|
----> TE KOOP: Kaartje QONTACT!!!!!
|
View this Thread in Original format
| !_PeTrUs_! |
Wegens het uitgaan van een relatie is er een kaatje over. Degene die nog interesse heeft kan me bereiken via m'n mailadres hieronder, op #IRC,via MSN ([email protected]) of ICQ (125185233).
Dan bespreken we we de details....
GReeTZ |
|
|
| Smirnoff |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Wegens het uitgaan van een relatie is er een kaatje over. Degene die nog interesse heeft kan me bereiken via m'n mailadres hieronder, op #IRC,via MSN ([email protected]) of ICQ (125185233).
Dan bespreken we we de details....
GReeTZ |
Hey peter k, wou effe vragen wie het uit had ??
Woutertje zeker ¿¿
ik heb geen belang bij het kaartje trouwens maar ik kan nog wel even een rondvraag doen hier :)
Heb je al kaarten Tiësto ??
ik ga je zien !
cheers |
|
|
|
|