|
DJ-intervjuer (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| BFS |
| Haha, ganska kul att höra Paul Van Dyk's erfarenheter av USA. Behandlade honom som en illegalinvandrare hahaha. Får du betalt för att spela musik... :D |
|
|
| zoric |
Hittade en intervju med Ferry Corsten på en Nederländsk TV, Robert Jansen's show.
http://www.rtl.nl/(channel=rtl5,progid=jensen)/system/media/wvx/shows/jensen/miMedia/2005/week47/donderdag_ma21nov05_ferrycorsten.avi_plain.xml/wm364.wvx
Dock på Holländska :D |
|
|
| mr_fisken |
Lite Mysteryland-intervjuer, bara o signa upp och titta
http://webcasting.dutchview.nl/id-t/mysteryland2005/login.php |
|
|
| nils |
tiga, han verkar vara värsta sköna grabben :p
red bull music academy
lite mer djupare edm artister, men otroligt intressanta och lärorika. speciellt en italiensk dj som intervjuades 2004 i rom. kolla den, daniele ngt |
|
|
| Kamelen |
här är en liten del av en intervju mellan mig o ben lost som jag tycker är värd att se =) blev förvånad först o trodde han inte hajjade frågorna
--
Kamelen: Första du tanker på när du hör Sverige?
Ben Lost: Kalla kvinnor och snygga isbjörnar.
Kamelen: Ehm =D? Vi försöker igen på annat sätt. Första du tänker på när du hör Snygga kvinnor, kyla och isbjörnar?
Ben Lost: Ryssland
--
jag vill se en intervju med Robert De Niro =) plz fix! |
|
|
| Christian Ö. |
| quote: | Originally posted by Kamelen
här är en liten del av en intervju mellan mig o ben lost som jag tycker är värd att se =) blev förvånad först o trodde han inte hajjade frågorna
--
Kamelen: Första du tanker på när du hör Sverige?
Ben Lost: Kalla kvinnor och snygga isbjörnar.
Kamelen: Ehm =D? Vi försöker igen på annat sätt. Första du tänker på när du hör Snygga kvinnor, kyla och isbjörnar?
Ben Lost: Ryssland
--
jag vill se en intervju med Robert De Niro =) plz fix! |
hehe hans efternamn är ju passande:P
btw, jag förstår inte varför alla utlänningar tror att det finns isbjörnar i sverige, alla tror verkligen det!:p
kommer ihåg när jag spela collin mcrae rally 2 eller om det var ettan när jag var liten och körde svenska rallyt, då fanns det isbörnar med i spelet (kanske är därför alla tror att de finns?:D) |
|
|
| RebeL9 |
| quote: | Originally posted by Christian Ö.
hehe hans efternamn är ju passande:P
btw, jag förstår inte varför alla utlänningar tror att det finns isbjörnar i sverige, alla tror verkligen det!:p
kommer ihåg när jag spela collin mcrae rally 2 eller om det var ettan när jag var liten och körde svenska rallyt, då fanns det isbörnar med i spelet (kanske är därför alla tror att de finns?:D) |
det är nog på samma sätt som att alla västerlänningar tror att det bara finns öken i mellanöstern. |
|
|
|
|