|
INNERCITY REPORTTTT! (by me! d0h) :) (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| M5 |
Hmm was om 2215 binnen ofzow....beetje rondjes gelopen en vanaf een uur of 24:00 in de Chill-out gezeten wachtend op de meeting...:)
Meeting was niet helemaal jofel gegaan.. 1 iemand gezien daaro :sadgreen:
Maargoed , om het verdriet te vergeten ben ik maar naar de Main gegaan met Marco V ...hij draaide best lekker, alleen beetje voorspelbare plaatjes , maar dat mocht de pret niet drukken! Wel druk trouwens daaro
Toen kwam Picotto die er gelijk lekker inknalde! en dan ging zo bijna wel de hele set door , af en toe gelukkig wel een rustig momentje met Gatex of Verdi , vooral de vermoeide benen konden deze ''rustpauzes'' goed waarderen :D. Superset dus van Picotto voor mij de beste van de avond!
Maargoed toen nog even bij Sven Vath gekeken die toch wel lekker begon maar stelde verder niet zo heel veel voor, daarna nog even bij Liebing gekeken , en dit was toch duidelijk iets andere koek dan Sven Vath :) Fet beuken gewoon hiero! hier een half uurtje blijven plakken en weer naar Sven vath teruggegaan. Hier nog half uurtje gebleven en toen lekker naar huis gegaan om een uur of 6:45
Hele geslaagde innercity dus voor mij!! |
|
|
| TimeportE |
| wat een vette avond!! maar ik ga der niet echt uitgebreid op in (staat al in die andere thread) .. ook dat stukje van marco v's set, met damn noa, OMG ik kreeg kippenvel van dat stukje zooo vet!!.. net zoals op die sensation set, children (tilt remix) ook toen kreeg ik bij het horen (achter mijn comp :p) van dat stukje echt kippevel!! w00t het was echt VET!! |
|
|
| HiGH_NrG |
Oke...ik ben net wakker (6 uur) dus hier komt het dus: mijn report!
Rond 8 uur de deur uit...richting een vriend van mij. Hebben we ff onze haren zilver gespoten. Zag er wel cool uit, al zeg ik het zelf. We dachten ook nog 'golw-in-the-dark' spray in onze wenkbrauwen te spuiten, maar dat ging nie zo best. Het was bestemd voor meubels en versieringen. Dus de vriend van me die het al had geprobeerd, kreeg vette irritaties en heeft zijn halve wenkbrauw geepileerd bij het schoonmaken. :D
Na al dit jolijt, op naar het station. Met de trein linea recta naar de RAI. Uurtje later stonden we voor de RAI. Geen vertraging...toppie! :eyes:
Binnengekomen konden we bijna overal zo doorlopen. Lekker makkelijk. Jas ophangen...lekker gefouillerd :p!
Eenmaal helemaal binnen ff drinken en op naar de main. Daar stond express-2 al lekker te kloten met de decks..nie normaal. Even daarna begon iedereen ze uit te fluiten en toen pas begonnen ze de harde beats erin te gooien! Mocht ook wel. Dus lekker gestamp op Xpress-2...zo slecht draaide ze uiteindelijk niet...maar zeer jammer van het begin.
Rond een uur of 24.15 op naar de meeting. Beetje rondgedoold in de Chill-out en toen belde Ltheseus en heb ik het kunnen vinden. Was wel humor om al die gasten van TA te ontmoeten. Magrec kwam ik btw al iets voor de meeting tegen in de chill-out..in zun gele outfit :P. Maar ff foto's gemaakt...sta der weer lekker verknaakt op! :rolleyes:
Jammer dat niet iedereen het heeft kunnen vinden overigens...want ik had toch wel uit zitten kijken naar dat spandoekje van Miss P!
Na de meeting ben ik Bellie gaan zoeken in de Techno zaal...nie gevonden. DUs op naar Marco V. Blijkt dat die knakker daar ineens voor me staat te stampen. Dus ff gedag zeggen enz enz. Ff wat drinken gehaald en toen was ie weer pleite. Daarna heb ik bijna Marco V aan 1 stuk gestampt...woei man...lekker hard! :rolleyes:
Na Marco V maar weer ff een rondje gelopen...drinken gehjaald etc etc. Op naar Mauro Picotto. Lekker stampende beats, maar niet zoveel hiervan meegekregen :P... Op het einde van Mauro ff naar de chill out ff relaxen. Kom ik Magrec weer tegen...ff gepraat bla bla bla.
Op naar Sven Vath. Die draaide in het begin een beetje maf maar daarna toch lekker stampende beats. Dus dat ging wel lekker. Ltheseus weer tegengekomen. En maar weer verder gestampt. Rond een uur of 6 ff wat eten gehaald...de energie was op eh dus ff aanvullen. Daarna nog ene klein uurtje bij Per gezeten in de progressive. Ff lekker jackass gekeken :).
Op naar huis...dit ging allemaal lekker snel. Bijna meteen de trein in. Maar daarna moest ik toch wel een uur op het ZWAAR KOUDE station almere buiten wachten. Er gaat maar 1 trein in het uur naar lelystad vanaf daar, en die hadden we net gemist. Brrrrrrrr! :rolleyes:
Lekker geslapen etc etc.
Conclusie: Echt vet! Voor herhaling vatbaar! :D |
|
|
| itikia |
| I wish i knew how to read Dutch!!! You guys had a killer line-up for innercity, how was the party? (in english please!) thanx |
|
|
| Jukx |
Ja ik vond het al met al een hele geslaagde innercity om eerlijk te zijn!! :)
We kwamen om iets van 22:30 aan bij de RAI en konden overal gelijk doorlopen, dat was wel heel erg goed geregeld!
Maar goed, natuurlijk gelijk naar de techno-zaal gelopen. Het eerste wat opviel was hoe die was aangekleed, dat is echt een complimentje aan ID&T waard vind ik! Ze hadden er een soort van ronde zaal gemaakt door aan het plafond, in een cirkel, ontiegelijk grote projectieschermen naast elkaar op te hangen. Het leek dus net alsof de muur van de zaal uit 1 groot projectiescherm bestond. Er stonden 2 barren in de zaal, waar je altijd binnen no time een drankje had besteld.. ook prima dus!! Aankleding van de zaal was echt heel erg goed dus!!
Oke dan nu de muziek. Ik vond dat er echt verrasend goed (en hard!!) gedraaid werd de hele avond.
We kwamen binnen bij Sir Jamez die al behoorlijk aan het knallen was! Sir Jamez draaide trouwens heel erg gaaf vond ik, wat mij betreft had die wel wat later op de avond geprogrammeerd mogen staan.
Vervolgens T-Quest.. draaide ook behoorlijk hard, alleen wel heel veel hitjes.. vond Sir Jamez daarin echt veel beter. Maar goed, al met al was het een prima dansbare set.
Na T-Quest maakte Dave Clarke zijn opwachting achter de decks. Ja, Dave Clarke was weer typisch Dave Clarke met al zn effectjes en gepiel. Vond het 1e uur Dave Clarke beetje matig.. was echt een beetje het standaard spul, zowiezo ben ik niet zo ontzettend gecharmeerd van Dave Clarke als dat de meeste mensen zijn. Ik vind dat die al dat gepiel van hem af en toe wel een beetje overdrijft. Maar goed, het 2e uur van Dave Clarke vond ik wel heel erg goed! Het 2e uur ging die wat meer electro draaien.. en hij draaide echt een paar hele gave electro-platen!!! :)
Om een uurtje of 04.00 stond, voor mij, de man van de avond al klaar: TERENCE FIXMER !!
En OMG, wat was dat RANZIG HARD BEUKEN zeg!!!!! Pffff, wat een live-set!!!! Fixmer is echt op een hele aparte manier met techno bezig en dat spreekt mij wel aan.. hij heeft echt een hele aparte stijl en behoort zeker niet tot de categorie "standaard-techno". Ik denk dat minstens 50% van zijn set geen beat bevatte maar het was zooo gaaf. Telkens bouwde hij een paar minuutjes op (geen beat) met van die hele smeeeeerige duistere geluidjes maar wel ooooooh zooooooo lekkerrrrrrr!!! :) Hij speelde gewoon echt met je, want hij maakte je echt verlangen naar die beat.. wat die ook weleens deed was opbouwen naar een hoogtepunt, zodat je zoiets had van "jaaaa, daar komt die hoor!".. en dan gewoon weer rustig afbouwen en opnieuw beginnen. :)
En dan als die de beat erin gooide was het echt van BOOM BOOM BOOM BOOM snoeeeeeei en snoeeeeeeeeeeeei hard!! Helemaal niet snel ofzo, denk iets van 130 BPM ofzo.. maar daardoor en doordat die telkens zo lang en prachtig opbouwde, hadden die bassen van hem zo een verschrikkelijke impact!!!!!!
*zucht* wat was die man geweldig zeg.. :)
Die hele sound van die man had echt zo een onwijze underground feeling, met al die ranzige duistere geluidjes van hem... ja, hij was echt de man!! Jammer dat zijn live-set maar een uur duurde en dat de hele zaal leegstroomde.. maar ach, misschien is dat wel een voordeel..
Chris Liebing sloot af en hij had gewoon de pech dat er zo een geweldenaar als Terence Fixmer voor hem draaide want ik vond het gewoon een beetje soft in het begin. Maarja, na verloop van tijd wen je daaraan en had ik het ook bij chris liebing heel erg naar mn zin.
Ok de min-punten van het feest:
-veeeeeeeel fout publiek!!!! heel veel van die aso's enzo, daar kan ik me altijd heel erg aan ergeren en veel niet-liefhebbers zeg maar.. veel mensen stonden stil.
-te druk, ja veels te groot natuurlijk zo een feest.
tja, voor de rest (raar maar waar) kan ik niet zoveel minpuntjes bedenken.. heb het gewoon best wel naar mn zin gehad!
maar dit komt echt puur omdat die techno-zaal zo verassend goed was (muziek+aankleding) want een paar vrienden van mij waren ff in de main wezen kijken en waren al snel terug omdat het daar compleet KUT was.. muziek te zacht en 4x uitgevallen en veels te druk.
tja, voor de rest ben ik (nogmaals) tot de conclusie gekomen dat die grote feesten gewoon te veel fout publiek trekken en ik niet zo snel maar naar zo een groot feest zal gaan.. of er moet wel een hele goede line-up staan! :)
haha Little Theseus.. daar ga je dan:
| quote: |
Your message is 4364 characters long |
|
|
|
| mafiasven |
deze hebk ergens anders geschreven dus de smileys passen hier niet allemaal: (zoals je leest staat hij ook al op Gathering.tweakers.net)
Naja hier komt dan mijn verslagje:
Omdat we wisten dat de treinen vertraging hadden besloten we maar eerder een trein te pakken en om 8 uur te vertrekken. Aangekomen op Eindhoven centraal leek alles zeer goed te gaan, de trein stond exact aangegeven en de problemen rond om Amsterdam leken verholpen te zijn. NIET dus Toen de trein richting A'dam eenmaal reed werden we toch al vriendelijk verzocht uit te stappen in Den Bosch en snel naar een trein te rennen die even verderop stond op hetzelfde spoor, die trein zou ons naar A'dam brengen :o. Die trein reed vervolgens weer alleen naar utrecht waar we weer een andere trein moesten pakken, dit keer de o zo gezellige stoptrein naar A'dam die via hilversum gaat :?. Na 7 keer stoppen en een overvolle trein hehe eindelijk station RAI en nu met z'n allen in 1 keer eruit graag.
Aangekomen bij de Rai ging alles perfect, het jassen systeem bleek duidelijk te werken en de security man wist duidelijk hoe hij moest fouilleren.(ja me kl*tuh moesten er aan geloven :( ).
