return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Tranceve 2005-2-2006
View this Thread in Original format
anuga
En polare funderar på att planerar en Nyårsfest.
Om det kommer in tillräkligt med anmälningar, så blir den kanske till och med av :)

När : 31/12
Mellan : 19:00 - xx:xx (tills folk inte pallar mer)
Pris : 500Kr*

* Kan bli mindre, kan bli lite mer...

I priset kommer det ingå mat, drinkar, champagne, fyrverkeri och musik mixat av dj's ;)

Kan tilläggas att maten kommer tillagas av en **** Kock och Drinkarna serveras av Riktiga Bartenders.
Vilka som spelar är fortfarande i bokningsstadiet.

För att hålla priset nere, så kommer det antagligen inte vara någon så speciel.
Teddy Bastard
vart skulle det hållas då ?

kanske skulle va bra o ha med det :crazy:
zoric
e, Bra idé :D
Laszlo
Antar att detta blir i stockholm? Har ni inte råd att boka Digweed eller Sasha så finns alltid jag att tillgå ;) En riktig SWETA new years eve party hade ju varit klockrent...:)
Vizay
jag e billig, glöm inte det (öppet för tolkning) ;)
zoric
quote:
Originally posted by Laszlo
Antar att detta blir i stockholm? Har ni inte råd att boka Digweed eller Sasha så finns alltid jag att tillgå ;) En riktig SWETA new years eve party hade ju varit klockrent...:)


What about at alla hjälper med pengar så kommer vi ha råd? :D
Pjox
quote:
Originally posted by Vizay
jag e billig, glöm inte det (öppet för tolkning) ;)


Alla vet att du är billig, men att du inte tar så mycket för att spela kanske dom inte vet ;)
SteveTranz4ever
Min nyårsafton är redan planerad !

Börjar dagen med att fylla år. På kvällen blir det fest hos polarn i hans nya 145kvm lya på Fridhemsplan... Kanske kanske drar jag & mina icke EDM-vänner till Monday Bar... Jag vet vilka som spelar dessutom :D


Så tyvärr... med lycka till med planerandet :gsmile:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement