return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 
Innercity meeting groot succes (pg. 2)
View this Thread in Original format
TimeportE
Mijn eerste grote feest en ik ging helemaal uit mijn dak!! eerst gingen we (magrec (+vriend) , basvh en ik) naar x-press 2. dat vond ik behoorlijk tegenvallen, veels te soft en in het begin deden de speaker best raar.. we zijn toen ook weggelopen en naar james holden gegaan.. OMG!! die gast kan draaien, niet meer normaal!! daarna naar marco v, die draaide echt SNOEIHARD, echt super lekkah!! alleen jammer dat er iets mis ging (3x), ik hoorde later op de trein dat marco v echt tegen die instrumenten heeft lopen trappen om ze weer aan het werken te krijgen.. daarna picotto die ook echt een extreem harde set neerzette.. daarna nog eff naar per gaan kijken.. het was echt extreem vet!!
maar uuh op die meeting, ik ben wel veel lui tegen gekomen maar er waren ook een aantal afwezigen.. ach ja ..
trouwens Robvef, die links werken niet (niet direct iig..), maar ik kon ze wel bekijken door eerst naar je site (www.efferen.nl/ta) te gaan en daar op die pics te klikken..
basvh
ik heb ff die foto van de meeting van de pub van robvef gehaald. ik hoop dat je het niet erg vind? en ff op mijn site gezet.



Rudy is helemaal links, TimeportE helemaal links (met smirrinff flesje)Beneden in het midden Robvef met daarnaast Jukx. boven Robvef ben ikke en links van mij Little Thesus en rechts van mij Margrec.

de rest mogen jullie invullen
TimeportE
naast mij staat blightly en ik zie ook nog Party Hardy (met gele shirt) naast Little Theseus..
Robvef
ik snap het ook niet met die foto's. Hij pakt ze op een of andere manier niet. Terwijl de links wel goed zijn!:rolleyes: :rolleyes:

Maar Basvh het is goed hoor, dat vind ik niet erg. Het belangrijkste is dat we iedereen kunnen laten zien wat voor een topmeeting het was!!!
Yarnie
Ikke sta links van partyhardy met blauw en witte shirt.Rudy staat trouwens helemaal links (rood shirt) en die gast in het witte shirt naast mij is een maat van mij. Ik heb jou nog wel gezien magrec.....zeker vergeten ofzo....... de rest weet ik ook niet meer hoe ze heten
John
volgende keer stak ook op de foto mensen (hoop ik :D)
HiGH_NrG
Uhmmm ik sta naast t andere gele shir (de rechtse) das magrec en ik HiGH|NrG sta er recht van. Met dat witte shirt en me arm de lucht in
Eye-Riz
hihihi, Partyhardy, zo had ik je ook wel herkend! (zelfde shirtje als toen met FFWD! Die gouden stip in het midden reflecteerd goed zeg!!!!)
Eye-Riz
hihihi, Partyhardy, zo had ik je ook wel herkend! (zelfde shirtje als toen met FFWD! Die gouden stip in het midden reflecteerd goed zeg!!!!)
Enne, jullie lijken net allemaal zombies door die rare oogjes, hihii! :D SPOOKY!!
Optimus Trance
quote:
Originally posted by Eye-Riz
Enne, jullie lijken net allemaal zombies door die rare oogjes, hihii! :D SPOOKY!!


Ghehehe, ik dacht dat ze allemaal een bril ophadden, ik vonnet al zo raar:D:D:D

Miss Proximus
Leuk dat jullie op de afgesproken plek stonden!! :whip:

Dat klote spandoek helemaal voor NIX gemaakt...ik heb m opgehangen op de plek waar we, volgens Little Theseus, moesten staan...heb ook een paar rondjes gelopen om bekende gezichten te zien (magrec of M5 of Bellie of Tim ofzo)....maarrrrrrr ik heb lekker met Chocolate Jesus gemeet, een Canadees die we op Dancevaley waren misgelopen :) Hij wist nix van de meeting af, maar dankzij mijn fantastische spandoekkie kwam ie naar me toelopen :)

Anyway...ik hou die meetings voortaan voor gezien want het werkt gewoon niet. Ik ben al dolblij als ik Bellie, Tim, Hendrik en Hen3 tegen kom :) Lov you guys en natuurlijk in de toekomst Alpha, Petrus, Gekhous en Hazza!! :)

L8tz
HiGH_NrG
De afgesproken plek was naast de roltrap in de chill out..dusss je eigen fout eh
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement