return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Derrick May till Malmö 4 nov
View this Thread in Original format
CJ InterCity
KLUBB DYNAMIT på Buddha Lounge
plats: Djäknegatan, Malmö
tid: 23-03
ålder: 21
Pris: 100.-



Tjosan! Vet egentligen inget om Derrick May men om man ändå bor i den här stan är det lika bra att kolla in :) någon mer som känner sig sugen?
Funfrock
Såg han i köpenhamn för nått år sen eller två. Grym om man gillar detroit techno :)
Datumet passar inte så bra för mig men får se..
RebeL9
för er som inte vet så är Derrick May en av medlemmarna i Detroits heliga trio (tillsammans med Juan Atkins och Kevin Saunderson) som grundade technon i mitten på 80-talet.
En riktig pionjär med andra ord :-)
Laszlo
Jag och en polare tänkte bila ner till Malmö idag för att se Derrick May men det sket sig...:(
St_Andrew
Ålder 21 :wtf:

Inte för att jag e så sugen på att åka ner men iaf :p
benni
hade vart kul... men jag ska på Mistress Barbara istället :p:cool:
CJ InterCity
kom precis hem från festen... fasen... det var en überskön natt :wtf:

men derrick may var inget i jämförelse med hans warmup Jimi Disko, jävlar han fick upp mina ögon för minimal... eller vad det nu var han lira :D
Dj_Irish
Ja det var en schysst fest det där. Derrick May lirade som väntat och stämningen var på top. Fullpackat ställe minsann. :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement