|
www.housenation.nl
|
View this Thread in Original format
| Flippe |
| Ben je geregisterd! |
|
|
| Optimus Trance |
| quote: | Originally posted by Flippe
Ben je geregisterd! |
Wat zeggie???
Ghehehe, Agendajunk meldt zich!:D:D:D |
|
|
| raoel |
Ik heb me ook aangemeld.
Ben benieuwd of er veel Ta-ers gaan komen. Denk het wel. |
|
|
| Henkie_henk |
hey wtf ik was ookal geregistreerd :s
onder welke naam ookalweer dan?? :D |
|
|
| serialkillah |
| er zijn nu 23 leden incl. me:) |
|
|
| Ruben_Dubbink |
Ook aangemeld, maar dan onder m'n goede naam! :D
Leuk initiatief!
zeg, nog een vraagje, wanneer komt je nieuwe promo?? :cool:
GreetZ RubDub |
|
|
| !_PeTrUs_! |
Sja, net de Jackass Night gekeken op MTV, dus ik ga maar een pitte.










MOVIES |
|
|
| Ron Thijssen |
Het idee is opzich wel leuk!
alleen vind ik dat er veel te veel categorien zijn...
zelfs op 1600x1200 moet ik verdomme nog naar beneden scrollen ook nog! :D
ik zou alle categoriene een beejte inkorten!
voorderst super! |
|
|
| Yarnie |
k ben inmiddels ook al een paar dagen lid
en heb al weer een paar (useless) :D posts op mn naam staan
cheerz
yarnie |
|
|
| Blik |
| ik ben natuurlijk allang aangemeld en als mod gebombardeerd, was een beetje dood daar de afgelopen 2 weken :p |
|
|
| !_PeTrUs_! |
LOL, het enige probleem is dat je wer tegen dezelfde vertiefde mensen loopt te lullen...
:D |
|
|
|
|