return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 
Beun je eigen pinpas
View this Thread in Original format
eieregooie
en laat vooral even zien wat je ervan gemaakt hebt :D

http://paskamer.postbank.nl/

Ik ben er zelf nog niet uit... Misschien kan ik hier een beetje inspiratie opdoen :D
MaGiK54
Vette je eigen persoonlijke bankpas....grote kans dat dat een foto van Aussie gaat worden :toocool:

Btw heb net een nieuwe bankpas gehad van onze vrienden van de postbank :)
jp
Kan ik m'n platinum Mastercard ook ergens pimpen?
eieregooie
Nope, je kan wel en ladycard aanvragen

www.ladycard.nl
eXos

Das die ik heb besteld.

Me mooie Border Community Desktop :)
ZZandirt
quote:
Originally posted by jp
Kan ik m'n platinum Mastercard ook ergens pimpen?

geef mij maar..... ik regel dat wel ff voor je.... binnen een paar weekies hebbie 'm dan weer retour...:crazy:
jp
M'n bestedingslimiet is dusdanig dat een paar weekjes lenen geen enkel probleem is. Als je er maar geen speedboten mee gaat kopen of zo :p
Mindphaser
Zo best wel vet.. heb hem net binnengekregen :D
jp
Pics or stfu
xxl
pics please... goud(staaf) zit er standaard ook tussen bij achtergrondjes. platinum helaas niet...

Mindphaser
kan geen duidelijke foto maken van zo'n klein pasje dus hier effe alleen de achtergrond die ik gebruikt heb.

een foto die ik 2 jaar geleden gemaakt heb in de bergen bij Zakopane, op de grens van Polen en Slowakije.

op mijn ouwe pas (van 2 jaar geleden) staat linksboven in het wit "giropas" en is de leeuw rechtsbovenin blauw, op de nieuwe pas wordt "giropas" niet vermeld en is de leeuw wit.

ziet er zeer netjes uit!

had trouwens ook verwacht dat ze stiekum toch een rekening zouden sturen van 5 euro ofzo maar tot nog toe is ie helemaal gratis :)
eXos
quote:
Originally posted by eXos

Das die ik heb besteld.

Me mooie Border Community Desktop :)

Ik kreeg m gister ook in de bus :)

Nu nog ff kijken of ie t ook doet :clown:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement