|
Derrick May till Malmö 4 nov
|
View this Thread in Original format
| CJ InterCity |
KLUBB DYNAMIT på Buddha Lounge
plats: Djäknegatan, Malmö
tid: 23-03
ålder: 21
Pris: 100.-

Tjosan! Vet egentligen inget om Derrick May men om man ändå bor i den här stan är det lika bra att kolla in :) någon mer som känner sig sugen? |
|
|
| Funfrock |
Såg han i köpenhamn för nått år sen eller två. Grym om man gillar detroit techno :)
Datumet passar inte så bra för mig men får se.. |
|
|
| RebeL9 |
för er som inte vet så är Derrick May en av medlemmarna i Detroits heliga trio (tillsammans med Juan Atkins och Kevin Saunderson) som grundade technon i mitten på 80-talet.
En riktig pionjär med andra ord :-) |
|
|
| Laszlo |
| Jag och en polare tänkte bila ner till Malmö idag för att se Derrick May men det sket sig...:( |
|
|
| St_Andrew |
Ålder 21 :wtf:
Inte för att jag e så sugen på att åka ner men iaf :p |
|
|
| benni |
| hade vart kul... men jag ska på Mistress Barbara istället :p:cool: |
|
|
| CJ InterCity |
kom precis hem från festen... fasen... det var en überskön natt :wtf:
men derrick may var inget i jämförelse med hans warmup Jimi Disko, jävlar han fick upp mina ögon för minimal... eller vad det nu var han lira :D |
|
|
| Dj_Irish |
| Ja det var en schysst fest det där. Derrick May lirade som väntat och stämningen var på top. Fullpackat ställe minsann. :) |
|
|
|
|