|
Te koop: Kaartje voor Innercity.
|
View this Thread in Original format
| rellivisit |
Ja mensen,
Een vriendin van de vriendin gaat niet mee en dus heb ik één kaartje over voor inner circle :toothless . Iemand nog een kaartje nodig? Dan spreken we af voor de ingang. Laat maar weten via mail. [email protected].
Snahdios. |
|
|
| Optimus Trance |
| Ik heb je mail gegeven aan iemand, die moest nog een kaatje hebben. |
|
|
|
|