return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 
lekkerste style (pg. 2)
View this Thread in Original format
eieregooie
quote:
Originally posted by DJ_Siesta
gooi er weer ff een polletje tegenaan


Waar istie dan??? :p ;)
Raymond
Muziek met een bepaald gevoel, meestal is dat tech/house, progressive niet te diep met een tikkie trance........

DJ Tiesto - Obsession achtig!
magrec
Schlager muziek.
Hansi Hinterseer is mijn favoriete artiest natürlich..
Cosmic Guy
quote:
Originally posted by Optimus
wie is Yoji Bohimenka?


Een of andere Japanner.... Japans is niet me sterkste punt..:rolleyes:
mantisnl
hardstyle om te draaien en om op te stampen,
trance/uplifting trance/chill/progressive om lekker te luisteren en trance/uplifting trance om te produceren :)
TranceFool
Rustige en ook uplifting trance....verder trance met een scherpe sound...kan zowel hardtrance als techtrance zijn :)
Optimus
quote:
Originally posted by Cosmic Guy
Een of andere Japanner.... Japans is niet me sterkste punt..:rolleyes:


is het niet Biomehanika ipv Bohimenka...:rolleyes:
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by DJ_Siesta
gooi er weer ff een polletje tegenaan


Waar is de poll dan DJ_Siesta?
DJ Bor
quote:
Originally posted by Cosmic Guy
Hardstyle, om te dansen.
Voor de rest vind ik alles goed, behalve TECHNO:whip: :whip:

Siesta, je sig, lol:D


Alles behalve techno????????
waar zou naar moeten luisteren als er geen techno was????:tongue3

TECHNO is mijn style
Biohazard
Progressive/Trance is mijn stijl

New Wave
Techno
Cosmic Guy
quote:
Originally posted by Optimus
is het niet Biomehanika ipv Bohimenka...:rolleyes:


Inderdaad, heb het al veranderd
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement