|
Little Theseus live @ ID-T's Innercity!!
|
View this Thread in Original format
| blighty |
Hey Little,
Moet je eens zien wat ik tegenkwam op id-t.com:
Greetings :D
Blighty
p.s.
Vet shirt was dat zeg, alleen dat mensen daaraan beginnen te rukken :( Gekken! |
|
|
| HiGH_NrG |
LOL! :eyes:
henkie_h weer een foto'tje voor berknaakt :P |
|
|
| Miss Proximus |
| JA HOOR!!!!!!! dan heb ik jou een paar x gezien!!! En ik vond dat shirt echt super!! We zijn zelfs nog tegelijkertijd naar de wc geweest! (niet hetzelfde hokje hoor :D) |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
JA HOOR!!!!!!! dan heb ik jou een paar x gezien!!! En ik vond dat shirt echt super!! We zijn zelfs nog tegelijkertijd naar de wc geweest! (niet hetzelfde hokje hoor :D) |
ja theseus kon je moeilijk missen.. ik ben hem in totaal 4x tegen gekomen!! en dat tussen 42.500 mensen :p:p .. wel jammer miss p dat we elkaar mis gelopen zijn op die meeting.. ach ja volgende keer beter (als ik weer geld heb want ik ben volgens mij nu helemaal blut!!) !! |
|
|
| Partyhardy! |
| haha echt een vette foto! het is ook echt een super creatie! alleen echt dom dat er (blijkbaar) mensen aan gaan zitten! daar snap ik dus echt niets van! (kwam zeker door die Cor fijneman set op slam fm ;) ) iig wel lache dat je op de id&t site staat! :) |
|
|
| TimeportE |
| trouwens wat ik nog op IC wilde vragen : zijn die cd's nou leeg of zijn dat oude cds die je niet meer nodig had ofzo.. ?? |
|
|
| John |
dus dat is little theseus :)
jou heb ik een aantal keren gezien, als ik geweten had dat jij van TA was dan had ik de meeting waarschijnlijk wel gevonde :D :D
mzzzls |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by TimeportE
trouwens wat ik nog op IC wilde vragen : zijn die cd's nou leeg of zijn dat oude cds die je niet meer nodig had ofzo.. ?? |
haha alle cds van id-t gebrand hehe
nou obi vind dat niet grappig hoor! |
|
|
| Eye-Riz |
| zou Obi die foto hebben gemaakt? :p |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by TimeportE
trouwens wat ik nog op IC wilde vragen : zijn die cd's nou leeg of zijn dat oude cds die je niet meer nodig had ofzo.. ?? |
hij liet me één cd zien en die was van cor fijneman ;) |
|
|
| Little Theseus |
Bedankt voor de complimenten allemaal!
Ik heb bijna een jaar lang cd's gespaard: de meeste cd's waren gewoon fout gegaan met branden, en die heb ik bewaard (onder andere 1 van cor fijneman ja). Ook heb ik ooit bij gratiz.nl overal mn adres ingevoerd en kreeg ik daarvan ook nog een paar cd's toegestuurd.
Een beetje leuk shirt uitgezocht, VEEL hobbylijm, en klaar is kees!
In de zaal was nog een gast die vroeg wat voor cd's het nou waren, en er hing toen net eentje helemaal los dus ik die er gewoon vanaf gerukt en aan hem gegeven; hij lachen!
Die foto is gemaakt in de main bij Benny Rodriquez; dr kwamen twee geel/wit geklede dames van id&t naar me toe of ze een foto mochten maken.
Kheb echt ontiegelijk veel complimenten over dat shirt gehad, ik werd er wel moe van op een gegeven moment; sta je ff te bellen, gaan allemaal mensen tegen je schreeuwen dat een leuk shirt hebt :mad:.
Wat ik toch wel echt lachen vond was dat de security onder mn shirt ging kijken omdat een maat van me zei dat ik met die cd's alles ging opnemen.
Ik ben nu wel benieuwd naar de IC DVD want ik ben ook een keer goed op de film gezet :( :(
Ej maar Josta, toen jij naar de wc's ging, was dat toevallig beneden? Want ik weet nog dat ik daar stond en het superdruk was, dat er iemand begon te zingen: FEYENOORD! FEYENOORD! waarop 10 gasten met zn allen op die gozer in begonnen te raggen; moet je maar geen feyenoord zingen op een plek vol met ajax fans :), misschien dat jij dat ook zag, maar ik heb jou niet gezien helaas |
|
|
|
|