Toen begon het feest, eerst even kijken bij sir jaymz de laatste 20 min. Toch wat erg tegenvallend imo, het geluid en de effecten eromheen waren overigens wel goed. Nadat sir jaymz stopte kwam er om half 12 T-quest. Die begon meteen met stampen. We zijn toen om 12 uur maar ff gegaan om de nodige energie op te nemen voor Marco v. Na een pistoletje gekocht te hebben voor 2 munten :o :o , kwamen we terecht bij de kiosk waar het bleek dat je voordeliger uit was met drank bestellen. Ik kreeg anderhalve glas cola voor 4 gulden mooie deal lijkt me.
Na dat allemaal achter de rug te hebben gingen we dan naar Marco V. Hij begon super met simulated en knalde daarna ook nog heel gezellig door, maar opeens stopte die dus abrupt met G.o.d.d. we konden ons al niet voorstellen dat hij dit vrijwillig deed :? later bleek dat het dus nog vaker gebeurde.
Om 2 uur zou de tweaker meeting zijn dus qball en ik waren al present en helsie voegde zich later toe. Na een tijd schreeuwen "TWEAKERS" kregen we dus zoals helsie al zei 1 hele reactie van iemand "neej Alkmaar"". Een half uur w88 vonden we wel genoeg, we zijn toen terug gegaan naar Marco V om zijn laatste half uur mee te maken. Grandioos de cosmic gate mix van suburban train mixte hij erdoorheen fantastisch :)
Toen kwam picotto daar zijn we nog ff gezellig op doorgegaan, en toen was het etenstijd. Het lopen was echt vreselijk heb de hele avond denk ik wel een kilometer of 6/7 afgelegd als het niet meer is. Omdat we nog dorst hadden dachten we bij dezelfde kiosk nog een keer cola te halen. Dat was op zich geen probleem alleen vanwege de marktontwikkeling was de cola opeens niet meer anderhalf glas maar 1 glas en de gepensioneerde werknemers hadden onderling afgesproken om de prijs dan maar ook met 1 gulden te verhogen tot 5 gulden, zodat ze 1 gulden uin hun eigen zak konden steken :r
Toen we klaar waren met eten zijn we naar Sven väth gegaan, hij draaide zeer heftig en het was heel goed genieten met hem. Het laatste half uur wilden we nog even genieten van Chris liebing, het half uur werd echter al snel een 10 min, tja je moest 20 min reistijd berekenen om van de main naar de techno te komen :(
Toen was het zover klokslag 10 voor 7... (Ik hoorde Obi toch echt zeggen 7 uur maar goed) ging dan het licht aan, met de menigte teruglopend naar de jassen enz namen wij afscheid van Helsie en co en gingen wij richting onze jassen om vervolgens de 3 deurse uitgang door te komen. (3 deuren als er een paar duizende mensen uit moeten imo beetje weinig :o )
Na een korte wandeling kwamen we aan op station RAI het leek ons dan ook verstandiger om het zogenaamde reismuntje te pakken en direct door te reizen naar Centraal Station. Daar konden we meteen de trein pakken en de terugreis was comfortabel en gezellig :)
Na 5 min fietsen lag ik gezellig in mijn bedje.
Kortom samenvattend geef ik het feest een 7+
Duidelijke minpunten:
- De prijzen, echt belachelijk
- De afstanden (een boswandeling kost me nog minder energie)
- De drukte, dat was jammer af en toe was er gewoon geen plaats om goed te kunnen dansen.
- Ow dit was ik bijna vergeten, ik kwam met de ged8te om geen trance energy sfeer te zien. Maar toen x-press 2 zijn set draaide kwam er toch 1 HEEEEE HOOOO :r
Ik was blij dat dit snel afgelopen was.
verders geen op of aanmerkingen :+
[edit] nog even een klein iets waarom lieten ze mensen op die palen waar de lichten aanhingen dansen :? imo echt een groot gevaar als kabels doorbreken heb je de poppen aan t dansen. |
|
|
| Flippe |
| geslaagt feestje zo te horen |
|
|
| Dr. Kuipers |
Wat vonden jullie van de vliegtuigjes eigenlijk.
