return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
FTP met IC sets!
View this Thread in Original format
HiGH_NrG
Hmm...op mijn FTPtje dus de IC te verkrijgen.

Stuur me een meeltje met daarin dat je de sets wil hebben, je ip adres/login naam en password...ja ik ga moeilijk doen. Maar ik wil geen ongewilde gasten op me FTP graag.

Mailen naar: [email protected]
Subject: FTP innercity (alle andere subjects die hetzelfde inhouden wis ik zonder te lezen)

Tis nie supersnel, maar beter dan niets. Max 3 users tegelijk.
Met een beetje mazzel heb je vanmiddag een meeltje terug.

Lator!

[edit]Vermeld ook ff je TA Nickname[/edit]
Muppet
Heb net een mailtje gestuurd



Greetz Muppet
New Wave
HIJ SONDERWEG!!
watchout
Check ya mail dude.. :D

greetz ---watchout---
Smirnoff
mailtje is onderweg :)
TimeportE
a mail has been send to: HiGH_NrG .. hee alvast bedankt.. ik kan neit wachten om een mailtje terug te krijgen!!! :):)
mafiasven
oke mail gestuurd :)
Blik
ik heb ook ff een mailtje gestuurd
mafiasven
okey mensen kheb een url waar 4 livesets op staan dave clarke, marco v en nog 2 andere..
ben ze ook net aan t downloaden.. mocht je de url willen hebben icq me ff:

56335175

de sets zijn v.d server afgehaald kan ze dus alleen nog via filetransfer sturen of uploaden naar een ftp. Hulp is altijd welkom
Muppet
quote:
Originally posted by mafiasven
okey mensen kheb een url waar 4 livesets op staan dave clarke, marco v en nog 2 andere..
ben ze ook net aan t downloaden.. mocht je de url willen hebben icq me ff:

56335175


Ik heb geen icq:(:(:(:(....kun je hem mij niet even pm of heb je msn?????


Greetz Muppet

mafiasven
quote:
Originally posted by Muppet


Ik heb geen icq:(:(:(:(....kun je hem mij niet even pm of heb je msn?????


Greetz Muppet


je hebt mail als t goed is :)
Flippe
Goed werk jongens, mede-TAers helpen
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement