return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Foto's Innercity 2001
View this Thread in Original format
Obi


















Innercity Foto's :) (mocht je meer willen zien, je weet waar je kunt kijken..)
!_PeTrUs_!
Geslaagt feest, maar wel een beetje errug druk ofnie.
Flippe
da ziet er vet uit!@
moogwai
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
Geslaagt feest, maar wel een beetje errug druk ofnie.


Ja vind ik ook.. bij die tweede foto is het wel erg "knus" :D
HiGH_NrG
Bij Marco V was de drukte het ergste...brrrr. Maar gewoon beetje je eigen dans ruimte maken...daarna was t nie zo'n probleem meeer
TimeportE
quote:
Originally posted by HiGH_NrG
Bij Marco V was de drukte het ergste...brrrr. Maar gewoon beetje je eigen dans ruimte maken...daarna was t nie zo'n probleem meeer

idd.. na een half uurtje ofzo gingen de mensen die het te hard vonden weg en had je op zich wel genoeg ruimte om lekker te kunnen dansen.. maar omg wat draaide marco v toch extreem lekker hard!! w000tt!! Obi hoe zat het eigenlijk met die 3 stiltes, dat waren geen fouten van marco toch, hij zat volgens mij tegen die kastjes aan te schoppen, wat was er nou precies gebeurd..
John
gewoon crap apperatuur :D
en et begin van marco was idd extreem druk en waarom die ene gang nou werd afgesloten??? moes ik helemaal oplopen...(lees rennen want ik wilde nix missen, moet er raar uitgezien hebben hehehe)
djq4
TimeportE, dat waren idd volgens mij geen fouten van Marco, hij zag er erg boos uit op dat grote scherm :) was echt een lekkere set, maar tering man die Mauro draaide ook echt een lekkere set :)

Met de drukte viel het mij nog best mee eerlijk gezegd, maargoed... ziek feest man, echt beter :)
Miss Proximus
Hey obez :)

Weet je nog? Dat meisje dat wou dat je naar beneden sprong vanaf t podium? :) Dat was IK! :D Vandaar dat je niet wou :)
Ik wou kijke of je misschien een singeltje kon laten signeren door de King Himself :) Omdat ik bezig ben met een gesigneerde cd + meeting foto collage :D lol
Maar ja...je had t ook druk met die vette foto's maken :) Ik had je ook niet eens herkend maar M5 zei opeens "hey da's Obi" :)

Anywayz.....je mag mijn complimenten doen aan degenen die dit feest mogelijk hebben gemaakt, want ik heb een fantastische TOP-avond gehad! Van begin tot eind heb ik flink getwist en geshaked :D en mijn Liwaddese maatje Joop! heeft gewoon de gedeelde 1e plaats op de Twix Mixkampioenschap gehaald :) En de muziek was VET..en t geluid was TOP (ooowwwwwwwwww......die techno zaal....AAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH!!! ;)) en de aankleding vond ik ook heel geslaagd (jammer alleen van die Mauro PicoTo naamsfout op die tv's :p) en t barpersoneel was snel (doh! mijn ex-collega's :)) en de garderobe was goed gedaan, en jullie hadden zand gestrooid buiten...en de sfeer was FANTASTISCH.....ennu...last but not least..ik was NUCHTER!!!!!!! :stongue: ik vond t een hele goede zet...en daarom is t xtra cool dat t feest me zo goed bevallen is :)

ok...genoeg geflashbacked :)
Obi
quote:
Originally posted by Miss Proximus
Hey obez :)

Weet je nog? Dat meisje dat wou dat je naar beneden sprong vanaf t podium? :) Dat was IK! :D Vandaar dat je niet wou :)
Ik wou kijke of je misschien een singeltje kon laten signeren door de King Himself :) Omdat ik bezig ben met een gesigneerde cd + meeting foto collage :D lol
Maar ja...je had t ook druk met die vette foto's maken :) Ik had je ook niet eens herkend maar M5 zei opeens "hey da's Obi" :)


Whehe :) Op dat moment was de afsluiting van het feest, had geen tijd om helemaal trappetje af te gaan enzo.. Sorry.. En het was nét iets te hoog om te springen :) Trouwens, ik had nét de tweede foto van boven gemaakt toen je riep :)
Ik had op dat moment ook geen flauw benul wie je was.


quote:
Anywayz.....je mag mijn complimenten doen aan degenen die dit feest mogelijk hebben gemaakt, want ik heb een fantastische TOP-avond gehad! Van begin tot eind heb ik flink getwist en geshaked :D en mijn Liwaddese maatje Joop! heeft gewoon de gedeelde 1e plaats op de Twix Mixkampioenschap gehaald :) En de muziek was VET..en t geluid was TOP (ooowwwwwwwwww......die techno zaal....AAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH!!! ;)) en de aankleding vond ik ook heel geslaagd (jammer alleen van die Mauro PicoTo naamsfout op die tv's :p) en t barpersoneel was snel (doh! mijn ex-collega's :)) en de garderobe was goed gedaan, en jullie hadden zand gestrooid buiten...en de sfeer was FANTASTISCH.....ennu...last but not least..ik was NUCHTER!!!!!!! :stongue: ik vond t een hele goede zet...en daarom is t xtra cool dat t feest me zo goed bevallen is :)

ok...genoeg geflashbacked :)


Thanx for the compliments :) Ik heb het zelf ook TOP gehad. Heb maar 4 uurtjes geslapen vanochtend en heb wel wat pijn aan mijn voetjes van het 24 uur non-stop door die ing grote RAI heenlopen/ steppen maar het is het waard!

!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by Miss Proximus
last but not least..ik was NUCHTER!!!!!!! :stongue: ik vond t een hele goede zet...en daarom is t xtra cool dat t feest me zo goed bevallen is :)

ok...genoeg geflashbacked :)


En beviel dat, nuchter zijn....

I wil dat nog ff uistellen als je dat niet erg vindt. :D

(K)

GReeTZ
Sjeemz
Voor de liefhebbers:

pics van de avond voor InnerCity

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement