מתאים..
ואני עוד בן אדם שדי לוקח את כל העניין הזה בקלות אפשר להגיד אבל בסופו של דבר אני נוראה התבאסתי שלא הלכתי כי הבנתי שהפסדתי את אחת החוויות הכי טובות שהיו יכולות להיות לי..
ועל אותו משקל יש לי חבר שהוא בדיוק כמוני בנושא הזה והוא החליט שכן לסוע
והוא הילד הכי אדיש בעולם בחיים לא ראיתי אותו מראה רגשות ואני חי איתו כבר 18 שנה והוא בכה שם כמו כולם והראה רגשות אז תאמין לי שגם לך יצא לבכות ולהתחבר לנושא אז אל תדאג בקשר לזה..
אני ממש ממליץ לך ללכת לשם...


מה שרשמת בדיוק מתאר אותי, אם אני אלך לשם סביר להניח שאני אריץ בדיחות שחורות על השואה במלון...אני פשוט לא בן אדם שאוהב לקחת דברים קשה יותר מידי...

אני אדבר השבוע עם אמא שלי על זה ואני מניח שהשבוע אני אגיש מועמדות לכל העניין, למרות שאצלנו זה לא ממש בעייה "להתקבל", הם ינסו לקבל כמה שיותר ילדים כדי לסגור לפחות אוטובוס אחד...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement