return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
צריך עזרה
View this Thread in Original format
fishfish
שלום לכולם,
יש לי מספר שאלות כלליות:
כשאתם קונים או מביאים מוצר מחו"ל, נניח פטיפון, ורשום שהוא עובד במתח של 220 וולט, אבל בתדר של 60 הרץ, מה עושים כדי להתגבר על הבעיה הזו - בארץ התדר הוא 50 הרץ (אתם יכולים לבדוק מאחורי הטלויזיה שלכם), ושאלה נוספת שקשורה לרמקולים ומגברים:
אם יש לי רמקול של 250 וואט ר.מ.ס ומגבר של 500 וואט ר.מ.ס, מה תהיה עוצמת (הספק) הקול המקסימלית שאני אפיק מהרמקול, מה הנוסחה לחישוב, אם יש בכלל.
תודה מראש
שי
Agent-Fire
איזה שאלות קשות

טוב אז בקשר לתדר אני לא חושב שתהיה בעיה עם זה...אבל בכל זאת אני לא בטוח

ובקשר להספק אתה מתכוון להספק
PMPO
?
DJ F0cus
quote:
שלום לכולם,
יש לי מספר שאלות כלליות:
כשאתם קונים או מביאים מוצר מחו"ל, נניח פטיפון, ורשום שהוא עובד במתח של 220 וולט, אבל בתדר של 60 הרץ, מה עושים כדי להתגבר על הבעיה הזו - בארץ התדר הוא 50 הרץ (אתם יכולים לבדוק מאחורי הטלויזיה שלכם), ושאלה נוספת שקשורה לרמקולים ומגברים:
אם יש לי רמקול של 250 וואט ר.מ.ס ומגבר של 500 וואט ר.מ.ס, מה תהיה עוצמת (הספק) הקול המקסימלית שאני אפיק מהרמקול, מה הנוסחה לחישוב, אם יש בכלל.
תודה מראש
שי



לשאלה הראשונה - הוא לא יעבוד בארץ.

לשאלה השניה - לפי מה שאני יודע אתה צריך לחלק בשורש של 2.
אבל בא אלינו לקורס פעם אחד מחברת הגברה ואמר משהו בקשר לזה שכביכול מרמים אותנו כל פעם כשקונים רמקולים, שבעצם זה רק 20 וואט ולא 250.. משהו כזה
oDrori
פוקוס, לא הבנתי בדיוק...
ממה שהבנתי אז צריך לחלק בשורש של

עוצמת המגבר
-------------
עוצמת הרמקול

אבל לרוע המזל במקרה של

500
---
250

התוצאה היא 2 והשורש הוא לא רציונלי ....

אבל לא הבנתי מה צריך לחלק בשורש הזה?
DjChook
מה זה השטויות האלה ?
בקשר לשאלה הראשונה, תתקשר לחנות חשמל במחיר של 9 אגורות לדקה ותשאל

לא ביג דיל...

בקשר לשניה

r.m.s
זה בדיוק הוואט לכן הוא יעבוד מן הסתם במקסימום שלו
ולכן שתחבר
2 X 250 -> 500W r.m.s
שזה המקסימום של המגבר שלך

השיטה עם החילוקים זה PMPO
שבה עם יש לך 400וואט פיאמפיאו
אתה מחלק ב 10
ואת ה 40 מחלק ל 2 כי זה יעני לסטריאו
יעני 20 וואט ר.מ.ס לכל רמקול



לפחות זה מה שאני יודע, אולי אני טועה, אבל אני לא חושב שאני טועה
Dj Moriano
quote:
Originally posted by DjChook
מה זה השטויות האלה ?
בקשר לשאלה הראשונה, תתקשר לחנות חשמל במחיר של 9 אגורות לדקה ותשאל

לא ביג דיל...

בקשר לשניה

r.m.s
זה בדיוק הוואט לכן הוא יעבוד מן הסתם במקסימום שלו
ולכן שתחבר
2 X 250 -> 500W r.m.s
שזה המקסימום של המגבר שלך

השיטה עם החילוקים זה PMPO
שבה עם יש לך 400וואט פיאמפיאו
אתה מחלק ב 10
ואת ה 40 מחלק ל 2 כי זה יעני לסטריאו
יעני 20 וואט ר.מ.ס לכל רמקול



לפחות זה מה שאני יודע, אולי אני טועה, אבל אני לא חושב שאני טועה


צודק לגמרי
Agent-Fire
אם כבר אנחנו בעניין הזה אז כמה וואט ארמס צריך לזוג רמקולים באולם ספורט ממוצע של בית ספר?
או כמה וואט המגבר צריך להיות
Dj Moriano
quote:
Originally posted by Agent-Fire
אם כבר אנחנו בעניין הזה אז כמה וואט ארמס צריך לזוג רמקולים באולם ספורט ממוצע של בית ספר?
או כמה וואט המגבר צריך להיות


איזה גודל תפרט יותר


קצת יותר גדול משל מגרש כדורסל??.
Agent-Fire
quote:
Originally posted by Dj Moriano


איזה גודל תפרט יותר


קצת יותר גדול משל מגרש כדורסל??.


משהו כזה.... אני מדבר די בגדול, זה לא משהו עד כדי כך ספציפי...
DjChook
quote:
Originally posted by Agent-Fire
אם כבר אנחנו בעניין הזה אז כמה וואט ארמס צריך לזוג רמקולים באולם ספורט ממוצע של בית ספר?
או כמה וואט המגבר צריך להיות


אני אנסה לברר לך
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement