|
Tranceve 2005-2-2006
|
View this Thread in Original format
| anuga |
En polare funderar på att planerar en Nyårsfest.
Om det kommer in tillräkligt med anmälningar, så blir den kanske till och med av :)
När : 31/12
Mellan : 19:00 - xx:xx (tills folk inte pallar mer)
Pris : 500Kr*
* Kan bli mindre, kan bli lite mer...
I priset kommer det ingå mat, drinkar, champagne, fyrverkeri och musik mixat av dj's ;)
Kan tilläggas att maten kommer tillagas av en **** Kock och Drinkarna serveras av Riktiga Bartenders.
Vilka som spelar är fortfarande i bokningsstadiet.
För att hålla priset nere, så kommer det antagligen inte vara någon så speciel. |
|
|
| Teddy Bastard |
vart skulle det hållas då ?
kanske skulle va bra o ha med det :crazy: |
|
|
| Laszlo |
| Antar att detta blir i stockholm? Har ni inte råd att boka Digweed eller Sasha så finns alltid jag att tillgå ;) En riktig SWETA new years eve party hade ju varit klockrent...:) |
|
|
| Vizay |
| jag e billig, glöm inte det (öppet för tolkning) ;) |
|
|
| zoric |
| quote: | Originally posted by Laszlo
Antar att detta blir i stockholm? Har ni inte råd att boka Digweed eller Sasha så finns alltid jag att tillgå ;) En riktig SWETA new years eve party hade ju varit klockrent...:) |
What about at alla hjälper med pengar så kommer vi ha råd? :D |
|
|
| Pjox |
| quote: | Originally posted by Vizay
jag e billig, glöm inte det (öppet för tolkning) ;) |
Alla vet att du är billig, men att du inte tar så mycket för att spela kanske dom inte vet ;) |
|
|
| SteveTranz4ever |
Min nyårsafton är redan planerad !
Börjar dagen med att fylla år. På kvällen blir det fest hos polarn i hans nya 145kvm lya på Fridhemsplan... Kanske kanske drar jag & mina icke EDM-vänner till Monday Bar... Jag vet vilka som spelar dessutom :D
Så tyvärr... med lycka till med planerandet :gsmile: |
|
|
|
|