|
FTP met IC sets!
|
View this Thread in Original format
| HiGH_NrG |
Hmm...op mijn FTPtje dus de IC te verkrijgen.
Stuur me een meeltje met daarin dat je de sets wil hebben, je ip adres/login naam en password...ja ik ga moeilijk doen. Maar ik wil geen ongewilde gasten op me FTP graag.
Mailen naar: [email protected]
Subject: FTP innercity (alle andere subjects die hetzelfde inhouden wis ik zonder te lezen)
Tis nie supersnel, maar beter dan niets. Max 3 users tegelijk.
Met een beetje mazzel heb je vanmiddag een meeltje terug.
Lator!
[edit]Vermeld ook ff je TA Nickname[/edit] |
|
|
| Muppet |
Heb net een mailtje gestuurd
Greetz Muppet |
|
|
| watchout |
Check ya mail dude.. :D
greetz ---watchout--- |
|
|
| Smirnoff |
| mailtje is onderweg :) |
|
|
| TimeportE |
| a mail has been send to: HiGH_NrG .. hee alvast bedankt.. ik kan neit wachten om een mailtje terug te krijgen!!! :):) |
|
|
| mafiasven |
| oke mail gestuurd :) |
|
|
| Blik |
| ik heb ook ff een mailtje gestuurd |
|
|
| mafiasven |
okey mensen kheb een url waar 4 livesets op staan dave clarke, marco v en nog 2 andere..
ben ze ook net aan t downloaden.. mocht je de url willen hebben icq me ff:
56335175
de sets zijn v.d server afgehaald kan ze dus alleen nog via filetransfer sturen of uploaden naar een ftp. Hulp is altijd welkom |
|
|
| Muppet |
| quote: | Originally posted by mafiasven
okey mensen kheb een url waar 4 livesets op staan dave clarke, marco v en nog 2 andere..
ben ze ook net aan t downloaden.. mocht je de url willen hebben icq me ff:
56335175 |
Ik heb geen icq:(:(:(:(....kun je hem mij niet even pm of heb je msn?????
Greetz Muppet |
|
|
| mafiasven |
| quote: | Originally posted by Muppet
Ik heb geen icq:(:(:(:(....kun je hem mij niet even pm of heb je msn?????
Greetz Muppet |
je hebt mail als t goed is :) |
|
|
| Flippe |
| Goed werk jongens, mede-TAers helpen |
|
|
|
|