return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
Ok באמת לא רק לי (כי אני חדש וכל זה) אבל אני פותח טופיק שבתקווה יביא מלא מידע לכולם
View this Thread in Original format
DJentlman
דבר ראשון : יש לי כמה תוכנות לעשיית ומקסוס מוזיקה אבל בכל זאת הייתי שמח אם נדע (כולם!) איזה תוכנות הכי טובות למיקסוס ויצירת מוזיקה , אז מה אתם אומרים #? :)


דבר שני רציתי לשאול אם מישהו יודע איפה יש מידע על מכשירים שונים ומחירים אתרים וכאלה (בעיקר אם יש ישראלים זה יעזור)
MoSH_MaN
עכשיו ברצינות

נמאס כבר מזה!

ויבל תעשה טובה סגור את הטפיק תשים סיטקי עם כל המידע שהיה בטופקים השונים....
Dj-2TaLL
תאסוף את כל החומר אתה ותשלח לו והוא יעשה סטיקי
:):):)
DJ-Energy
אשכרה..
שמישהו יאסוף לי את כל המידע ישלח לי באיי סיי קיו
ואני יכין סטיקי ושלום על ישראל

כל יום אותו טופיק מחדש!!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement