|
Progressive Chill - Yohai Mor - October 2005
|
View this Thread in Original format
| YO-I |
היי חברה, לפני כמה שבועות הכנתי סט מיוחד לפורום של יזראל אנדרגראונד במסגרת פרוייקט מיוחד שעשינו שם
אחרי פידבקים מדהימים שקיבלתי, אני נותן גם לכם את ההזדמנות להוריד את הסט שלי
תודה לאדיר
Huge A
על העטיפות המדהימות
מקווה שתאהבו
יוחאי
Dj Baby Face
Tracklist
1.Hans Zimmer-Hunger Yo-I Intro
2.White
3.Yvel and tristan-gaelic
4.White
5.White
6.Pinkbox special-nice guys finish last
7.Sertac kaya-boncuk hakan unsal mix
8.Minimalistix-struggle for pleasure fliterheadz remix
9.Derek howell-a were gonna be okay
10.Armin van Buuren feat Ray Wilson-Yet Another Day (Armins'Downbeat Interpretation Mix)
11.White
הסט זמין להורדה בלינק הבא
[[ LINK REMOVED ]]
(נא להעתיק לדפדפן)
עטיפות
 |
|
|
| YoraY |
יוחאי... זה יוראי...
חהחה
אני שומע תסט שך..... למרות שהוא קצת לא קשור לחיים שלי...
הפתיחה מאד יפה... זהו עכשיו אני נותן לסט לעשות את שלו...
נראה מתי ימעס :D>
edit
פשוט אני ופרוג לא מסתדרים טוב כל כך
הצ'יל מעניין - קצת.....
edit2 :
טוב הסט הכניע אותי ב דקה ה22 משו..
אבל סך הכל לחובבי הפרוג זו אמורה להיות חויה |
|
|
| YO-I |
יוראי קודם כל תודה על התגובה, שמח לשמוע שכאחד שלא ממש מתחבר לפרוגרסיב הסט שלי מצא חן בעינך
אני יודע שחוץ ממך יש כאן עוד חבר'ה שהורידו את הסט, אני מאד אשמח לשמוע עוד תגובות מהם
תודה |
|
|
| Flotser |
שיר 10 זה השיר הכי מוצלח של ארמין לדעתי
וגם אחד האהובים עלי בכלל
אז בטח גם שאר הסט מעולה, אולי נאי אמצא זמן להקשיב |
|
|
|
|