Nog een TA'er die iets gewonnen heeft? |
|
|
| mafiasven |
| quote: | Originally posted by Dr. Kuipers
Wat vonden jullie van de vliegtuigjes eigenlijk.
Nog een TA'er die iets gewonnen heeft? |
hmmz ik wist hoelaat ze naar beneden zouden vallen maar heb er niet speciaal opgelet om ze op te gaan vangen ofzo |
|
|
| Partyhardy! |
Ten eerste=> Innercity was echt Master! :D
We waren om half 8 vertrokken vanuit Maastricht, we hadden een coupé voor onszelf (heel relaxt), muziek bij ons en zuipen dus de heenreis verliep al perfect en niet echt hele erge vertraging.
Rond half 12 liepen we naar binnen en zijn meteen naar de mainhall gelopen waarbij we door de progressive hall liepen waar James Holden stond te draaien en dat klonk echt super! jammer alleen dat die zaal, iig achterin, een "doorloop-zaal" was. Goed, aangekomen in de main stond X-press2 te draaien, maar ik persoonlijk werd er niet echt blij van dus besloot maar eens richting de meeting te lopen en zoals little thesues al schreef, echt TE toevallig, dat we zomaar begonnen te lullen en dat we allebij naar de meeting liepen! :) echt tof!
Aangkomen daar waren binnen vijf minuten echt een hele hoop ta-ers daar! ik vond het echt super gezellig! jammer alleen dat ik niet met iedereen heb kunnen spreken. Vond het best een grote groep! :) en echt jammer Miss P. dat je gewoon ergens anders stond, achteraf hadden we gewoon met zijn alle ff heel die zaal door moeten lopen, maar goed voor hetzelfde geld stond je lekker ergens anders te stampen ;)
Na de meeting samen met Robvef naar de main gelopen, daar mijn maten weer opgezocht en echt een heerlijke set van Marco V bijgewoond waarbij er ineens een meid me om de armen vliegt, die ik helemaal niet kende, zo strak als een aapje, maar wel heel lief (ze had haar "klets-fase" zeg maar :) ) en toen ff mee staan kletsen haalt ze haar vriendin erbij, ook zo strak als een aapje :D en werd ik door hun even gesandwichd :D zelfs nog mee staan kussen :D (was me nog nooit overkomen op een tranceparty) en toen afscheid genomen en toen was het tijd voor Mauro Picotto! ik vond hem, zeker naarmate zijn set vorderde, echt super draaien! de drukte nam toen gelukkig ook wat af :) En tegen het einde van de set kijk ik achter me en wie staat daar???.... DJ ;) Bellie!! zwaar te spacen! :D
Daarna Sven Vath, vond ik niet heel geweldig, hoewel de laatste 2 platen echt zooooo vet waren, echt een top afsluiter!
Uiteraard bij het naar buiten gaan lange rijen maar eenmaal bij de grote "binnenkomst" hal waar de jassen hingen verliep het perfect bij de garderobe. Radio daar weer opgehaald alleen die gozers achter de garderobe waren zo vriendelijk geweest om mijn radio de hele nacht te gebruiken dus op de terugweg kwam er helaas niet veel meer uit :(
Uiteindelijk om half 1 thuis, even wat voedsel bij de AH gehaald en toen lekker gedouchd en mijn bed ingedoken en ben nu net wakker :)
Dadelijk ff Seinfeld kijken en maar weer mijn bed induiken :D (leuk zo'n zondag :p )
iig vond ik Marco V de man van de avond en verder wil ik iedereen bedanken voor de toffe meeting en alvast een Master jaarwisseling morgenavond wensen!
Greetz,
Partyhardy! |
|
|
| Blik |
| ff een vraagje, hoe duur waren die muntjes dan als ze zo duur waren, want die prijzen kunnen we denk ik ook verwachten op Trance Energy en op alle andere ID-T feesten |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by Blik
ff een vraagje, hoe duur waren die muntjes dan als ze zo duur waren, want die prijzen kunnen we denk ik ook verwachten op Trance Energy en op alle andere ID-T feesten |
6 voor 25 piek.. dacht ik zo.. |
|
|
|
|