return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 
DJ-intervjuer (pg. 2)
View this Thread in Original format
BFS
Haha, ganska kul att höra Paul Van Dyk's erfarenheter av USA. Behandlade honom som en illegalinvandrare hahaha. Får du betalt för att spela musik... :D
zoric
Hittade en intervju med Ferry Corsten på en Nederländsk TV, Robert Jansen's show.

http://www.rtl.nl/(channel=rtl5,progid=jensen)/system/media/wvx/shows/jensen/miMedia/2005/week47/donderdag_ma21nov05_ferrycorsten.avi_plain.xml/wm364.wvx

Dock på Holländska :D
mr_fisken
Intervjuver med några djs från sensation white och lite klipp från sensation white finns här http://webcasting.dutchview.nl/id-t/sensation2005/white
Visst inte att David Guetta ägde en strippklubb:eek:

http://webcasting.dutchview.nl/id-t/sensation2005/black <---black
Jeremy H
quote:
Originally posted by mr_fisken
Visst inte att David Guetta ägde en strippklubb:eek:

Haha, status :p

Här är en liten interview med Tiga från Innercity :)
http://innercity.id-t.com/innercity.../video/tiga.wmv
mr_fisken
Lite Mysteryland-intervjuer, bara o signa upp och titta
http://webcasting.dutchview.nl/id-t/mysteryland2005/login.php
nils
tiga, han verkar vara värsta sköna grabben :p

red bull music academy
lite mer djupare edm artister, men otroligt intressanta och lärorika. speciellt en italiensk dj som intervjuades 2004 i rom. kolla den, daniele ngt
zoric
Ännu fler Intervjuer finns nu i en tråd i Music Discussion-forumet, Check it out:

http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=313199
Kamelen
här är en liten del av en intervju mellan mig o ben lost som jag tycker är värd att se =) blev förvånad först o trodde han inte hajjade frågorna
--
Kamelen: Första du tanker på när du hör Sverige?

Ben Lost: Kalla kvinnor och snygga isbjörnar.

Kamelen: Ehm =D? Vi försöker igen på annat sätt. Första du tänker på när du hör Snygga kvinnor, kyla och isbjörnar?

Ben Lost: Ryssland
--

jag vill se en intervju med Robert De Niro =) plz fix!
Christian Ö.
quote:
Originally posted by Kamelen
här är en liten del av en intervju mellan mig o ben lost som jag tycker är värd att se =) blev förvånad först o trodde han inte hajjade frågorna
--
Kamelen: Första du tanker på när du hör Sverige?

Ben Lost: Kalla kvinnor och snygga isbjörnar.

Kamelen: Ehm =D? Vi försöker igen på annat sätt. Första du tänker på när du hör Snygga kvinnor, kyla och isbjörnar?

Ben Lost: Ryssland
--

jag vill se en intervju med Robert De Niro =) plz fix!


hehe hans efternamn är ju passande:P

btw, jag förstår inte varför alla utlänningar tror att det finns isbjörnar i sverige, alla tror verkligen det!:p
kommer ihåg när jag spela collin mcrae rally 2 eller om det var ettan när jag var liten och körde svenska rallyt, då fanns det isbörnar med i spelet (kanske är därför alla tror att de finns?:D)
RebeL9
quote:
Originally posted by Christian Ö.
hehe hans efternamn är ju passande:P

btw, jag förstår inte varför alla utlänningar tror att det finns isbjörnar i sverige, alla tror verkligen det!:p
kommer ihåg när jag spela collin mcrae rally 2 eller om det var ettan när jag var liten och körde svenska rallyt, då fanns det isbörnar med i spelet (kanske är därför alla tror att de finns?:D)


det är nog på samma sätt som att alla västerlänningar tror att det bara finns öken i mellanöstern.

zoric
Kolla http://www.pitchadjust.com/

Känner en kille som brukar intervjua..
zoric
En annan Ferry Corsten intervju, men den är i textformat från I-Vibes:

http://www.ivibes.nu/index.php?article=4292
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement