return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
Vestax Mixers (pg. 2)
View this Thread in Original format
DJ-Energy
סבבה.
אני גם חשוב שאני ילך על זה
אבל כולם אומרים לי לקנות את ה
pionner dj-m500
כי אחרי זה אני יתחרט שלא קניתי אותו..
Pinto
quote:
Originally posted by DJ-Energy
סבבה.
אני גם חשוב שאני ילך על זה
אבל כולם אומרים לי לקנות את ה
pionner dj-m500
כי אחרי זה אני יתחרט שלא קניתי אותו..


אני גם מתלבט באותה בעיה פתחתי על זה דיון בפורום של
DJ BOTH.
הרוב שם אמרו לא לקנות פיוניר נראה לי שאני יקנה את וסטאקס גם יש הפרש של 400 $ במחיר אפשר לקנות במחיר הזה פטפיון אחד של טכניקס.
Dj Moriano
quote:
Originally posted by Pinto


אני גם מתלבט באותה בעיה פתחתי על זה דיון בפורום של
DJ BOTH.
הרוב שם אמרו לא לקנות פיוניר נראה לי שאני יקנה את וסטאקס גם יש הפרש של 400 $ במחיר אפשר לקנות במחיר הזה פטפיון אחד של טכניקס.



לא בארץ

והרבה מאוד אנשים המליצו לי על ה500
Pinto
quote:
Originally posted by Dj Moriano



לא בארץ

והרבה מאוד אנשים המליצו לי על ה500



אני לא קונה ציוד בארץ אני מזמין מחו"ל שם המחירים הם כאלה.
Dj Moriano
quote:
Originally posted by Pinto



אני לא קונה ציוד בארץ אני מזמין מחו"ל שם המחירים הם כאלה.


ואיך אתה מביא לארץ?????
Pinto
מזמין את זה דרך האתר ושולח עם
FEDEX או UPS עד הבית .
המשלוח לא כל כך יקר.
Agent-Fire
quote:
Originally posted by Pinto
מזמין את זה דרך האתר ושולח עם
FEDEX או UPS עד הבית .
המשלוח לא כל כך יקר.


מאיזה אתר אתה מזמין?
ומה עם מכס?
s0undw4v3
מבחינת הערוצים ה-PCV 275 סבבה וגם האיכות שלו מעולה.
אין דבר כזה PMC-275
יש PMC-270a
ו- PCV-275

הקרוספיידרים הרגילים בכל מיקסר נהרסים בממוצע אחרי מאה אלף מעברים. הקרוספיידרים מסדרת PCV נהרסים אחרי שני מיליון מעברים.

על כל ערוץ מהשלושה אתה יכול לשים שני סי די'ז ופטיפון.
זאת אומרת שאתה יכול לחבר 6 סי די'ז ושלושה פטיפונים למיקסר!!!

ויש לו קילים לשני ערוצים, CUE MIXING, ואקוולייזר לכל ערוץ כמובן.
אהה וה-כ-י חשוב ----> חיבור לאפקט !!!
זה מה שהופך את המיקסר למקצועי - אתה מחבר נגיד DELAY ואתה יכול לקבוע לאיזה ערוץ לשים DELAY ולאיזה ערוץ לא! בלי זה, אתה חייב לקנות אפקט לכל מכשיר שאתה מחבר למיקסר.


ודרך אגב- אם אתה מזמין מחו"ל - משלוח עולה לך משהו כמו 200-300 דולר בארה"ב או 100-150 פאונד באנגליה - וזה גם תלוי מאיפה כי יש יותר יקר.
אז עדיף לקנות בארץ ולקבל אחריות.
Pinto
quote:
Originally posted by Agent-Fire


מאיזה אתר אתה מזמין?
ומה עם מכס?


אני מזמין בעיקר מ
EBAY אפשר למצוא שם דברים בזול
והמשלוח לא עולה כמו שציינו פה (200-300 ) אלא פחות וזה גם תלוי בסוג המשלוח אם זה אווירי או ימי ובזמן קבלת המוצר כה שאפשר למצוא משלוח בזול. ולגבי מכס על פטיפונים אם אני לא טועה זה 17 % כלומר עם זה לא תגיע למחיר של הארץ.
Agent-Fire
quote:
Originally posted by Pinto


אני מזמין בעיקר מ
EBAY אפשר למצוא שם דברים בזול
והמשלוח לא עולה כמו שציינו פה (200-300 ) אלא פחות וזה גם תלוי בסוג המשלוח אם זה אווירי או ימי ובזמן קבלת המוצר כה שאפשר למצוא משלוח בזול. ולגבי מכס על פטיפונים אם אני לא טועה זה 17 % כלומר עם זה לא תגיע למחיר של הארץ.


ואללה זה מגניב...
רק אני לא מבין ב
Ebay
זה מוצרים יד שניה או שגם זה וגם זה?

אה וגם צריך לברר בוודאית כמה מכס יש על כל דבר...

Dj Moriano
quote:
Originally posted by Pinto


אני מזמין בעיקר מ
EBAY אפשר למצוא שם דברים בזול
והמשלוח לא עולה כמו שציינו פה (200-300 ) אלא פחות וזה גם תלוי בסוג המשלוח אם זה אווירי או ימי ובזמן קבלת המוצר כה שאפשר למצוא משלוח בזול. ולגבי מכס על פטיפונים אם אני לא טועה זה 17 % כלומר עם זה לא תגיע למחיר של הארץ.



תנסה 70%


מכס על פטיפונים וסידיס זה 70% ואפילו יכולים לדפוק לך יותר
Pinto
quote:
Originally posted by Dj Moriano



תנסה 70%


מכס על פטיפונים וסידיס זה 70% ואפילו יכולים לדפוק לך יותר


על מגברים אולי זה 70 % על פטיפונים אני חושב שלא אני מכיר כמה שקנו מחו"ל ולא שילמו מכס כזה בכל מקרה אני יברר בשביל להיות יותר בטוח ואני ירשום פה. ולזה ששאל אם זה יד שנייה יש שם גם חדשים וגם יד שנייה אבל אפשר למצוא שם דברים חדשים בזול.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement