|
lekkerste style (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
gooi er weer ff een polletje tegenaan |
Waar istie dan??? :p ;) |
|
|
| Raymond |
Muziek met een bepaald gevoel, meestal is dat tech/house, progressive niet te diep met een tikkie trance........
DJ Tiesto - Obsession achtig! |
|
|
| magrec |
Schlager muziek.
Hansi Hinterseer is mijn favoriete artiest natürlich.. |
|
|
| Cosmic Guy |
| quote: | Originally posted by Optimus
wie is Yoji Bohimenka? |
Een of andere Japanner.... Japans is niet me sterkste punt..:rolleyes: |
|
|
| mantisnl |
hardstyle om te draaien en om op te stampen,
trance/uplifting trance/chill/progressive om lekker te luisteren en trance/uplifting trance om te produceren :) |
|
|
| TranceFool |
| Rustige en ook uplifting trance....verder trance met een scherpe sound...kan zowel hardtrance als techtrance zijn :) |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by Cosmic Guy
Een of andere Japanner.... Japans is niet me sterkste punt..:rolleyes: |
is het niet Biomehanika ipv Bohimenka...:rolleyes: |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
gooi er weer ff een polletje tegenaan |
Waar is de poll dan DJ_Siesta? |
|
|
| DJ Bor |
| quote: | Originally posted by Cosmic Guy
Hardstyle, om te dansen.
Voor de rest vind ik alles goed, behalve TECHNO:whip: :whip:
Siesta, je sig, lol:D |
Alles behalve techno????????
waar zou naar moeten luisteren als er geen techno was????:tongue3
TECHNO is mijn style |
|
|
| Biohazard |
| Progressive/Trance is mijn stijl |
|
|
| Cosmic Guy |
| quote: | Originally posted by Optimus
is het niet Biomehanika ipv Bohimenka...:rolleyes: |
Inderdaad, heb het al veranderd |
|
|
|
|