return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
קצב מטורף
View this Thread in Original format
coby
אני מחפש קטעים עם קצבים מורכבים ומגניבים ..

כמו למשל
leathal industry , such is life (marco v)..

באפליפטינג יש פחות השקעה בקצב בדרך כלל וזה כל מה שיש לי אז אני לא יודע איפה למצוא דברים שיותר מודגש הקצב אצליהם


אני משער שיהיו יותר קטעים כאלה בטכנו ופרוגרסיב..

אז לאלו ששומעים אם תוכלו לעזור :clown:
Glenn-Holmes
Nikola Gala - Nomad Soul

מבחר קטעים ורמיקסים של
D-Formation

Buick Project - At The Rave

Roland Klinkenberg - הרבה מאוד קטעים שלו יכולים להתאים
bekol ram
krueger & coyle - the witness (randy expansion mix) לא מוכר וחזק

shiva chandra - splud פרוגרסיב פסי חזק

ernesto vs bastian - dark side of the moon (dogzilla pure filth)

e-craig, cosmic gate, derb, cave, isaac, sam sharp
לא יודע אם זה הכיוון.. אבל בהחלט קצב מטורף
Flotser
קצב הכי מטורף

Aphex Twin - Girl-Boy Song
Aphex Twin - To Cure A Weakling Child


וגם מלודיה מגניבה;)
coby
quote:
Originally posted by bekol ram


e-craig, cosmic gate, derb, cave, isaac, sam sharp
לא יודע אם זה הכיוון.. אבל בהחלט קצב מטורף


דווקא בקטעים האלו הקצב הוא פשוט יותר אבל עבה ובולט , לא חייב להיות מטורף בקטע של האנרגיה הכוונה במורכבות.. אבל אני יבדוק את הראשונים

תודה אנשים
coby
quote:
Originally posted by Flotser
קצב הכי מטורף

Aphex Twin - Girl-Boy Song
Aphex Twin - To Cure A Weakling Child


וגם מלודיה מגניבה;)


חזקקקקקקקקקקקקקקקקקק

זה בנאדם שלוקח את המוסיקה האלקטרונית למקומות רחוקים

בסדר דראם אנד בייס אבל אין מה להגיד הסגנון הזה שולט בקצב :)

רציתי דווקא לראות מה יש לטראנס להציע :\
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by coby
חזקקקקקקקקקקקקקקקקקק

זה בנאדם שלוקח את המוסיקה האלקטרונית למקומות רחוקים

בסדר דראם אנד בייס אבל אין מה להגיד הסגנון הזה שולט בקצב :)

רציתי דווקא לראות מה יש לטראנס להציע :\


נסה תשמות שאמרתי לך
אהה ואם עוד לא שמעת..

ozgur can - changed (gabriel & dresden remix)
קצב מצוין

h man - manga (steve angello remix) אוי כאן הקטע הוא לא בקצב הטירוף בא ממקום קצת אחר...! תנסה ולא תתאכזב
Flotser
quote:
Originally posted by coby
חזקקקקקקקקקקקקקקקקקק

זה בנאדם שלוקח את המוסיקה האלקטרונית למקומות רחוקים

בסדר דראם אנד בייס אבל אין מה להגיד הסגנון הזה שולט בקצב :)


:p
זה די שונה מדראם אנד בייס טיפוסי
זה מן סגנון לא מוגדר בכלל

:crazy:
ADiSH
זה סיגנון שהוא המציא בעצם..
bekol ram
!! חזק aphex twin
הבנאדם שובר חוקים ומגוון בלי סוף

aphex twin - born slippy (pink floyd vs underworld remix)
אחד הקטעים שלא ממש אופיינים לו
אבל כמו שכבר אמרתי אין לו חוקים.

בקשר לקצבים מורכבים:

nikola gala - out of body
קטע פרוגרסיב חזק, קצב מעניין.

trentemoller - polar shift / beta boy
שיוצא לי לדבר עליו הרבה בזמן האחרון,
טרנטמולר בונה מקצבים מיוחדים
בעזרת כל מני רעשים מדליקים.

shpongle - divine moments of truth
שינויי מקצבים ומעברים חזקים ביותר
ובכלל המוסיקה של שפונגל משובחת.

DJ-Kreing^^
Juno Reactor - Conga Fury

enuf said :rolleyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement