return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

 
[04-11-2005] Everybody On Tour - Panama, Amsterdam
View this Thread in Original format
eieregooie
Lee Burridge
Sander Kleinenberg

Prijs: ?


Ik ben er wel wss... Iemand anders nog?
Djeebie
Starts: 23:00
Till: 04:00
Presale: € 15,=
At the door: € 20,=

Ik weet nog niet of ik hier bij ben. Kleinenberg is wel leuk, maar Burridge ben ik niet zo'n fan van.
SnuggLe
Ik twijfel ook nog. In eerste instantie was het plan om zeker te gaan, maar nu twijfel ik even.......Als ik ga is dat vanuit Apeldoorn met de auto.

Wil ook wel weten wie wanneer draait. Hoop niet dat Burridge als 2e draait van 2 tot 5 ofzo.
magrec
sander sluit af. OF ik ga is nog een groot ??? over 2 weken ook earth waar ik zeker heen ga en aangezien ik eigenlijk geen geld meer heb moet ik dit feest denk ik overslaan.
SnuggLe
Ik sla Earth over.....dat past niet helemaal in mijn planning.... Ook nog even kijken of de 19e gaat lukken in A'dam. Ik wil namelijk even wat rustiger aandoen. 9 dec. het Paard wordt hem namelijk wel zeker.
magrec
Earth is een sowiesootje, ff flink flyeren daar voor de 19e :) ben ook wel erg benieuwd naar chus en ceballos. Het kan zo dat ik vrijdag naar de panama gaat maar dat wordt dan wel een last-minute beslissing.
SnuggLe
quote:
Originally posted by magrec
Earth is een sowiesootje, ff flink flyeren daar voor de 19e :) ben ook wel erg benieuwd naar chus en ceballos. Het kan zo dat ik vrijdag naar de panama gaat maar dat wordt dan wel een last-minute beslissing.


*edit* laat maar, ga niet meer vanaf Apeldoorn, als ik ga wordt het vanaf Den Haag.
basvh
ik ben hierbij, hopelijk heeft magrec deed jaar niet weer hetzelfde shirtj aan. :D
magrec
quote:
Originally posted by basvh
ik ben hierbij, hopelijk heeft magrec deed jaar niet weer hetzelfde shirtj aan. :D


daar ben ik al weer uitgegroeid....:D
SnuggLe
http://forum.groovecollection.nl/album_picm.php?pic_id=215

Goede avond! :crazy: :eyespop:

SnuggLe
http://forum.groovecollection.nl/album_picm.php?pic_id=215

Goede avond! :crazy: :eyespop:
Neil CB
quote:
Originally posted by SnuggLe

Goede avond! :crazy: :eyespop:


Absoluut, leuke combo samen Lee & Sander !
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement